Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

Κουλούρια, τσουρέκια, αυγά, λαμπάδες....


τηρώντας το έθιμο και φέτος , μέσα στο γενικότερο τρέξιμο..


έφτιαξα λαμπάδες
(της βαφτιστήρας μου)


και κάποιες ακόμα που μου ζήτησαν..



έφτιαξα πασχαλινά κουλούρια



τσουρέκια



έβαψα αυγά... με χρυσόσκονη παρακαλώ τα κόκκινα..



και νηστίσιμα κουλουράκια με μαυροδάφνη μούρλια...

καλό Πάσχα σε όλους... ήρεμο , ξεκούραστο, με πρόσωπα αγαπημένα..... με γέλιο και καλό φαγητό!!!!!χαχαχαχαχ!!!!!

27 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

gwgoyla είπε...

Γεια στα χερακια σου νοικοκυρουλα μου!!! Ειναι τελεια ολα..και του χρονου ζαχαρουλα μου..Σου ευχομαι καλη Ανασταση καλο Πασχα να περασεις υπεροχα,πολλα φιλια!!!

Taste Advisor είπε...

και του χρόνου

iLiAs είπε...

να περασετε ομορφα τις γιορτες Χαρα,
καλη Λαμπρη & Ανασταση προσωπικη σε ολους! :)

apinkdreamer είπε...

kalo pasxa!!!

Maria Tzirita είπε...

Χαρά μου χρυσοχέρα, σου στέλνω ευχές μέσα από την καρδιά μου για ένα χαμογελαστό, γαλήνιο, αξέχαστο Πάσχα! Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη! Πολλά φιλιά!

Evie είπε...

Πολυ ομορφα και του χρόνου! Καλή Ανάσταση και χαρούμενες Πασχαλιάτικες εορτές.

mia maria είπε...

Και του χρόνου!
Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα, με υγεία και ευτυχία:)

Afroditi είπε...

Μπράβο σου Χαρούλα , όλα υπέροχα και του χρόνου να είσαι καλά!

Καλό Πάσχα , υγεία και χαρά στην οικογένεια σου, φιλιά :)

Νίκη είπε...

Χρυσοχέρα μου.. Καλή Ανάσταση και πολλα πολλα φιλιά

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

Λίλα είπε...

Xριστός Ανέστη! Υγεία στα σπίτια μας και αγάπη στις καρδιές μας!!!

kiki είπε...

Χριστός ανέστη!

[handmade+art] x2 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΥΓΕΙΑ ...ΑΓΑΠΗ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2

"ζαχαρούλα.." είπε...

gwgoyla ... να είμαστε καλά όλοι!!!

καθυστερημένα αλλά αντεύχομαι!! φιλιά !! καλό μήνα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Taste Advisor να είμαστε καλά.. και του χρόνου όλα θα είναι καλύτερα!!

καλό μήνα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

iLiAs... πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε!!!!! ελπίζω να πέρασες σούπερ!! φιλάκια, καλό μήνα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

apinkdreamer ..καλό μήνα να έχουμε!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαράκι μου αγαπημένο.. καλό μήνα να έχουμε!!! να είμαστε ΟΛΟΙ καλά!!!

φιλάκια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Evie καλησπέρα!!! όλα ήταν όμορφα.. ΄τωρα ήρθε ο Μάης.. να έχουμε μία όμορφη άνοιξη!!

φιλιά!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

mia maria..καλώς την!!! καλό μήνα εύχομαι, και πολλά χαμόγελα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Afroditi μου... να είμαστε καλά και του χρόνου να ξαναφτιάξουμε!!! φιλάκια, καλό μήνα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Νίκη... μου θύμιζεις το look who is talking... εσύ λες για μένα..χαχα!!!

περαστικά σου ομορφούλα!!! και χαλαραααααααα....

"ζαχαρούλα.." είπε...

georgiaxara τι κάνεις?? ελπίζω να περάσατε καλά....
καλό μήνα, φιλιά.!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Λίλα μου... καλό μήνα!!!!!! φιλάκιαααααααααααααααααα...!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

kiki μου.... καλό μήνα γλυκιά μου!!!! φιλάκια από την Πάτρα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

[handmade+art] x2... καλό μήνα!!!!!!!!! πολλή χαρά... και γέλιο!!!
φιλάκια!!!

love2love είπε...

μπραβο μπραβο πολυ καλη