Οι συμμαθήτριες της Αθήνας...

Καλησπέρα!!!
Πολύ καιρό έχουμε να τα πούμε.. ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά.. και το χριστουγεννιάτικο πνεύμα να έχει φέρει μαζί του μερικά χαμόγελα παραπάνω.. λίγα χρώματα.. πολλά όνειρα!!!!

Χάθηκα γιατί ως συνήθως με έχει ρουφήξει η καθημερινότητα.. οι ρυθμοί δουλειάς στο κόκκινο.. και μαζί με αυτήν.. bazaar, κατασκευές, σεμινάρια...





 Για αυτά τα τελευταία θα σας μιλήσω σήμερα... πριν 2 χρόνια περίπου διάβασα για τα σεμινάρια της handmade art Maria στην Αθήνα.. σπιτάκια από γυψόγαζα.. ενθουσιάστηκα που θα γνώριζα από κοντά την Μαρία, απέπνεαν μια θετική αύρα τα γραπτά της... δήλωσα συμμετοχή και έτσι ξεκίνησε αυτό το ταξίδι.. 

Χρώματα, πηλοί, καμβάδες, πινέλα .. όλα πολύτιμοι βοηθοί μας!!!



Ταξίδι στην δημιουργία... κάθε φορά μαθαίνω και κάτι καινούριο.. αυτός ο δημιουργικός κόσμος με συναρπάζει.. έχω ανοίξει διάπλατα την πόρτα του και τρέχω με 1000 !!!! Η Μαρία κάθε φορά κεφάτη και έτοιμη να απαντήσει στις χαζές ερωτήσεις μας και στις αμέτρητες απορίες μας.. Η Μισιρλού , η καλύτερη οικοδέσποινα ever.. φωνάζει, γελάει, μας αγαπάει...  Οι συμμαθήτριες 1 και 1... οι καλύτερες.. Καθεμιά ξεχωριστή.. καθεμιά αγαπημένη μου,για άλλο λόγο!!!! 
Είναι η αλήθεια ότι έχουμε δέσει τόσο πολύ... Κάθε φορά ανυπομονώ να βρεθώ ανάμεσα τους , που τα 250 χιλιόμετρα φαντάζουν λίγα.. Γελάμε, συζητάμε,δημιουργούμε,τρώμε.. 

Και μετά ήρθαν τα σεμινάρια με δασκάλα την Μισιρλού... ένας καινούριος ρόλος για την οικοδέσποινα.. εξίσου πετυχημένος.. ο κόσμος των mixed media μας περιμένει... αφήνουμε την φαντασία μας ελεύθερη και αποτυπώνουμε στο χαρτί, τα χρώματα που ονειρευόμαστε... Η Μισιρλού μας μύησε στον δικό της κόσμο... μας μαθαίνει τα μυστικά της.. και μας δείχνει πως να ονειρευόμαστε...

Είναι γεγονός ότι σχεδόν πάντα έχω έναν αρνητισμό για τα έργα μου... μέχρι να φθάσω όμως στην Πάτρα τα έχω αγαπήσει... 

Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ ξεχωριστά στην συμμαθήτρια Ποδηλάτισσα... γνωστή και αγαπημένη blogger!!! Δεν έχω πολλά λόγια.. αλλά είμαι τόσο χαρούμενη που έχει μπει στην ζωή μου.. Την αγαπώ, την εκτιμώ, την σέβομαι.. είναι ένα φωτεινό παράδειγμα ανθρωπιάς!!!! δεν βρίσκω άλλες λέξεις .....

Υπάρχει και άλλη μία δασκάλα.. Η Μαρία η Βιλλιώτη,η ζωγράφος... δεν έχω παρακολουθήσει σεμινάρια της γιατί πιστεύω ότι δεν το "έχω" με την ζωγραφική.. αν και αυτή ισχυρίζεται το αντίθετο!!! Όμως ομολογώ ότι είναι ήρεμη, γαλήνια,. χαμογελαστή.. θα μπορούσα να την έχω δασκάλα... 

Δεν έχω να πω άλλα... Σας ευχαριστώ όλες.. και ανυπομονώ να ανταμώσουμε και πάλι...



Σχόλια

  1. Πολύ χαίρομαι για όλο αυτό που εσύ απολαμβάνεις Χαρά μου! Εγώ δεν συμπεριλαμβάνομαι στις δραστηριότητές σου, αλλά είμαι κάτι σαν μασκότ του εργαστηρίου, γι'αυτό προφανώς με αναφέρεις...χαχαχαχα. Πάντα να περνάτε έτσι καλά και επιβεβαιώνω κι εγώ το πόσο καλή παρέα έχετε γίνει. Το επόμενο ΣΚ θα προσπαθήσω να σας δω κι εγώ... ελπίζω να τα καταφέρω. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολεεεεεεε εδω ειμαι κι εγωωω!....χοχοχοχοοοοοοοοο!
    ωραια περασαμε και παλι!χιχιχιχιχιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ημουν σε άλλο τμήμα και σας στερήθηκα !!! Πράγματι έτσι βιώνω και εγώ Χαρά μου την όλη εμπειρία αν και αυτή τη φορά μάθαινα τις λεπτές κυρίες βρέθηκα με νέα πρόσωπα που έχω να πω ότι περάσαμε τέλεια
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι η μαγεία της δημιουργίας... κάτι που το εργαστήρι βγάζει μια θετική αύρα... κάτι που όλα τα κορίτσια σε όλα τα τμήματα είναι μοναδικά... τα σεμινάρια μας έχουν γίνει άκρως απαραίτητα!!! Και κοίτα μικρό, στο επόμενο σεμινάριο της Βιλλιώτη να δηλώσεις συμμετοχή... θα φύγεις μαγεμένη από αυτά που θα έχεις μπορέσει να φτιάξεις!!!!! Πολλά πολλά φιλιά... σε περιμένουμε και πάλι το Σάββατο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...εγω δηλαδη να μην ερθωωωωωωωω!!!η πρωτη αγαπη?????...και ετσι αρχισε αυτη η υπεροχη μαγικη ομαδα...διαδρομη....παραμυθι!!!!!!!!!μπροστα μας ειναι τα καλυτερα......θα ειμαι εδω για σενα οτι χρειαστεις...αλλωστε τι ομαδα ειμαστε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να που το internet έχει πολλές θετικές πλευρές !!! Γνώση, δημιουργία, ανταμώματα χαρίζουν χαρά και χαμόγελα !!! Ετσι να νοιώθεις πάντα, Χαρά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις