πολλά και διάφορα...

Να ΄μαι κι εγώ...
σαν τον φαντομά... εμφανίζομαι , χάνομαι.. αλλά πάντα εδώ καταλήγω.. κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια βλέπεις!!!!

Είμαι καλά.. αυτό έχει σημασία.. αναποδιές πολλές , αλλά άμα χαμογελάς όλα θα φτιάξουν!! θετική σκέψη και η ζωή συνεχίζεται.. Ναι η ζωή συνεχίζεται.. αρκεί να θέλεις να προχωρήσεις.. με παρουσίες, με απουσίες, με χαρές , με στεναχώριες.. όποιος θέλει τον βρίσκει τον τρόπο, τον βρίσκει τον χρόνο... τα πάντα γίνονται, τα πάντα αλλάζουν , τα πάντα διορθώνονται!!!
Απλά επιλέγεις την ποιότητα στην ζωή σου, που εσύ γουστάρεις.. κι αν κάτι δεν σου κάνει, απλά απομακρύνεσαι.. δεν χρειάζονται εξηγήσεις.. από λόγια χορτάσαμε... 
Έτσι λοιπόν κι εγώ.. προχωράω.. δεν μπορώ την μιζέρια, την γκρίνια, τον ωχαδερφισμό... όλοι έχουν προβλήματα, αλλά δεν χρειάζεται κανείς να τα διατυμπανίζει , να τα φορτώνει στους άλλους , να δημιουργεί αρνητική ενέργεια στον χώρο... Τώρα πια επιλέγω να φεύγω μακριά από αυτούς τους ανθρώπους!!! Εγώ θέλω να χαμογελώ και να περνώ καλά... όσο και όπως μπορώ...

Για αυτό και δημιουργώ... Έτσι βρέθηκα μερικές μέρες στην Αθήνα με αφορμή τα σεμινάρια.. γνωστή η αγάπη πια στον πηλό και την Μαρία.. (βλέπε Κάντζαλη, Καντζάλη, Καντζαλή, σε όλα ακούει αυτό το super girl). 
Δημιούργησα,
 βγήκα , χόρεψα, 

ξέχασα, ονειρεύτηκα  με ένα ηλιοβασίλεμα 
Τι κι αν ταλαιπωρήθηκα στα μπλόκα..
 Τα ξέχασα όλα.. 

Γύρισα σπίτι και τα έβαλα με το τραπεζάκι του σαλονιού μου.. έχω βάλει και άλλα έπιπλα στο μάτι.. (καινούριο χόμπυ αυτό.. άκρως δημιουργικό)... 

Δεν μένει χρόνος για ξεκούραση .. αλλά τουλάχιστον δεν τον αφήνω να πάει χαμένο... 

Κάπως έτσι γεμίζω την ζωή μου.. ταξίδια, σεμινάρια, δημιουργίες, γέλιο, διάβασμα,  χορός, μαγειρική, όνειρα και τα ΑΝΙΨΙΑ ΜΟΥ ( 3 τώρα πια... που τα αγαπώ τρελά)!!!!!!!! Ζω το κάθε λεπτό και αυτό το γουστάρω τρελά... Να το κάνετε και εσείς!!!!!

Και όπως έλεγε και ένα τραγούδι που άκουσα το Σάββατο "να αγαπάς, να συγχωρείς, και να μοιράζεσαι.. Να προσέχεις, να αντέχεις, να φυλάγεσαι.."

Σχόλια

  1. Έτσι να ζεις.... όπως γουστάρεις!!!! Να δημιουργείς υπέροχα πράγματα.... να διασκεδάζεις με αυτούς που αγαπάς... και πάνω από όλα να χαμογελάς... πάντα να χαμογελάς!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΜΟΡΦΑααα!!!αλλα παμε γι αλλα ομορφοτερααααααααααα!ολεεε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις !!
    Μην ξεχνάς κανένα απο τα τρία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις !!
    Μην ξεχνάς κανένα απο τα τρία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταυτίστηκα απόλυτα μαζί σου. Γιατί αυτό ακριβώς ζω και εγώ τώρα... πολύ ζόρι, αναποδιές, αλλά με θετικότητα προχωράμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις