αγαπώ .........

πρόσκληση και για εμένα από glykesistories και apinkdreamer !!!!!!

Για πάμε να αγαπηθούμε!!!!

1 αγαπώ.. το πρώτο πρωινό χαμόγελο Του!!

2 αγαπώ.. την μοσχοβολιά του σπιτιού μου όταν μαγειρεύω!!

3 αγαπώ.. την θάλασσα…..

4 αγαπώ.. τα «ταξίδια» που μου προσφέρουν τα βιβλία μου!!

5 αγαπώ.. την επαφή με τους φίλους μου…… (με οποιαδήποτε μορφή)!

6 αγαπώ.. μία βόλτα στην βροχή…

7 αγαπώ.. ένα ζεστό ελληνικό καφέ..

8 αγαπώ.. να δημιουργώ..

9 αγαπώ.. να χαμογελάω..

10 αγαπώ.. να με αγαπούν!!!!!!

αυτονόητο είναι ότι αγαπώ την οικογένεια μου, τον αντρούλη μου, τις ανιψούλες μου...... δεν τα αναφέρω αυτά γιατί είναι στην καρδιά μου καλά ριζομένα!!!!!



ποιον να πρωτοκαλέσω??? νομίζω έχετε παίξει ήδη.. αφού άργησα!!!!

αφήνω ανοιχτή πρόσκληση για όλους!!!

σας εύχομαι ένα σούπερ ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Σχόλια

  1. Κι εμείς αγαπάμε την φρεσκάδα και την χαρά που αποπνέουν νέα άτομα σαν και σένα!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζαχαρούλα μου καλή να είσαι πάντα καλά να αγαπάς και να σε αγαπούν..δεν είναι και δύσκολο!
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεχομαι την προσκληση-προκληση και μαλιστα θα την περασω και στις ξενες φιλες μου! Ευχαριστω γι'αυτην, τρελαινομαι για παιχνιδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε αγαπάμε λέμε! :)

    Πολλές καλησπέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aπο Αθήνα, μέσω Θεσσαλονίκης, έμαθα πως παντρεύεσαι στην Πάτρα.... Χα χα χα τι σου είναι η επικοινωνία!

    Ηρθα ν' αφήσω ευχές γλυκές, ζαχαρένιες σαν κι εσένα, να είναι η ώρα η καλή, να είστε πάντα καλά, αγαπημένοι (με μυαλό πολύ και διάλογο) και να ζήσετε ευτυχισμένοι πολλές χαρούμενες στιγμές!!!

    Αναμένοντας τις χαρές σου,
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πληζ! Κανε μια copy-pastάδα και στο γνωστο Ζυγομαγαζο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Betty's Cuisine σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! και εγώ αγαπώ Betty!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. sofia αυτό να αγαπάς και να σε αγαπούν.. δύσκολο αλλά ωραίο ε??????

    καλημέρες!!!!!

    ΥΓ φανταστική η ανάρτηση σου για τις αγάπες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS .. είσαι μία νότα αισιοδοξίας και αυτό μου αρέσει τρελά!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Marina... να παίζουμε.. τώρα που μπορούμε, θα περάσω να δω τις αγάπες σου!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΓΑΠΩ Radio Marconi.... ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....ΑΓΑΠΩ Radio Marconi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα ΜΟΥ... που είσαι??????????????????????????

    αχ τι όμορφα που σε βλέπω και πάλι.... ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζυγίνα..μνμ ελήφθη, εντολή εξετελέσθη..over!!!!!!!!!!!

    καλημέρες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη και αγαπησιάρικη ανάρτηση!!
    Μακάρι όσα και όσους αγαπάς (και αυτά που γράφτηκαν και αυτά που κράτησες για σένα), να είναι πάντα δίπλα σου και να ζεις μαζί τους!

    Ίσως να εκμεταλλευτώ την ανοιχτή σου πρόσκληση μια από αυτές τις μέρες.

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις