Δράση Ελληνίδων blogger...

Καλησπέρα!!!!

Τι κάνετε???? πάλι χάθηκα, αλλά πάλι τρέχω... έχουμε το bazaar το ΣΚ που μας έρχεται με τον σύλλογο "Τα κορίτσια φτιάχνουν".. 2ήμερο αυτήν την φορά και έχω αρκετά αγχωθεί!!!

Όπως πάντα στο καθημερινό μου πρόγραμμα, σχεδόν, εντάσσεται και η γυμναστική μου... είναι η ώρα που όπως έχω ξαναπεί είναι αφιερωμένη 100% σε εμένα και την απολαμβάνω μέχρι όσο δεν πάει άλλο....


Έχω ξεκινήσει εδώ και αρκετές ημέρες την προετοιμασία για το πασχαλινό μας bazaar, αφού αυτήν την φορά εκτός από decoupage, έφτιαξα μερικές λαμπάδες  και θα έχω και διάφορα καλούδια φτιαγμένα από πηλό.. έτσι όπως τα έμαθα από την εκπληκτική Μαρία μου (handmade art Maria).... 

Το Σάββατο πήγα και στην Ναύπακτο.. στο Φετιχέ Τζαμί, για το μπαζάρ από την Δράση Ελληνίδων blogger.. που είμαι τόσο χαρούμενη όταν λαμβάνω μέρος, με οποιονδήποτε τρόπο.. μπορεί οι αγαπημένες μου bloggers να είχαν πάει εκδρομούλα και να μην τις συνάντησα.. όμως περιηγήθηκα αρκετή ώρα στην 'εκθεση και αγόρασα μαζί με την αδερφή μου και τις ανιψιές μου , εκπληκτικά πράγματα!!!!


Σας φιλώ... όλους!!!! να χαμογελάτε.....................


Σχόλια

  1. Εμείς είμασταν στην Πάτρα και εσύ στο Φετιχέ.... περίμενα τηλέφωνό σου!!!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς είμασταν στην Πάτρα και εσύ στο Φετιχέ.... περίμενα τηλέφωνό σου!!!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε!
    οι δημιουργιες σου ειναι υπεροχες!
    μπραβο για την προσφορα σου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι που η πεταλούδα μου είναι σε καλά χέρια!!!!
    Κρίμα που δε συναντηθήκαμε!!!!
    Μια άλλη φορά!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις