ΦΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΥΕΛΛΑ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ

Έχοντας μόλις τελειώσει ένα ακόμα βιβλίο του Κώστα Κρομμύδα .. μένω να κοιτάζω την λέξη «τέλος» και να αναρωτιέμαι.. τι πραγματικά μπορεί να συμβαίνει στο μυαλό αυτού του ανθρώπου..

Ένα βιβλίο πολύ διαφορετικό από όλα τα προηγούμενα του.. αφού αυτήν την φορά δεν βασίζεται σε αληθινή ιστορία αλλά στην δημιουργική παράνοια του μυαλού του και μόνο… Γραμμένο σε α’ ενικό πρόσωπο και δοσμένο από την πλευρά της κεντρικής ηρωίδας , η αμεσότητα με τον αναγνώστη είναι δεδομένη…

Ένα ακόμα βιβλίο του συγγραφέα με την μοναδική κινηματογραφική γραφή που τον χαρακτηρίζει,  που δημιουργεί εικόνες, φέρνει στο νου χρώματα και μυρωδιές…  ζωντανεύει αισθήματα και κόβει την ανάσα του αναγνώστη , κάνοντας τον να βιώνει στο έπακρο όσα διαδραματίζονται στις σελίδες του… οι λέξεις χορεύουν μπροστά στα μάτια μου και το μυαλό μου τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, προκειμένου να ανακαλύψει τον δολοφόνο.. και εκεί που νομίζω πως είμαι τόσο κοντά, ανακαλύπτω ότι είμαι τόσο μα τόσο μακριά…

Ρουφάω,  κυριολεκτικά, τις σελίδες  ζώντας κάθε λεπτό αυτό που οι Αρπυιες προστάζουν τους ήρωες να ζήσουν… εκεί  λοιπόν στην Άθωρα.. εγκλωβίστηκα και εγώ μαζί με την Φωτεινή, τον Κάρλο, τον Γκάμπριελ, τον Στέλιο , τους κατοίκους του νησιού, και τη Σοφί, μια γυναίκα « αερικό»  για μένα.. ψάχνοντας τον δολοφόνο.. προσπαθώντας να επιβιώσουν.. με μια αχτίδα αγάπης να τους τριγυρίζει.. προσπαθώ κι εγώ  μέσα στο σκοτάδι να «επιβιώσω»…

Ένα βιβλίο «αινιγματικό και γεμάτο ανατροπές» όπως το χαρακτηρίζει ο ίδιος ο συγγραφέας, και που εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα.. χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει περίτεχνες λέξεις και βαρύγδουπες εκφράσεις καταφέρνει να σε καθηλώσει και να μην αφήσεις από τα χέρια σου το βιβλίο αν δεν διαβάσεις την λέξη «τέλος».

Δέξου την πρόκληση να ανακαλύψεις πρώτος τον δολοφόνο.. ΑΡΑΓΕ ΜΠΟΡΕΙΣ?????

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις