Σαββατοκύριακο στο σπίτι..


 Φίλοι μου , 

καλή εβδομάδα.. Ένα Σαββατοκύριακο , καραντίνας ακόμα στον "λογαριασμό" μας... Ένα ΣΚ με 2 πολύ καλές μου φίλες μετά από πολύ πολύ καιρό!!! 

Ήρθαν με φορτωμένα τα χέρια, λόγω της γιορτής μου.. τι άλλο πέρα από λατρεμένα βιβλία.. Γιατί ως γνωστόν δώσε μου βιβλία ή λουλούδια και θα με πας στον ουρανό... 

 

Είχα μαγειρέψει και φάγαμε, ήπιαμε , και γελάσαμε πολύ.. Μετά ασχοληθήκαμε με ένα challenge για το #πατριΝΟ_καρναβάλι_2021..και ήταν 2 ώρες γεμάτες γέλια, φωτογραφίες και εικόνες που ερχόντουσαν στο μυαλό από παλιότερες χρονιές!!  Στην επόμενη ανάρτηση θα σας πω πολλά για το φετινό καρναβάλι , και πως δημιουργούμε αναμνήσεις έστω από μακριά...


Τώρα είναι η ώρα να μπω στο εργαστήρι , να φτιάξω την δική μου κούκλα για την #παρέλαση_των_ονείρων , γιατί τα όνειρα δεν νοσούν και η φαντασία δεν έχει όρια..


Σας φιλώ... Να έχουμε όλοι μία όμορφη εβδομάδα δημιουργική , χωρίς γκρίνιες και μιζέριες..


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις