Το κορίτσι της στάχτης - Μένιος Σακελλαρόπουλος

 

Είναι κάποιοι άνθρωποι που πάντα θα βρίσκουν τρόπο να μιλάνε στην καρδιά σου.. και ναι ο Μένιος Σακελλαρόπουλος είναι ένας από αυτούς.. Είτε τον ακούω στο τηλέφωνο, είτε διαβάζω ένα μνμ του , είτε διαβάζω ένα βιβλίο του.. Γιατί ο Μένιος για μένα είναι άνθρωπος θησαυρός και εγώ τυχερή που τον έχω γνωρίσει..

Κάθε χρόνο μία δυό μέρες πριν τα γενέθλιά μου , κυκλοφορεί και ένα βιβλίο του.. και είναι το δώρο που κάνω στον εαυτό μου..

Έτσι και φέτος , προσέθεσα στην συλλογή μου « Το κορίτσι της Στάχτης».. το κορίτσι του Μένιου που ήρθε να μας κάνει να κλάψουμε , να αναθεωρήσουμε , να αγαπήσουμε ..

«Το κορίτσι της στάχτης» είναι ένα βιβλίο βασισμένο στην ιστορία ζωής μίας γυναίκας πια, που κατέκτησε την ζωή, που νίκησε φόβους και αψήφησε δυσκολίες.. Γεννημένη σε ένα ορεινό χωριό των Καλαβρύτων , έρχεται πολύ μικρή αντιμέτωπη με το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων και ότι αυτό «έφερε» μάζι του.. Ένα παιδί που δεν φοβήθηκε να σηκώσει το χέρι του και να ζήσει στο άγνωστο.. Ένα πλάσμα που έμελλε να αγαπηθεί και να αγαπήσει πολύ …

Ένα βιβλίο που δίνει μαθήματα ζωής , αγάπης , οικογένειας , πατρίδας…

Η γνώριμη πένα του Μένιου , που σε παίρνει από το χέρι και σε ταξιδεύει λέξη τη λέξη μέχρι την ώρα που διαβάζεις «ΤΕΛΟΣ».. Σκουπίζεις τα δάκρυα , ακουμπάς αναπαυτικά στον καναπέ και αφήνεις μία βαθιά ανάσα να βγει και να σκορπίσει στον αέρα όλα όσα έχεις αισθανθεί στις 398 σελίδες του…

Ευχαριστώ Βίβιαν που έζησα μέσα από σένα το ολοκαύτωμα , που έμαθα τι έγινε , που με δίδαξες πως να ανασυγκροτήσω τις δυνάμεις μου , πως να αγαπήσω τους ανθρώπους και την ζωή.. να μην ξεχνάω ..

ΥΓ : το σημείωμα του συγγραφέα στο τέλος του βιβλίου είναι ο Μένιος που αγαπώ…

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις