Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2008

άξιον αγάπης...

δεν θα γράψω τίποτα... απλά θα μιλήσουν οι εικόνες!!!!

Σας προτρέπω όλους... να συμμετάσχουμε στην προσπάθεια αυτή.......

hamomilaki =
"άξιον αγάπης"












για το http://hamomilaki.blogspot.com/

και μιας και μιλάμε για αγάπη... αξίζει τον κόπο να κάνουμε όλοι μία βόλτα στο blog http://xristinagewrgallh.blogspot.com/ .
όλοι έχουμε κάτι ροζ...........

47 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πανέμορφη και τρυφερή η συμμετοχή σου!!!!

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

PAVLOS είπε...

Καλημερούδια και καλή εβδομάδα.
Ελπίζω να ετοιμάζεσαι, χιχιχι

"ζαχαρούλα.." είπε...

φύρδην-μίγδην ... καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!!!!

σε φιλώ γλυκά...

"ζαχαρούλα.." είπε...

Παύλο... θα σε φάω......

έχω χιλιοαγχωθεί!!!!!!!!!!!!!!!!!

fanoula είπε...

Φιλεναδίτσα καλή εβδομάδα !!!!!!

Νίκος Κ. είπε...

γλύκα είναι!!!

Μαριλενα είπε...

πόσο όμορφες οι φωτογραφίες :)))

φιλιά και καλη βδομαδα :)

iLiAs είπε...

..παιδικα χαμόγελα..τίποτα καλύτερο :)

Καλή βδομάδα Χαρά (Ρουβίτσα)..τέλειο το σκ στη θάλασσα :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

φανούλα.. καλημέρες!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

νίκος κ...τα παίδια όλα είναι γλυκά!!!!!!!!!!!!!!

καλημερούδια!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

μαριλενάκι ..... με την σούπερ Ραφηλία!!!

καλημέρες πολλές και γλυκές!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ηλία ήμουν σίγουρη ότι θα ήσουν στην θάλασσα... εγώ έκανα μία μεγάλη βόλτα δίπλα στο κύμα..... άψογα!!!

καλημέρες!

Anastasia είπε...

Υπέροχες και τρυφερές εικόνες

hamomilaki ♂ είπε...

Νοστιμότατες οι εικόνες σου Ζαχαρούλα άξιον αγάπης...

Συγχαρητήρια !!

Maria Tzirita είπε...

Η τελευταία φωτογραφία, όλα τα λεφτά! Χαίρομαι που συμμετείχες κι εσύ σ'αυτή την υπέροχη πρωτοβουλία του "Άξιον Αγάπης" καλή μου. Επίσης έχω να σου πω ότι ζηλεύω απίστευτα που πας εκεί που πας κι εγώ δε μπορώ δυστυχώς να έρθω....
Καλημέρα και φιλιά!

πουαντερι είπε...

Τα δικα σου φιλιά ειδα και ζηλεψα και εγω.
Τι ομορφη καρδια που ειναι; πολυ επιτυχια εχει η φωτογραφια αυτη......

skouliki είπε...

πολυ ομορφια
πολυ αγαπη
πολυ ζωντανια


φιλακι

Flora είπε...

Καλησπέρα Ζαχαρούλα μου

είδα τα μπουρεκάκια με το κοτόπουλο και λέω να τα δοκιμάσω...

Ωραίες οι φωτογραφιούλες σου...
Δεν το έχω πολυκαταλάβει αυτό το άξιον αγάπης. θα μπω στο χαμομηλάκι να δω...

Α... σου έχω και μία προσκλησούλα!

αθηνα είπε...

Καλησπέρα , πάντα παρούσα είσαι σε ευαίσθητα θέματα !!
Τα πιτσιρίκια της Ιφι , φοβερές φατσούλες!!
Τα Σαμιώτικα φιλιά μου !!

Roadartist είπε...

..με συγκίνησες...

να εισαι καλά και πάντα ζαχαρένια ;)

marianaonice είπε...

Ζαχαρένιες οι φωτογραφίες σου!!
Πέρασα κι εγώ από το χαμομηλάκι
:)))

eirini είπε...

Τί κούκλες είναι αυτές;;;;;;
Να τις χαίρεσαι τις ανηψούλες σου!
Α!!! ρε τυχερή θεία!!!!

Κοντεύει το Σαββάτο!!!!!!

Φιλάκια μωρό μου!!!!!

rain είπε...

Αξιον αγάπης, άξιον χαμόγελου, άξιον προσπάθειας..Μπράβο..

faraona είπε...

Τρέλλα ειναι τα μικρα!!!
Ζαχαρουλα μου γιατι με ξεχασες τελειως?
Σνιφ!
εκανα κατι κακο αθελα μου?

venceremos είπε...

καλημερααααα!ομορφοτατΟ Κ ΕΥΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟ!! φιλια καρυστινα

gatti είπε...

Tι ωραίες φωτογραφίες! Χρώματα και αρώματα! Υπέροχη η συμμετοχή σου!

Πολλά φιλιά!

:***

Leviathan είπε...

poso glikes einai oi fotos!!!kalo sou vradi!!!!!

spyros1000 είπε...

συχνα το επισκεπτομαι το χαμομηλακι.....
την καλησπερα μου

spyros1000 είπε...

παντως εσυ και η λιλα μου ανοιγετε την ορεξη......


http://foodandlife-lila.blogspot.com/

αχτίδα είπε...

Πάντα τα παιδιά είναι η καλύτερη εικόνα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

anastasia... παιδικές φατσούλες.. ξένοιαστες!!!!!

καλημέρες!

"ζαχαρούλα.." είπε...

hamomilaki... ευχαριστώ για την φιλοξενία!!!!!!

πάντα τέτοια!!!

καλημέρες!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Τζιριτάκι αγαπημένο.. ελπίζω το επόμενο ταξιδάκι να το κάνουμε μαζί....

η τελευταία φωτό είναι και εμένα από τις αγαπημένες μου!!!!

φιλάκιαααααααααααααααα

"ζαχαρούλα.." είπε...

πουαντερι.. για τέτοια θέματα , μακάρι να ζηλεύαμε όλοι , όλους... ίσως να ζούσαμε σε πιο ανθρώπινη κοινωνία!!!!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σκουλίκιους..πολύ ευχαριστώ!!!!!!!!

εσύ συμμετείχες στην προσπάθεια αυτή? να περάσω να δω?


σε φιλώ..

"ζαχαρούλα.." είπε...

Φλώρα αγαπημένη μου..που εξαφανίστηκες????

προσκλησούλα? χμμ.. έρχομαι!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

αθηνούλα καλημέρα!!! μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω και πιο πολύ....

οι ανιψούλες μου είναι το κάτι άλλο... (μετριοφροσύνη ε?)

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλλιτέχνιδα αγαπημένη... road...

είσαι πολύ γλυκιά!!!!!!!

σε φιλώωωωωω.....

"ζαχαρούλα.." είπε...

marianaonice... την είδα την συμμετοχή σου γλυκιά μου!!!!

καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ειρήνη.. και εσύ θεία είσαι.. άρα καταλαβαίνεις.. δίνω την ζωή μου!!!!!!!

Αύριο σου ΄ρχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

rain.... ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!! φιλιά πολλά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona... δεν ξεχνιέσαι!!!!!

φιλιάαααααααααααααααααααααα.........

"ζαχαρούλα.." είπε...

venceremos!!! φιλιά Πατρινά...καρναβαλικά!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

gatti αγαπημένο!!!! ευχαριστώ....

φιλακια πολλά πολλά πολλά!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

leviathan... ευχαριστώ... τι καλύτερο από παιδιά? μικρά, ανέμελα και γεμάτα ενέργεια????

"ζαχαρούλα.." είπε...

spyros1000.... πόσο πολύ χαίρομαι που σε βλέπω!!!!!!!!!!!!!!!!

λίλα????? για να πάω μία βόλτα...

"ζαχαρούλα.." είπε...

αχτιδούλα..εσύ το ξέρεις καλύτερα!!!!

έρχομαι αύριο!!!!!!! φιλιά......