Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009

Ουπς ..... Περαστικά "ζαχαρουλίνι..."

Ουπς ....

Οπως ίσως έχετε καταλάβει κάτι γίνεται εδώ ...

καμία κίνηση από την Δευτέρα ...

........


Πρέπει λοιπόν να σας πω πως

Την "ζαχαρούλα.." την ταλαιπωρούν

.......

κάποια "θεματάκια" υγείας


τα οποία και την κρατούν μακρυά .....



Λοιπόν "ζαχαρόπαιδο" γίνε γρήγορα καλά

να γυρίσεις σπιτάκι σου !!!


by Ιφιγένεια (sister)

35 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

αντωνης είπε...

Περαστικουλια!!!
:)

αντωνης είπε...

ωπ, τωρα το ειδα!!!
Νοσοκομειο;;;

Αντε γρηγορα ντοτοροι καντε καλα την κοπελλια...

:)

Μαριλένα είπε...

αυτή η εποχή, ειναι δύσκολη.
περαστικά σου και γρηγορα Ζαχαρουλα μου.

φιλακια πολλά :)

πουαντερι είπε...

Περαστικα Ζαχαρουλακι μου και ευχομαι να μην ειναι τιποτα το σοβαρο.

Πολλα φιλακια!!!!!!!!!!!!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Περαστικούλια. Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Εμείς πάντως σε σκεπτόμαστε.

δεσποιναριον είπε...

Περαστικα στο Ζαχαρουλινι, με ολη μου την αγαπη. :(

VaD είπε...

Ελα μωρέ γμτ,παίζει και νοσοκομείο;Αμάν,είπαμε να φύγει το γκαντέμικο 2008!
Περαστικά από βάθος καρδιάς!
ΥΓ.Η τεντούρα θεραπεύει:))
Τα φιλιά μου...

faraona είπε...

Ζαχαρούλα μου κοριτσακι μου περαστικά σου βρε!!!
Ευχομαι ναναι κατι πολυ πολυ ελαφρυ και περαστικο γιατι μας λείπεις!
Χαμογέλα νοστημούλικο μου!

venceremos είπε...

καλημερααα και περαστικα...
χαλαρα και ηρεμα ολα θα περασουν.
εμεις περιμενουμε
φιλια καρυστινα

sofia είπε...

Περαστικά και γρήγορα. Ελπίζω να μη είναι τίποτα σοβαρό.
καλημέρα

BIKY Η ΜΑΜΑ είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΠΟΛΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΛΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΡΩΣΗ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

παπαρουνα είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙς ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ

dhmhtra είπε...

Ζαχαρούλα περαστικά σου.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Περαστικά Ζαχαρουλίνι, γίνε γρήγορα καλά!!

Adamantia είπε...

Zαχαρουλα γινε γρηγορα καλα γιατι εχουμε και καρναβαλικες υποχρεωσεις!! Περαστικα και φιλια!

Maria Tzirita είπε...

Μα τι γίνεται μ'αυτές τις αρρώστιες; Άντε κοριτσάκι μου, σιδερένια και γρήγορα να σ'έχουμε κοντά μας - δεν είναι γλυκιά η μπλογκογειτονιά χωρίς τη Ζαχαρούλα μας...

Δημιουργία είπε...

Περαστικα και γρηγορα!

Ερατώ είπε...

Περαστικά σου Ζαχαρούλα!
Εύχομαι να είναι κάτι απλό και να ξαναρρωστήσεις ποτέ!
Πολλά πολλά φιλιά και τις ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση.

Spider! είπε...

Αχ περαστικά σου Ζαχαρούλα μου!!
Εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά κ σιδερένια!

koulpa είπε...

ω τι γλυκό.. περαστικά ζαχαρουλινι:):)

Side21 είπε...

Γρήγορα περαστικά σου
και σιδερένια ...
Ένας συνάδελφος (γριππιασμένος - γκουχ)!!!

marianaonice είπε...

Περαστικά σου Ζαχαρούλα!!
Και μη το βάζεις κάτω!
Συμβαίνουν αυτά!!

Εύχομαι να έχει ήδη περάσει!
:))

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

περαστικα σου , κοριτσακι μου, και γρηγορα

lena manta είπε...

Περαστικά και γρήγορα γερή και δυνατή πίσω σε όλους μας!

Ονειροκόριτσο είπε...

Ζαχαρούλα περαστικά σου!!!
Γρήγορα-γρήγορα να γίνεις πάλι καλά!

Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό...

gatti είπε...

Περαστικά Ζαχαρούλα μου!

Να γίνεις γρήγορα καλά και να επιστρέψεις γερή και δυνατή!

Φιλιά!

:)))

astropeleki είπε...

Περαστικά σου καλή μου Ζαχαρούλα!!! Καλή ανάρρωση !)

stalamatia είπε...

Περαστικά σου Ζαχαρένια μας.Πολλά φιλούθκια.

iLiAs είπε...

Περαστικα Χαρα..ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο...γρηγορα σε περιμενουμε :)

cook είπε...

ζαχαρενια μου
ήρθα να σου ευχηθω καλη χρονια και σε βρισκω αρρωστούλα....:(
γρηγορα περαστικα να είναι και να έρθεις παλι στην γειτονια ,μαζι και το πλατυ σου χαμόγελο :)
φιλακια

eirini είπε...

Αχ! αχ!... τί να πω! Εύχομαι όλα να πάνε καλά και σύντομα να είσαι πάλι κοντά μας! Σε σκέφτομαι...
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!! Σε περιμένουμε!

Anastasia είπε...

Π Ε Ρ Α Σ Τ Ι Κ Α
Ζ Α Χ Α Ρ Ο Υ Λ Α Μ Α Σ ! !

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Περαστικά σου ζαχαρουλίνι μου!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

πουαντερι είπε...

Ακομα βρε νοστιμουλα μου αρωστη εισαι;
περαστικα σου κοριτσακι μου και να γινεις γρηγορα καλα, μας λείπεις.

Dee Dee είπε...

Σιδερενια κι απο δω ζαχαρουλα μου :)

xxx