Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2009

όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο...

































να περνάτε όλοι πολύ πολύ καλά..................!!!!!!!!!!

21 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

Μαριλένα είπε...

έτσι Ζαχαρούλα μου, να περνάς πάντα ετσι, χαρούμενη και γελαστή!

φιλια πολλά και του χρονου :))

Trellos_tou_xoriou είπε...

Oταν πηγαιναμε σχολειο ,θελαμε να ζησουμε και να ντυθούμε σαν μεγαλοι .
Tωρα που μεγαλώσαμε , αναπολούμε τοτε που ειμασταν μικροί και με καθε ευκαιρια ντυνομαστε με εκεινα τα ξεχασμενα ρουχα της γλυκιας ... αθωοτητας ??? Λεω τωρα εγω .

"Eιμαστε τελικα τρελοί εμεις οι Pωμ(α)ιοι "


Xαιρομαι που εισαι από παρτυ σε παρτυ.

Πολλα φιλιά

rain είπε...

ΜΠράβο κέφια!!!!!!!!!
Πάντα τέτοια παιδιά!
Και του χρόνου!

Anastasia είπε...

Πόσο μου αρέσει όταν η παρέα έχει αυτήν την τρέλα και ακολουθεί το κλίμα της αποκριάς :))))
Το θέμα όμως εκπληκτικό :)))
Πάντα να περνάς τόσο όμορφα Ζαχαρούλα μου

Καλο ξημέρωμα

VaD είπε...

Οταν πηγαίνατε μαζί σχολείο,
φορούσατε όλα αυτά τα παρδαλά; :)))

venceremos είπε...

οταν πηγαίναμε στο σχολείο φόραγα μπλε ποδιά και άσπρη κορδέλα.
καλη συνέχεια και καλή διασκέδαση στα καρναβάλια σας.
και καλο Σ.Κ. βέβαια.
φιλιά καρυστινά

gregory είπε...

ΕΓΩ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΕς ΣΑς ΒΛΕΠΩ ΣΤΗς ΦΩΤΟ....
εκτος εαν θελετε να μεγαλωσετε με το ζορι....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑς..

Άννα είπε...

Πάντα έτσι να είσαι...Χαμογελαστη!!!

Cassiel είπε...

Παντα να περνας ετσι γλυκεια μου!! Χαμογελαστη!!

neni είπε...

Είσαι απίστευτη!
Να χαμογελάς κάθε στιγμή,σου πάει πολύ!!!!!

KATERINA είπε...

"ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ" ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΦΙΛΑΚΙΑ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Απίθανο κέφι!!!
Και του χρόνουυυυυυυ:))
Συνέχισε να χαμογελάς Ζαχαρένια μου!!

eirini είπε...

Α! καλά... βλέπω το ρίξαμε στα γλέντια!!!
Τί γίνεται εκεί κάτω ρε παιδιά;;;
Τα καλύτερα χάνω! Ζαχαρουλίνι μου ζηλεύω! Να περνάτε πάντα τόσο καλά!!!!!
Το ντύσιμό σου... άπαιχτο, χαχαχαχα!!!

Φιλάκιααααα!

marian είπε...

Γεια σου ζαχαρούλα με τα ωραία σου!!!
Είσαι η χαρά της ζωής!!!
Πάντα έτσι γλυκειά μου !!!
χαρούμενη, χαμογελαστή κι ευτυχισμένη!!!!
φιλάκια πολλά !!!
Καλά να περνάς!!!!:)

fanoula είπε...

Δεν μπορω να μην πω άριστα στη μαθήτρια!!!!!!!!!!!!!
Εγραψες φιλενάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλούκια!!

ώρα του τέλους είπε...

Καθόσασταν στο ίδιο θρανίο και λέγατε....
Πάντα έτσι να ήστε όλοι και να περνάτε υπέροχα!!!

Ερατώ είπε...

Η πιο κεφάτη μαθήτρια της τάξης!

Aspa είπε...

Χαχαχα, καταπληκτική! Τρελάθηκα με τα ροζ μαλλιά! Και του χρόνου!

Spider! είπε...

Τέλεια!!! Να περνάς πάντα τέλεια!!
Φιλιά πολλά!

Ονειροκόριτσο είπε...

Πίσω στο σχολείο! Φαίνεται πως το διασκεδάσατε πολύ! Πάντα έτσι όμορφα να περνάς!!!

Καλή βδομάδα! :)

clementine είπε...

Ε, καλά πιά...εσύ δεν τα έχεις ξεχάσει και από πρόπερσυ.....

φιλιάαααααααααααα