Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010

κρεμμυδόπιτα με ελιές...

Καλησπέρα σε όλους και όλες....

Βλέπω κίνηση στην blogογειτονιά και πάλι!!!! τι καλά... καλή επιστροφή λοιπόν...


καλό φθινόπωρο!!!


33 μερούλες μου έμειναν.. και το άγχος έχει χτυπήσει κόκκινο!!!!!


λοιπόν, νοστιμότατη συνταγούλα για σήμερα... για να επιστρέφουμε στις κουζίνες μας με όρεξη... για πάμε....


Υλικά:
1 πακέτο έτοιμο φύλλο χωριάτικο
1 κιλό κρεμμύδια κομμένα σε ροδέλες
170 γρ. ελιές Καλαμών
300 γρ. μανιτάρια
1 ώριμη ντομάτα κομμένη σε φέτες
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
Ρίγανη
Αλάτι
Πιπέρι

Εκτέλεση:
Βράζουμε τα κρεμμύδια σε λίγο νερό μέχρι να μαλακώσουν.
Σε μια κατσαρόλα τα σοτάρουμε ελαφρά με 2 κουταλιές ελαιόλαδο.
Κατεβάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και αφήνουμε τα κρεμμύδια να κρυώσουν.
Προσθέτουμε τις ελιές και τα ψιλοκομμένα μανιτάρια , αλάτι και πιπέρι.
Λαδώνουμε ένα ταψί και στρώνουμε 1-2 φύλλα ζύμης.
Έπειτα στρώνουμε τις μισές φέτες ντομάτας, αδειάζουμε το μείγμα των κρεμμυδιών και πασπαλίζουμε με ρίγανη.
Στρώνουμε τις υπόλοιπες φέτες ντομάτας, σκεπάζουμε με 1-2 φύλλα ζύμης, τα λαδώνουμε και τα χαράζουμε.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 225° C, για περίπου 1 ώρα.





35 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

apinkdreamer είπε...

υπεροχη πιτα!!!! εγω θα βαλω και λιγο τυρακι μεσα!!

Roadartist είπε...

Kαλώς όρισες και εσύ!!!
Καλό φθινόπωρο ζαχαρούλα με χαμόγελο, φιλάκια :)

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

η πιτούλα υπέροχη!!μην αγχώνεσαι,είναι ευχάριστα όλα αυτά,κοίτα να το ευχαριστηθείς.με το καλό.

big mama είπε...

Θα πρέπει να είναι νοστιμότατη. Τα κρεμμύδια στην πίτα έχουν μια γλύκα!!
Με το καλό η μεγάλη μέρα!

stalamatia είπε...

Θα είναι πεντανόστιμη !!
Καλό μήνα αύριο!και καλό Φθοινόπωρο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΛΑ.

sofia είπε...

Δεν ξέρω για το φαγητό αλλά η νύφη θα είναι σίγουρα τέλεια!!
Περνάει ο καιρός και μέχρι να το καταλάβεις...θα έχουνε περάσει χρόνια!! Εγώ παρ.χάριν είμαι 20 χρόνια παντρεμένη και πάλι...αναρωτιέμαι...χα...χα..
Καλημέρα και με το ΚΑΛΟ!!

Λίλα είπε...

Kαλημέρα, καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!!!!

Vita είπε...

Καλό μήνα και... η ώρα η καλή!
Υπέροχη συνταγή.Και πολύ υγιεινή.Ούτε τυριά ούτε μπέικον που έχουν άλλες κρεμμυδόπιτες.Μπράβο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλώς σε ξαναβρίσκουμε Ζαχαρένια μου!!!
Δεν θέλω άγχος, όλα θα πάνε τέλεια κι εσύ θα είσαι μια καρακουκλάρα!!!
Καλό μήνα, καλό Φθινόπωρο!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Blogger Ο/Η Skouliki είπε...

καλως ηρθες και εσυ
αντε ακομα μετρας αναποδα ετσι !!!
χαχα
σε βλεπω με 5αδυμα να μαγειρευεις σε χυτρα !!

1 Σεπτεμβρίου 2010 8:33 μ.μ.

kiki είπε...

Καλό φθινόπωρο!
Ετοιμάζεσαι ε;
Με το καλόοοο!

Ονειροκόριτσο είπε...

Αχ, έχω εξαφανιστεί τον τελευταίο καιρό και νομίζω ακόμα δεν αξιώθηκα να σου ευχηθώ. Η ώρα η καλή!!! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ:)))
ΜΗΠΩΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ;;ΑΝ ΝΑΙ ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗ.

glykesistories είπε...

Χαρούλα η ώρα η καλή!

έλα να παίξουμε για να χαλαρώσεις λιγάκι! φιλιά!

http://glykesistories.blogspot.com/2010/09/blog-post_3843.html

georgiaxara είπε...

Καλησπέρα Χαρούλα σου εύχομαι και εγώ η ώρα η καλή και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!
Φιλάκια!!

apinkdreamer είπε...

προσκληση για το παιχνιδι της αγαπης νο2!!!

Marina είπε...

Καλό χειμώνα και απ' ότι διάβασα με το καλό τα στέφανα!!! Άντε να μπεις και εσύ στο...κλαμπ!!!
Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση με τα βιβλία! Θα επιδιώξω να διαβάσω καποια από αυτά! Τώρα τελειωσα το "η νυφη φορουσε μαυρα". Τέλειο!!!!Σου το συστηνω ανεπιφυλακτα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

apinkdreamer..λοιπόν? έβαλες τυράκι???

πριμένω την παραλαγή... φιλιά!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Roadartist ..αγαπημένη μου.. καλό φθινόπωρο να έχουμε και να χαμογελάμε!!!

φιλιά πολλά!! καλημέρες!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) , μία κουβλεντα είναι το να μην αγχώνομαι!!!!!! το προσπαθώ βέβαια...

να είσαι καλά..... καλημέρες!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

big mama εμένα η γεύση της με ενθουσίασε... ελπίζω να μην σε απογοητεύσω!!!

ευχαριστώ πολύ πολύ....

φιλάκια!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

stalamatia ..καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!! να είμαστε καλά...
καλημερούδια!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS . σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω.....

φιλιά πολλά πολλά!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

sofia .. νεράκι οι μέρες... δεν τις προλαβαίνω λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλιά αγαπημένη μου!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Λίλα..καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!

τι καλό μας μαγειρεύεις σήμερα?????

"ζαχαρούλα.." είπε...

Vita καταρχήν καλώς ήρθες!!! κατά δεύτερον καλώς όρισες στο νοστιμότατο...

να περνάς να σε βλέπουμε!!!!

ελπίζω να την έφτιαξες ήδη την κρεμμυδόπιτα!!!!

φιλάκιαααααααααα...

"ζαχαρούλα.." είπε...

ΕΛΕΝΑ... δεν ξέρω αν θα είμαι καρακουκλάρα... το σίγουρο είναι το άγχος μου, είναι πια πιστός μου σύντροφος!!!!χαχα!!

φιλάκια καλή μου!!! πολλάαααααα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Skouliki .. πεντάδυμα???? τι λες τώρα??? καλπάζει η φαντασία σου βλέπω ε????

καλημερούδια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

kiki 12 μερούλες.... για να δούμε τι θα δούμε!!!!
φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ονειροκόριτσο .. και εγώ χαμένη είμαι ομορφούλα μου!!!

να είσαι καλά .. ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!

ελπίζω όλα να πηγαίνουν καλά και για εσένα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

glykesistories .. ευχαριστώ για την πρόσκληση!!! την τίμησα... με χαλάρωσε και μου άρεσε!!!

καλημέρες!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

georgiaxara ευχαριστώ ειλικρινά πολύ πολύ πολύ!!!! μακάτι όλα να εχουν πάντα τόσο γλυκό άγχος!!!

φιλιά!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

apinkdreamer ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Marina καταρχήν χαίρομαι που σε βλέπω...

ευχαριστώ για τις ευχές!!!

να διαβάσεις... την νύδη την διάβασα, φανταστική.. τώρα διαβάζω "οι κόρες της λησμονιάς".. σκληρό βιβλίο με μεγάλες αλήθεεις!!! ρίξτου μία ματιά!!