μαρμελάδες..........!!!

καλησπέρα πέρα για πέρα!!!!

είμαι εδώ και ως συνήθως δεν μου φθάνουν οι 24 ώρες της ημέρας για να κάνω όλα όσα θέλω.... 
Χάθηκα αλλά είχαμε το bazaar του συλλόγου "αγκαλιάζω" Ν. Αχαίας για το οποίο η μανούλα έφτιαξε μαρμελάδα μήλο και  ο αγαπημένος μου φίλος απο τα  "energy soaps" δημιούργησε σαπουνάκι με το σήμα του καρκίνου του μαστού.

Έχω να σας πω ότι το bazaar πήγε πολύ καλά και χάρηκα πολύ γιατί είναι για καλό σκοπό.

Μέσα σε όλα βρέθηκα στο xantres.gr της Ιφιγένειας (αδερφούλας μου) να φτιάξουμε τα προς πώληση χριστουγεννιάτικα  γούρια 2012.. Αυτά είναι μερικά...
Ευτυχώς που αύριο είναι αργία στην Πάτρα και το μόνο που έχω σκοπό να κάνω είναι να είμαι ξάπλα στον καναπέ με το βιβλίο μου και παρέα τον αντρούλη μου!!!!!!

Μαρμελάδες τώρα... Μαρμελάδα μήλο από την μανούλα και μαρμελάδα μανταρίνι από την καλή μου φίλη Νεκταρία!!!!!

Μαρμελάδα μανταρίνι

Υλικά

  • Μισό κιλό μανταρίνια
  • 1 κιλό ζάχαρη
  • 1 ποτήρι νερό
  • το χυμό ενός λεμονιού

Εκτέλεση

Πλένουμε τα μανταρίνια και τα βράζουμε να μαλακώσουν.Επαναλαμβάνουμε για να φύγει η πικρίλα..Αφαιρούμε τα κουκούτσια και τα περνάμε από το μπλέντερ. Σε μια κατσαρόλα βάζουμε τον πολτό, τη ζάχαρη και το νερό και βράζουμε μέχρι να δέσει η μαρμελάδα. Στο τέλος προσθέτουμε το λεμόνι και κατεβάζουμε από τη φωτιά

Μαρμελάδα μήλο
Υλικά:
2 κιλά μήλα κομμένα σε κυβάκια  ( 2 κιλά να είναι ξεφλουδισμένα και καθαρισμένα, ψύχα)
1 1/2 κιλό ζάχαρη
3 φλ. τσ. νερό
χυμό από 1 λεμόνι
1 κ.σ. κανέλα σκόνη (προαιρετικά)

Εκτέλεση:
Βάζουμε στην κατσαρόλα τα μήλα , το νερό , το χυμό του λεμονιού και το 1/2 κ. ζάχαρη. Τα βράζω για 20' να μαλακώσουν.
Κατόπιν προσθέτω και την υπόλοιπη ζάχαρη και ανακατεύω. Βράζω για άλλα 10'. Πολτοποιούμε το μίγμα και προσθέτουμε την κανέλα. Ανακατεύουμε καλά και βράζουμε για άλλα 5'.

Κατεβάζουμε από την φωτιά και αφήνουμε για 5' λεπτά να σταθεί η μαρμελάδα. Γεμίζουμε τα αποστειρωμένα βαζάκια , τα κλείνουμε καλά και τα γυρίζουμε ανάποδα για να στεγανοποιηθούν.




Αυτά και για σήμερα!!!!!!!!!!!!
φιλάκιαααααααααααααα........................

Σχόλια

  1. Χαίρομαι που το bazaar πήγε καλά, μπράβο σε όσους το στήριξαν!!!
    Τα γούρια πανέμορφα και οι μαρμελάδες σούπερ σπέσιαλ!
    Φιλιά Ζαχαρένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο!!! Πολύ όμορφα όλα!!! Φιλάκια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Ζαχαρούλα, τι όμορφα που σε ξαναβλέπουμε:-) Οι μαρμελάδες δείχνουν εξαιρετικές, ειδικά αυτή με το μανταρίνι μπαίνει στα υπόψη!! Ωραία η αυριανή αργία, ένα καλό break! Καλό βράδυ:-)

    Υ.Γ.: Ίσως να μην είχες την ευκαιρία να δεις το mail που σου έστειλα και το μήνυμα στο μπλογκ την προηγούμενη φορά, οπότε ήθελα να σου θυμίσω ότι το βραβείο σου σε περιμένει να το παραλάβεις!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι πανέμορφα και μπράβο για την πρωτοβουλία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την Ζαχαρούλα μας!!!
    Ευχαριστούμε για τις συνταγές μαρμελάδας που τις μοιράστηκες μαζί μας!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλενα μου.. καλημέρα!!!!!
    σε ευχαριστώ.. πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. T.A.G... μαιλ δεν είδα.. κλαψ κλαψ... !!!! δεν έχει έρθει κάτι!!!!!

    φιλάκιααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." .. καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρυσάνθη μου... καλλιτέχνιδα αγαπημένη!!! καλημέρα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις