καλημέρα!!!!!!!!!!!

καλημέρα καλημέρα!!!!!!

να 'μαι κι εγώ στην μπλοκογειτονιά....
 από το σπιτάκι μου σήμερα αφού είμαι ξάπλα, καθώς εχθές "τρακάρισα" με το ποδαρικό του καναπέ και έπαθα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ρογμώδες κάταγμα στο μικρό μου δαχτυλάκι!!!!

Χάθηκα λίγο πάλι.. αλλά παρακολούθησα ένα 2ήμερο σεμινάριο decoupage κλπ από το εργαστήρι της Μάγια στην Αθήνα που πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα (επιτέλους κάποιος μας θυμήθηκε). Πολύ πολύ ενδιαφέρον οφειλω να ομολογήσω ... 

στόλισα το σπιτάκι μου ....
το στεφανάκι στο παράθυρο της κουζίνας μου
η εξωτερική πόρτα μου (την λατρεύω)
το δέντρο μου , που είναι 3 δέντρα μαζί
η γωνιά δίπλα στην tv
οι χειροτεχνίες μου
τα κεράκια μου... με το ποτήρι-κηροπήγιο από τα χεράκια μου
τα αγαπημένα μου παιδάκια!!




και έφτιάξα και κάποια πραγματάκια.. κάποια μου τα είχανε ζητήσει-παραγγείλει...



 


έφτιαξα και τα γούρια που θα στείλει το motoraid στους συνεργάτες του

Aπό αυτήν την εβδομάδα ξεκινάει και το εορταστικό ωράριο στα καταστήματα.. που σημαίνει ότι και την Κυριακή δουλεύουμε 10,30-18,30..... 

σας φιλώ όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! να χαμογελάτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. Καλημέρα! Περαστικά σας καλέ! Μα πώς τα κατάφερες έτσι!
    Μπράβο για τις χειροτεχνίες σου! Τι όμορφα πράγματα είναι αυτά!
    Καλή δύναμη με το εορταστικό ωράριο... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κάταγμα κάταγμα και οι δημιουργίες , δημιουργίες....Κοριτσάκι μου περαστικά σου...να γίνεις γρήγορα καλά το δαχτυλάκι .Τα πραγματάκια σου υπέροχα όπως πάντα...Οι θήκες για χαρτομάντιλα φανταστικές... Όμως τα δεντράκι σου κλέβουν την παράσταση και περισσότερο η πόρτα που και εσύ λατρεύεις...Το πιο όμορφο καλωσόρισμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα σου τα δημιουργήματα Ζαχαρούλα!!! φιλάκια , καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες δημιουργίες με αγάπη και πολύ μεράκι!!!!Μπράβο Ζαχαρούλα!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στόλισες πολύ όμορφα!!! Καλές γιορτές να έχεις να περάσεις καλά!!!
    Τα πράγματα που έκανες πολύ ωραία μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζαχαρένια μου μεσ' τις προκοπές σε βρίσκω!
    Τι όμορφα πραγματάκια έφτιαξες!
    Και τι "ζεστά" στόλισες το σπιτάκι σου!!
    Καλές γιορτές, και του χρόνου με υγεία εύχομαι!
    Και γρήγορα περαστκά το ποδαράκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περαστικα Χαρα..ευκαιρια για περισσοτερο διαβασμα :)

    να προσεχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζαχαρένια μου μες την προκοπή σε βρίσκω κι ας είχες τραυματιστεί!
    Πώς κατάφερες και ετοίμασες όλα αυτά;
    Πανέμορφα ζεστά και χουχουλιάρικα!

    Περαστικά, και όλα να πάνε τέλεια στις γιορτές που καταφθάνουν...

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζαχαρούλα μου τι τέλεια! Μύρισε Χριστούγεννα ε;
    Περαστικά σου βρε κορίτσι!
    Άντε και του χρόνου - το στόλισμα, όχι το ατύχημα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά σου!

    Πανέμορφα τα στολίδια σου!!



    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ερμιόνη... ευχαριστώ καλή μου και για τα περαστικά και για τα καλά σου λόγια για τις χειροτεχνίες μου !!!

    εορταστικό ωράριο.. και σήμερα Κυριακή είμαι στην δουλειά!!!!!!!!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαζί... KaPa αγαπημένη μου... το δικό σου στόλισμα δεν το φτάνω....

    σε ευχαριστώ για όλα!!! σου στέλνω πολλή αγάπη και αμέτρητα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος ... ευχαριστώ...!!! χαίρομαι που σε βλέπω στο νοστιμότατο!!!

    καλές γιορτές να έχουμε όλοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. sophie... ευχαριστώωωωωωωω...!!!!!

    φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι... σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    καλά να περάσεις.... !!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έλενα... καλή μου... ότι προλαβαίνω κάνω... μακάρι να είχα χρόνο, γιατί από ιδέες πολλές!!!!!!!!!!!

    να είμαστε καλά... και του χρόνου εδώ.. στα σπιτάκια μας να ανταλάσουμε ευχές!!!!

    φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ηλία μου.... πόσο χαίρομαι όταν περνάς από το σπιτάκι μου.....

    φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kitchen Stories - Ζ. .. τα χριστούγεννα μου αρέσουν πολύ πολύ... είναι από μόνα τους ζεστά...
    σήμερα έχει μελομακάρονα και κουραμπιέδες μετά την δουλειά.. για να ολοκληρωθεί το σκηνικό!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. L. ήρθαν τα χριστούγεννα και η πρωτοχρονιά... χο χο χο!!!!

    πόσο μ'αρέσουν...

    φιλιά καλή μου, να περάσεις τέλεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ τόσο μεγάλη χαρά που έχω που είσαι εδώ.....

    πόσο σε αγαπάω....

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο/Η candy's τετραδιάκι είπε...
    Καλημερουδια!!!

    17 Δεκεμβρίου 2011 9:49 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αγαπημένη μου κάντυ.... πόσο πολύ χίρομαι που είσαι εδώ!!!!!!!!!!!!

    να ζήσετε και να ευτυχίσετε!!!!!!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπέρα και περαστικούλια! το χω πάθει κι γω από τρακάρισμα στο ψυγείο...Πανέμορφες οι χειροτεχνίες σου! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ , ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!! ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΕΝΤΡΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημερα,καλως σε βρηκα και περαστικα!Πολυ ομορφος στολισμος αλλα οι δημιουργιες σου ειναι πανεμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου Ζαχαρούλα μου!!! και περαστικούλια με το δαχτυλάκι!!! Χαίρομαι που βρεθήκαμε και θα χαίρομαι περισσότερο να τα λέμε συχνά!!! Με ρώτησες αν προλαβαίνεις με την ανταλλαγή; Τι ρωτάς παιδί μου;;;; Φυσικά και προλαβαίνεις!!!! Και περιμένω με Χαρά να το παραλάβω!!!! Φιλιά και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά Χριστούγεννα με υγεία , αγάπη και χαρά , Καλές Γιορτές γεμάτες νοστιμιές ,
    γιορτινούς χαιρετισμούς από τη Σάμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά!!!! Με το καλό να μπει ο νέος χρόνος!!!! Φιλάκια και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις