hello everyone!!!!

Καλησπέρα!!!!!!!!!! Πέρα για πέρα....

μία ακόμα ημέρα φθάνει στο τέλος της... και όπως πάντα κλείνει με μία προπόνηση... μία προπόνηση που όσο κι αν είναι σκληρή, την απολαμβάνω τόσο πολύ!!!! "αίμα, δάκρυα κι ιδρώτας".. έτσι την ονομάζω... είναι όμως ένα κομμάτι του εαυτού μου!!!! το βασικό συστατικό της καθημερινότητας μου...


Η γιορτή μου πέρασε.. τι όμορφα που ήταν !!! ευχές πολλές.. χαμόγελα.. το σπίτι μου γέμισε φίλους.. φάγαμε , ήπιαμε , γελάσαμε.. πόσο ανάγκη τα έχουμε όλα αυτά στην ζωή μας.. που όλο τρέχουμε... να προλάβουμε? τι? κι εγώ δεν ξέρω... γεμίζουμε τις ώρες μας δουλειά και άγχος.. και ξεχνάμε τα απλά ..!!!!!!

Το ΣΚ που μας πέρασε βρέθηκα στην Αθήνα.. ήταν το 2ο μέρος των σεμιναρίων της Μαρίας... της γλυκιάς και αγαπημένης μου Μαρίας!!!! αχ πόσο χαίρομαι όταν  την βλέπω... Είδα την Μισιρλού μου.. που τόσο αγαπώ.. και τις συμμαθήτριες μου που πλέον είμαστε ομάδα δυνατή!!! 
Είχα και χρόνο για σουλάτσο... βγήκα με έναν φίλο μου!!! πόσο τέλεια πέρασα... πήγαμε σε ένα μουσικό μεζεδοπωλείο... φάγαμε, ήπιαμε, χορέψαμε, γελάσαμε, γνώρισα κόσμο.... γέμισα μπαταρίες..  
Είναι από τις φορές που γυρίζω πίσω γεμάτη, που χαμογελώ, που με ρωτάς πως πέρασα και απαντάω "γαμάτα" εννοώντας την λέξη όσο δεν πάει!!!!!!! είμαι τόσο χαρούμενη!!!!!

Είμαι χαρούμενη και για τα λουλουδάκια μου... ανθίζουν.. μεγαλώνουν.. ομορφαίνουν την ζωή μου!!!!!!




Σήμερα βρέθηκα και στις xantres , και έφυγα με καινούρια βραχιολάκια!!!!!!!!!!!!!!

Σας φιλώ προς το παρόν.... 

ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Σχόλια

  1. να περνας παντα ομορφα γλυκια μου φιλη!
    στο ευχομαι ολοψυχα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η γιορτή σου?!..αα πολύχρονη και ευτυχισμένη!!!!!Πάντα τόσο ωραία να περνάς!!!Μεγειά τα νέα σου βραχιολάκια!!Μύρισε άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις