Ουρανόεσσα* - Κώστας Κρομμύδας

Έχοντας διαβάσει και αγαπήσει όλα τα προηγούμενα βιβλία του Κώστα Κρομμύδα , δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην ευκαιρία και "έκλεψα" την προέκδοση από κάποιο πρόσωπο που θα μιλήσει σε κάποια από τις επικείμενες παρουσιάσεις της "Ουρανόεσσας".. Σαν μαγνήτης με τράβηξε το βιβλίο που είχα μπροστά μου, δεν το σκέφτηκα λεπτό, απομονώθηκα από τα πάντα γύρω μου και ξεκίνησα το ταξίδι μου προς την Σαμοθράκη!!
Ένα εξώφυλλο που σίγουρα θα μαγνητίσει τα βλέμματα, ένας τίτλος που θα παραξενέψει πολλούς και το όνομα του Συγγραφέα , είναι τα στοιχεία που είχα και άνοιγαν την πόρτα για το ταξίδι. Ένα συναρπαστικό και γεμάτο αγωνία ταξίδι που ξεκινάει από την πρώτη κιόλας πρόταση.. Η αδρεναλίνη ανεβαίνει , και εσύ μένεις να αναρωτιέσαι, τι θα ακολουθήσει αν αυτή είναι μόνο η αρχή..
Ένα βιβλίο με πολλές ιστορικές αναφορές , που όμως δεν κουράζουν αλλά αντιθέτως θέλεις κι άλλες… Ιστορικά στοιχεία που αγνοούσα έπαιρναν «σάρκα και όστά» μπροστά μου ταξιδεύοντας με πολλά χρόνια πριν, συνθέτοντας ένα άλλο περίεργο και άγνωστο σκηνικό που βαθιά μέσα μου θα ήθελα με κάποιο τρόπο να είμαι μέρος του..
Οι τελετές , οι μυημένοι, η πανσέληνος.. Οι αρχαιολόγοι που με την αγάπη και το πείσμα τους θέλουν να ανακαλύψουν βήμα βήμα την ιστορία μας.. Οι αρχαιοκάπηλοι που μπροστά στα χρήματα κάνουν τα πάντα.. Όλα και όλοι έχουν την θέση τους στην Ουρανόεσσα..
Άνθρωποι με πολύ καλά κρυμμένα μυστικά σε ιντριγκάρουν και σε κάνουν να θέλεις να ρουφήξεις γρήγορα γρήγορα το βιβλίο για να τα μάθεις… Αγάπες αληθινές που αντέχουν στον χρόνο, έστω και αν διαρκέσουν πολύ λίγο…
Η Ζωή , η Ελίζαμπεθ, ο Αντρέας, η Ηρώ , ο Αντρέας, ο Βασίλης , όλοι τους εκεί , ο καθένας με τον δικό του ρόλο.. η Ντεστίν , που αγάπησα τόσο..
Το βιβλίο τελείωσε και εγώ απλά ήθελα κι άλλο.. Μία φράση κράτησα του γέροντα της ιστορίας.. . «Να κρατάς πάντα ένα μυστικό για σένα. Κάτι που ποτέ δεν θα αποκαλύψεις σε κανέναν.»
Πολύ διαφορετικό από ότι είχα διαβάσει μέχρι τώρα από τον συγγραφέα.. Μυστήριο, ιστορία, αγάπη, ίντριγκα, δοσμένα όλα «τόσο όσο»… χωρίς περιττές περιγραφές , και περίτεχνες λέξεις!!! Γραμμένο έτσι που να σε ταξιδεύει στον πόλεμο.. στον χρόνο , σε ηλιοβασιλέματα και αληθινές αγάπες.. να σε μαθαίνει για την ιστορία του τόπου σου.. να σε καθηλώνει.. Ένα βιβλίο αληθινό…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις