Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011

τηγανίτες...







καλημερίζω άπαντες.....
οι ρυθμοί έχουν επανέλθει πλέον ..
η ζεστή όμως είναι εδώ.. πάλι για μπανάκι μας βλέπω το ΣΚ!!!! 
Κατά τα άλλα όλα είναι καλά........................







26 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

Mαρία είπε...

Γιάμι!!! Ωραίο πρωινό και δεν έχω παρει ακόμα... :-(
Μια όμορφη καλημέρα να έχεις!!!!

iLiAs είπε...

εννοειται παραλια και θαλασσα..πριν χαλασει ο καιρος!! :)

καλο σαβ/κο Χαρα!! :)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Απλό, εύκολο και πολύ νόστιμο!!!
Καλό Σαββατοκύριακο Ζαχαρούλα μου!

Asteri είπε...

Σλουρπ!!! κι έχω καιρό να φάω τηγανίτες
Μάκιααααααααα
Καλό ΣΚ

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Α ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ ΜΕ ΤΙΓΑΝΙΤΕΣ!!!!!

Summertime Blues είπε...

τηγανίτες αγαπημένες
γλυκές κι αλμυρές
Καλή εβδομάδα!
καλοκαιράκι μοιάζει ακόμη...

kiki είπε...

Ό,τι πρέπει με πετιμέζι αυτό τον καιρό!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα!!
Αγαπημενες οι τηγανιτες:))

Eri είπε...

Καλως σε βρήκα Ζαχαρούλα! Τις κάνω συχνά τις τηγανίτες για τον μπόμπιρά μου! Εγγύηση! Φιλάκια πολλά, ελπίζω να τα λέμε συχνά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαράκι... καλή εβδομάδα!!!!!
πολλά χαμόγελα καθημερινά εύχομαι!!!!!

φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ηλία μου.... και το ΣΚ που πέρασε στην παραλία είμασταν... για να δούμε αυτό που έρχεται!!!!

σε φιλώ...

"ζαχαρούλα.." είπε...

Έλενακι... όντως αγαπημένο!!

φιλάκια ομορφούλα..καλή εβδομάδα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Αστεράκι... τηγανίτες, λουκουμάδες τα αγαπημένα της χειμωνιάτικης Κυριακής ε?????????

φιλάκια κοριτσάρα μου!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Effie's Sweet Home Designs καλή εβδομάδα να έχουμε... να είμαστε καλά!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Summertime Blues καλή εβδομάδα...!!!!

καλοκαιράκι ακόμα... αν και έχουμε έκτακτο δελτίο καιρικών φαινομένων..που'ντα όμως????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

Κική μου..... με πετιμέζι ε??? γιατί όχι!!!!!!!

καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Σκρουτζάκο μου.... όλα καλά να πάνε..... αυτό εύχομαι!!! για να δούμε!!!

φιλιά!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Eri μου... καλώς όρισες!!!!!

θα τα λέμε και βέβαια.... !!!!!!

φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Χαίρομαι που ανταμώσαμε!!!Καλό Φθινόπωρο με πολλές νοστιμιές!!!Φιλάκια!!!

Maria B. είπε...

θα πάρω σίγουρα μεριδούλα !!

φιλια πολλά και καλό μεσημέρι

Eva Z. είπε...

Καλημέρα. Καλώς σε βρήκα. Πολύ ωραία η συνταγή σου μιας και τα μανιτάρια είναι από τα αγαπημένα μου.

reine είπε...

μιαμ μιαμ!!! Μου ανοιξες την ορεξη πρωι πρωι! Bonjour!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

χρυσάνθη ...και εγώ χαίρομαι που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας!!!!

σε φιλώ..

"ζαχαρούλα.." είπε...

Maria B. ..να πάρεις μεριδούλες , όχι μεριδούλα!!!!!

φιλάκια!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

reine... να είσαι καλά!!! καλώς όρισες στο νοστιμότατο!!!

φιλάκια!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ευάκι μεταφέρω το σχόλιο σου στην σωστή ανάρτηση!!!