Σουτζουκάκια...

καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!!!!!
0 βαθμούς έξω και ποιος πάει για δουλειά.... μπορεί να βλέπουμε τον ήλιο, όμως η παγωνιά που έχει τον κάνει να φαίνεται...διακοσμητικός!!!
Ελπίζω να ξεκίνησε όμορφα η εβδομάδα σας...




Σουτζουκάκια σήμερα..

Σάλτσα κόκκινη:
υλικά:
1 κρεμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο
1 pummaro
1/2 κουτί pummaro νερό
αλάτι-πιπέρι
1 ξυλάκι κανέλα (προαιρετικά)
λάδι

Εκτέλεση:
Βάζουμε το λάδι στην κατσαρόλα να κάψει και τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο.
Έπειτα ρίχνουμε το pummaro, το αλάτι, το πιπέρι και το νερό. Ανακατεύουμε και ρίχνουμε την κανέλα. Αφήνουμε λίγο να βράσει και την κατεβάζουμε από την φωτιά αραιή.

Υλικά σουτζουκάκια:
1 κ.κιμά
5 σκ. σκόρδο λιωμένο
1 κ.γ. κύμινο
1/4 κούπας κρασί λευκό ξηρό
1 αβγό
αλάτι-πιπέρι
1/4 κούπας λάδι
1 κούπα μουσκεμένη ψίχα ψωμιού

Εκτέλεση: 
Αναμιγνύω όλα τα υλικά για τα σουτζουκάκια σε ένα μπωλ.
Τα πλάθω και τα τηγανίζουμε , έως ότου πάρουν χρώμα από όλες τις πλευρές.
Τα βγάζουμε από το τηγάνι και τα βάζουμε στην κατσαρόλα με την σάλτσα.
Αφήνουμε πάνω στο μάτι περίπου 5 λεπτά, μέχρι να δέσουν μεταξύ τους.

και αυτό ήταν... μην το βλέπετε βουνό.. είναι εύκολο!!!!

να έχετε μία πολύ όμορφη ημέρα!!!!!!!!!!!!


Σχόλια

  1. Ζαχαρουλα μου ωραί η ιδέα τα σουζουκάκια σου και φαίνονται νοστιμότατα!!!!χι..χι... το φακελό μου το πήρες;;;; η θα έρθει μέσο περιφερειακού;;;; χι..χι..
    εγω αγωνία να δω αν θα σου άρέσει..! φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα με τα τέλεια σουτζουκάκια...τα σκίτσα μου έδωσαν ακριβώς να καταλάβω τι σου συνέβη και γέλασα με την ψυχή μου...με τα σκίτσα, όχι με τον πόνο σου!! Καλό κουράγιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, τουλάχιστον η αυριανή, γιατί η σημερινή πέρασε (ευτυχώς από ότι κατάλαβα....)
    Σουτζουκάκια ε;; Γιαμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σουτζουκάκια, πάντα νόστιμα και πάντα αγαπημένα, γεια στα χεράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παγωνια Χαρα...καλο-ζεστο ξημερωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σουτζουκάκια νάνα,και ότι νάναι!
    Τα λατρεύω και όσες φορές επιχείρησα να τα κάνω,τα έκανα χάλια!
    Ένα πρόβλημα με τα σουτζουκάκια το έχω η έρμη η γυνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ εγκρατή σε βρίσκω! Μόνο τρία σουτζουκάκια στο πιάτο; Εκτός αν ήταν σερβίρισμα για τις ανάγκες τις φωτογράφισης!!
    Καιρό έχω να φάω σουτζουκάκια! Τώρα που μου τα θύμησες όμως!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πωπω ομορφια και νοστιμια εδω μεσα να εισαι καλα κουκλα μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελάτε παρακαλώ να παραλάβετε βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις