Μανιτάρια....

σήμερα θέλω να σας παρουσιάσω ένα blog , έναν θησαυρό!!!! ένα blog αφιερωμένο στα μανιτάρια!!! Θα έχετε δει την αγαπημένη ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΕΡΓΟΥ που απαντάει πολύ εύστοχα στις διάφορες αναρτήσεις συνταγών μου... Μία γλυκύτατη κυρία.... λοιπόν, το βιβλίο που έχει γράψει και λέγεται "Μανιτάρια: από το δάσος...στην κουζίνα" είναι πραγματικά μία πολύ αξιόλογη προσαπάθεια. Δεν περιέχει μόνο συνταγές με μανιτάρια..

Αντιγράφω το οπισθόφυλλο:
Το μανιτάρι είναι δώρο της φύσης, ξεχωριστό, νόστιμο και υγιεινό. Η μαγειρική, ένα μεράκι που ομορφαίνει την καθημερινότητά μας. Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας επιχειρεί μια διαφορετική προσέγγιση μαγειρικής για ένα άγνωστο σχετικά διατροφικό προϊόν, το φαγώσιμο άγριο μανιτάρι. Ξεκινάει με πληροφορίες για την ωφελιμότητα, την εδωδιμότητα και την καρποφορία. Προχωράει στη διάκριση, τη συλλογή, την επεξεργασία και τη συντήρηση. Και καταλήγει σε εβδομήντα επιλεγμένες συνταγές παρασκευασμένες, φωτογραφημένες και δοκιμασμένες από τη συγγραφέα στην κουζίνα του σπιτιού της. Συνταγές στις οποίες συνυπάρχουν αρμονικά η παραδοσιακή γεύση και η σύγχρονη τεχνική. Διαβάστε το και βάλτε το μανιτάρι στη ζωή και στο καλάθι σας. Δοκιμάστε τις μανιταροσυνταγές στην κουζίνα σας και δώστε άρωμα, χρώμα και νοστιμιά στο τραπέζι σας. Αρχίστε με διάθεση, προσθέστε λίγη φαντασία, βάλτε μπόλικο κέφι και εντυπωσιάστε με τις δημιουργίες σας. "
Μπείτε στο blog της και βρείτε συνταγές, συμβουλές.... και μην είστε αρνητικοί απέναντι στα μανμιτάρια!!! έχουν και αυτά την νοστιμιά τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

εγώ πάντως το βιβλίο αυτό το αγάπησα από την πρώτη στιγμή που το έπιασα στα χέρια μου!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. Μπράβο "ζαχαρουλα.." !!

    Πρέπει να είναι πολύ ωραίο , ε ?

    Για μαγειρεψε και καλεσέ μας , για να σου πουμε τη γνώμη μας !!!!!!!!


    :))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω δει στο μπλογκ της Cook! Λατρεύω τα μανιτάρια, θα την επισκεφτώ σύντομα την κυρία που μας σύστησες, μπράβο φιλενάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα

    φαινεται υπεροχο .....εγω δεν το ξερω παω να ριξω μια ματια στο μπλογκ που λεει και η μαρια απο πανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω τα μανιτάρια! Ψητά, τηγανιτά, μαγειρευτά και ωμά! Ναι, υπάρχουν κάποια (μου διαφεύγει το όνομα) που τρώγονται και ωμά.
    Ωραία συνταγή! Οπωσδήποτε θα τη δοκιμάσω και θα σου πω.

    Καλημέραααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοίτα να δεις!
    σήμερα μαγειρεψα μανιτάρια πλευρότους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω τα μανιτάρια και τα μαγειρεύω με πολλούς τρόπους και θα μου είναι ιδιαίτερα χρήσιμη η πρόταση - παρουσίασή σου! Να'σαι καλά...
    Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα το αγοράσω γιατί όπως ξέρεις μπορώ να τρώω κάθε μέρα μανιτάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατ΄αρχήν να χαίρεσαι την αδερφούλα σου και όπως λέει, μαγείρεψε κάτι και πες μας.
    (Έχουμε μπλέξει με τη δουλειά, που χρόνος για ...μαγειρέματα!)

    Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ta μανιταρακια τα νοστημα ,τα θρεπτικα πολυ τα αγαπω.Και μ οποιον τροπο μαγειρεμενα!!!

    φιλια πολλα μικρο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πωπω.....
    τι μου έκανες τώρα..
    Πεθαίνω για μανιτάρια!
    Επίσκεψηηηη!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. H megaliteri nostimia tou manitariou einai to oti furtonei ekei pou den to spernoun
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διάβασα την ανάρτησή σου, μπήκα και στο blog της συγγραφέως και θέλω επειγόντως μανιτάρια! Αχ, και να μην έχω στο ψυγείο! Δεν πειράζει, αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μμμμμμ!!! τρελαίνομαι για μανιτάρια!!! κ ήθελα να μάθω ποιές ποικιλίες είναι βρώσιμες γιατί μόνο τα άσπρα ξέρω κ τα πλευρότους.. ξέρω και τις τρούφες αλλά δεν έχω δει ποτέ από κοντά κ έχω ακούσει πως είναι πολύ μιαμιαμ.
    τέλειο το βιβλίο! να τι θα ζητήσω από τον Άη Βασίλη! (Άη Άκης είναι αλλά μας κάνει χε χε)

    πολλά φιλιά, μπράβο για τις χρήσιμες πληροφορίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζαχαραρούλα μου σ'ευχαριστώ για την πρωτοσέλιδη ανάρτηση σου.
    Τα μανιτάρια απογειώνουν τις γεύσεις,αλλά η αγάπη ,το ενδιαφέρον και ο καλός λόγος είναι αυτά που γεμίζουν τη ζωή μας και τα έχουμε τόση ανάγκη σήμερα.
    Χαίρομαι που το είδος με το οποίο ασχολήθηκα έχει τοσούς πολλούς φίλους.Με μεγάλη ευχαρίστηση είμαι στη διάθεση όλων μέσω του blog μου.

    Ζαχαρούλα αναρωτιέμαι αν ένα ευχαριστώ έστω και από καρδιάς είναι αρκετό!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζαχαραρούλα μου σ'ευχαριστώ για την πρωτοσέλιδη ανάρτηση σου.
    Τα μανιτάρια απογειώνουν τις γεύσεις,αλλά η αγάπη ,το ενδιαφέρον και ο καλός λόγος είναι αυτά που γεμίζουν τη ζωή μας και τα έχουμε τόση ανάγκη σήμερα.
    Χαίρομαι που το είδος με το οποίο ασχολήθηκα έχει τοσούς πολλούς φίλους.Με μεγάλη ευχαρίστηση είμαι στη διάθεση όλων μέσω του blog μου.

    Ζαχαρούλα αναρωτιέμαι αν ένα ευχαριστώ έστω και από καρδιάς είναι αρκετό!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!!! μου αρέσουν τα μανιταρια πολύ !! αλλά η ιφιγένεια πρεπει να πω με κάλυψε πλήρως χιχιχι φιλάκιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα φιλενάδα! Πέρνα μια βόλτα απ'τα Κοχύλια, θα σ'αρέσει...
    Υ.Γ. Το άλλο σαβ/κο (όχι αυτό που έρχεται), τι κάνεις; Πού θα είσαι; Λέω να σου'ρθω...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ti σου πω? οτι δεν μου λενε και τιποτα σαν γευση... δεν εχουν δηλαδη. αλλα παλι ισως δεν εχω δωσει σημασια ιδιαιτερη σ αυτα και δεν εχει τυχει να τα απολαυσω ωραια μαγειρεμενα. Αμα αναρτησεις καμμια συνταγη θα δοκομασω.
    φιλια καρυστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τρελλαίνομαι για μανιτάρια! Τα κάνω πολύ συχνά μόνα τους και τα βάζω και σε πολλά φαγητά μου!
    Πολύ όμορφο φιλενάδα! θα περάσω να ρίξω μια ματιά!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μετα την βροχή μια χορτόσουπα
    με μανιτάρια ειναι οτι πρέπει
    καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ νόστιμα, πολύ ωφέλιμα και πολύ δηλητηριώδη δυστυχώς τα άγρια μανιτάρια για όσους δεν ξέρουν να τα ξεχωρίσουν. Χρειάζεται μακρά πείρα για να διακρίνεις πιο είναι φαγώσιμο και πιο μη. Αν δεν έχετε αυτές τις ικανότητες μην το επιχειρήσετε, όσες οδηγίες και αν διαβάσετε, όσες εικόνες και αν δείτε. Μόνο αν έχετε την τύχη να ακολουθήσετε στη συλλογή κάποιον που κάνει αυτή τη δουλειά χρόνια μόνο τότε εμπιστευτείτε. Σας μιλάω γιατί έχουν συμβεί πολλά και τραγικά ατυχήματα με τα μανιτάρια.
    ΕΚΤ Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις