Τετάρτη, 9 Απριλίου 2008

λέγοντας το "ναι" σε πρόκληση- πρόσκληση!!!

an-lu.. όπως το ζήτησες.. και σε ευχαριστώ που με προσκάλεσες σε αυτό το blog οπαίχνιδο!!!!


Σας παραθέτω τα αγαπημένα μου παπούτσια...



όλα μαζί...









οι μποτούλες μου..


και μαύρα πέδιλα.. και χρυσά..και πράσινα...!!!





και φλατ....
εννοείται ότι χωρίς αθλητικά, δεν θα ζούσα.. χιλιοταλαιπωρημένα και αγαπημένα..!

τελικά είμαι νοικοκυρά????



..καλώ στο παιχνίδι, να μας δείξουν τα αγαπημένα τους υποδήματα.. την Ιφιγένεια, την faraona,την Μαρία Νικολάου και την Γωγώ Πακτίτη!!! ε?

39 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

Faraona είπε...

Ζαχαρουλα μου
ευχαριστω για την προσκληση.
Εχει πολυ πλακα αυτη η εκθεση των παπουτσιων...μας.
Απ οτι βλεπω φορας τα παντα και κατα περιπτωση.
Θα παιξω αλλα προηγουνται δυο αλλες προσκλησεις.


φιλια πολλα

Μπουρμπουλήθρα είπε...

μου αρεσουν παρα πολυ τα πρωτα φλατ παπουτσια απο τις φωτογραφιες.. μου τα δανειζεις??

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona... καλημέρα!!!

μπορώ να κάνω υπομονή μέχρι να εκθέσεις τα..υποδήματα σου!!

όσο για τα δικά μου... όντως φοράω όλα τα στυλ!!!

φιλάκια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

μπουρμπουλήθρα...φυσικά και στα χαρίζω αρκεί να είσαι ok με το νουμεράκι!!!

καλημέρες πολλές!!!!!

Μαρία Νικολάου είπε...

πολυ ομορφα τα "πατούμενα" χιχι
σουπερ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

..Μαρία άσε τα γελάκια και ξεκίνα να φωτογραφίζεις και τα δικά σου.. έχει πολύ πλάκα!!!

καλημέρα.. περιμένω!!!!

An-Lu είπε...

Χίλια ευχαριστώ! Τέλεια τα πεδιλάκια σου και ΝΑΙ είσαι τακτική!
υγ Μια κοπυπαστάδα στους Ζυγούς πλήζ ;-)

dromaki είπε...

Μου αρέσουν τα πράσινα πέδιλα στο πόδι σου.Ταιρίάζουν απόλυτα και με το χρώμα των νυχιών και μας υπενθυμίζει ότι πλησιάζει το καλοκαίρι.
Καλή σου μέρα ζαχαρούλα:))

Μαρία Νικολάου είπε...

δεν συμετεχω γλυκια μου σε παιχνιδια πια γιατι δεν εχω σε τι σελιδα να τα βαλω..
Δεν θα θελα να μπουν στη σελιδα της ποιησης καταλαβαινεις.. :(
οποτε θαυμαζω τα δικα σας :)

αχτίδα είπε...

Ζαχαρούλα μου πολύ μοντέρνα σε βλέπω και πολύ νοικοκυρά βέβαια αφού τα έχεις όλα σε κουτιά.Μου άρεσαν τα πεδιλάκια σου με τα κορδονάκια λεπτεπίλεπτα, εγώ μόνο ορθοπεδικά και σπορτέξ έχω να σας παραθέσω.Τα φλατ παπούτσια μου αρέσουν πολύ όμως δεν μπορώ να τα φορέσω με το πρόβλημα του ποδιού μου απο το ατύχημα , μπορώ τακούνι μέχρι 2 εκατ.Τα θαυμάζω στους άλλους και στις κόρες μου που φορούν γόβες ψηλοτάκουνες.

oneiromageiremata είπε...

Νόμιζα ότι μόνο εγώ έχω δεκάδες ζευγάρια παπούτσια (ειδικά καλοκαιρινα...)

*MArY_AnnE* είπε...

xaxaxaxa


ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΉ ΟΛΌΚΛΗΡΗ ΕΊΣΑΙ!!!
Φοβερό το πράσινο πέδιλο!
Μου αρέσει να τολμάει η γυναίκα στο χρώμα χωρίς να υπερβάλει!!!

Τα φιλιά μου!!!

cook είπε...

χμμμ...τυπικα γυναικεία συμπεριφορά....οι αντρες που έπαιξαν διαλεξαν ΜΟΝΟ ένα ζευγάρι!!!....το πιστεύετε ?? :))

"ζαχαρούλα.." είπε...

an-lu...thx....!!!

όσο για την κοπιπαστάδα(απίστευτη λέξη), θα το κάνω απόψε!!

φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

dromaki... γύρισες..!! πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω!!!

το πράσινο το πεδιλάκι είναι και εμένα πολύ ψηλά στις προτιμήσεις μου!!!

φιλάκια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαρία.. ότι πεις.. αν πάλι θέλεις, μπορείς να συμμετέχεις μέσα από αυτό το blog!! αρκεί να το πεις...

φιλάκια πολλά!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

αχτιδούλα... δεν ήξερα κάτι περί ατυχήματος!!! ουπς...

σε ευχαριστώ πάντως για τις καλές κουβέντες.. να τις θυμηθείς όταν θα πρέπει να με διαφημίσετε στον γαμπρό!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

oneiromageiremata... πάμε μία κόντρα??????????????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

mary anne... υπερπαραγωγή ε? το πάλεψα... τα αγαπημένα μου βιβλία με τα αγαπημένα μου παπούτσια!!!

φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

cook... τιμώ την ιδιότητα της γυναίκας και δηλώνω υπερκαταναλώτρια!!!!!!!!!!

χα χα.. φιλιά!

Μαρία Νικολάου είπε...

Ευχαριστω βρε ζαχαρουλινι μου αλλα τωρα που να φωτογραφιζω και να βαζω τοσα παπουτσια.
Σαρανταποδαρουσα ειμαι και γω και τα καλοκαιρινα τα εχω στην αποθηκη
Τρεχα γυρευε δηλαδη
Αστο για αλλο game αν ειναι.
Ευχαριστω για την παραχωρηση του μπλοκ παντως :)

chocoholic είπε...

Νομίζω ότι τα παπούτσια σου , συναγωνίζονται τις συνταγές σου !!!!

Μαρία , αλλάξες το avatar ή μου φαίνεται ?? Πολύ ωραίο ! Με γεια !!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ πολύ ωραία .... παπούτσια!!!! και εγώ έχω μεγάλη μούρλα με τα παπούτσια αλλά και τις τσάντες

Ανώνυμος είπε...

το προηγούμενο μήνυμα ήταν από μένα
Mαρία (asteri)

Giorgio είπε...

Aφού όλα μαζεμένα σε κουτιά είναι προς τι η τελευταία ερώτηση???χιχι

Καλό βράδυ..!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

ζαχαρούλα μου,
υπέροχα παπούτσια...:)

σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση,
μα δεν συμμετέχω σε μπλοκοπαίχνιδα...:)

είσαι πολύ γλυκιά...:)

μια όμορφη μέρα να έχεις...:))

"ζαχαρούλα.." είπε...

asteri... αν δεν ταιριάζαμε...!!!

ευχαριστώ πολύ ..!!!!

πολλά πολλά φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

giorgio.. ρητορική ήταν η ερώτηση!!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Γωγώ.. ότι πεις!!

φιλάκια!

Anna είπε...

Ωραια παπουτσακια!!!
Αχ θελω σουπίτσα, ειμαι αρρωστουλα σημερα..
Φιλια

Μαμααααα, σουπααα!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

anna... ευχαριστώ!!!

περαστικά και γρήγορα!!!!!!!

φιλάκια!

antarths είπε...

πω πω μαγαζι ανοιγεις με τοσα παπουτσια...παλι καλα που δεν λετε για καλτσες απο την βρωμα δεν θα ανοιγε κανενα blog.....

Radio είπε...

Egw pali exw na para8esw olh thn gallery ths Nike.. apo "kala" papoytsia oute gia deigma !!!

Despoina

"ζαχαρούλα.." είπε...

antarths καλώς όρισες....!!!

δίκιο έχεις!!!

καλό βράδυ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

radio.. καλώς όρισες στην παρέα μας..

.. να τα δούμε τα nike παρακαλώ!!!

τεντουρίτσα θα πιεις???

καλό βράδυ!!!

Marina είπε...

Δεν ξέρω αν είσαι νοικοκυρά, πάντως κοκέτα είσαι. Οχι για τη συλλογή των παπουτσιών τόσο, όσο για τα περιποιημένα ποδαράκια σου!

"ζαχαρούλα.." είπε...

marina... καλώς όρισες..
ευχαριστώ για το κοπλιμάν!!!!!!!

να μην χάνεσαι .. να πέρνας να σε βλέπουμε!!

να κεράσουμε κάτι???

Ζυγίνα είπε...

Ολοκληρώθηκε η κοπυπαστάδα σου ;-)

"ζαχαρούλα.." είπε...

πόσο σε ευχαριστώ "συναδέλφισσα"....