10+1 άχρηστες πληροφορίες για την "ζαχαρούλα.."

έπειτα από πρόσκληση της αγαπημένης μου , ανταποκρίνομαι με χαρά....


τρελλέ του χωριού.. επίσης ευχαριστώ για την πρόσκληση..









  1. θέλω να πάω γαμήλιο ταξίδι στην Κούβα ή στο Μεξικό
  2. απεχθάνομαι τα κινητά NOKIA

  3. στο σχολείο ήμουν Γ' δέσμη, αφού ήθελα να γίνω δημοσιογράφος ή δικηγόρος

  4. έχω να πιω ΦΡΑΠΕ 6 χρόνια
  5. απεχθάνομαι το κάπνισμα
  6. έκανα πολλά χρόνια ενόργανη-ρυθμική γυμναστική.. και κολύμπι


  7. έχω μία μεγαλύτερη αδερφή και ένα μικρότερο αδερφό


  8. χαμογελάω πάντα

  9. εκνευρίζομαι εύκολα
  10. λατρεύω το πατρινό καρναβάλι

προσκαλώ τους πάντες...... Τζιρίτα, τρελλό, *mary anne*, από μικρό κι από τρελό...κλπ κλπ

Σχόλια

  1. Βρε "ζαχαρούλα" ,
    εχω και καλύτερες φωτο ...
    Πλάκα κάνω , μην το παρεις σοβαρα (γιατι εκνευρίζεσαι ευκολα εσυ !!) !!

    Μάρεσουν οι εικόνες που έβαλες !!

    Παντρέψου εσυ και το ταξιδι θα στο κανει δωρο η βαφτιστήρα σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Zaxaroula mou ,mpika olo xara na se proskaleso sto idio paixnidi ,alla eida oti gia liges ores diafora ,me prolabe allos.
    Tin epomeni fora tha ... beltioso tous xronous mou
    ;)
    .
    Polu omorfi i anartisi sou . Alpes kalthimerines alithies pou stolizoun tin zoi mas
    :))))
    Polla polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..Ιφιγενειάκι.. αυτό με το ταξίδι .. θα το θυμάμαι!!!!!!!!!!

    σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!1

    καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τρελλέ μου... οι λίγες ώρες δεν είναι τίποτα.. σχεδόν ταυτόχρονα παίξαμε.....

    σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!

    σε φιλώ.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Zaxaroula...Cuba - SI! Mexico - NO! Sto Mexico, exei ghinei epikindino...makria!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ βρε Ζαχαρούλα, η Κούβα είναι και το δικό μου απωθημένο. Και δεν είναι καθόλου άχρηστες πληροφορίες.

    Πολύ ωραίες και οι εικόνες που συνόδεψες τις πληροφορίες σου.

    Ετοιμάσου όμως και για ένα ακόμα παιχνιδάκι! Εχεις πρόσκληση!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα!!! Ωραίες αχρηστες πληροφορίες! Χαίρομαι που πάντα γελάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρατώ το "χαμογελώ πάντα" και προχωρώ!
    Εύχομαι πάντα η ζωή για σένα να είναι ένα πλατύ χαμόγελο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απ'όλα όσα έγραψες φιλενάδα, μόνο στο χαμόγελο συναντιόμαστε! Κάτι είναι κι αυτό... Στην οικογένεια όλοι κούκλοι είσαστε, φτου να μη σας ματιάσω! Όσο για το παιχνίδι, έχω παίξει βέβαια, σε συγχωρώ λόγω ασθένειας που έχασες επεισόδια! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φτου σας καλεεε!!!
    Ωραιο αδερφό έχεις!!!Ηλικία;;;

    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ηρθα κι απο δω να σε ευχαριστησω για τις ευχες σου.
    σ ευχαριστω ζαχαρουλα μου.

    ομορφοσογο βλεπω χιχι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. *μου αρέσει η θάλασσα
    δεν μου αρέσει το βουνό

    *μου αρέσουν οι χαμογελαστοί άνθρωποι
    δεν αντέχω τους γκρινιάρηδες

    * μου αρέσει το καλοκαίρι
    δεν τα πάω καλά με το χειμώνα

    * μου αρέσουν τα ταξίδια
    δεν μου αρέσει η στασιμότητα

    * μου αρέσουν τα όνειρα
    δεν μου αρέσει η απαισιοδοξία

    αυτα ειπες καποτε αυτη ειναι η κουβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ευρηματικο το ποστ σου. Απο τα καλυτερα 10 + 1 που εχω διαβασει.. Κουβα και Μεξικο ε? Αχχχ τι ωραια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Prwti fora sto Blogg soy.
    Polles fores skeftome na grapsw alla paratirisa oti den apantas se olous.
    Mono se sigekrimena atoma.Opws ston Trello tou xoriou kai stin Ifigeneia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ χρήσιμες τις βλέπω, για να σε μάθουμε καλύτερα!
    καλό καύσωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Peter M.... να επιλέξω Κούβα ε???

    ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. gatti μου αγαπημένο.. χαίρομαι που ταιριάζουμε!!!

    προσκλησούλα ε??? μμμμ...super!!!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ειρήνη σε ευχαρσιτώ.. ελπίζω αυτό το "χαμογελώ πάντα"..να μην σε παραπέμπει στο "χαζ'ο παιδί, χαρά γεμάτο"..!!

    χα χα

    φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. marianaonice..ειλικρινά σε ευχαριστώ!!! εύχομαι αστείρευτο γέλιο να κατακλύζει και την δική σου ζωή...!!!!!

    φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζιριτάκι γλυκό.... η αρχή είναι το ήμισυ του παντός... ας ξεκινήσουμε με το χαμόγελο..και βλέπουμε!!!!
    Μας βρίσκεις ομορφοοικογένεια ε?????

    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αννούλα..καλώς όρισες!!!

    28 κλεισμένα, όνομα Γιάννης!!!!

    σε φιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλικάκι μου.. να τα χιλιάσεις και από εδώ... για να βλέπω χαμόγελα!!!!

    φιλάκιαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμε/η..... ένα μεγάλο ευχαριστώ...!!

    γιατί όμως ανώνυμος/η????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπουρμπουλήθρα μου.... κοκκινίζω!!!!

    καλημερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. alex.....καταρχήν καλώς όρισες..!!

    Λυπάμαι που έχεις αυτήν την εντύπωση για το blog μου... αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα , απαντάω πάντα σε έναν - έναν ξεχωριστά..!!!! γιατί το κάθε σχόλιο έχει για μένα την δική του αξία και βαρύτητα!!

    όσο για την απάντηση στον αγαπημένο τρελλό του χωριού και την αδερφούλα μου Ιφιγένεια, απλά τα σχόλια ήρθαν το πρωί που ήμουν ακόμα γραφείο και είχα χρόνο να απαντήσω.. μετά δούλευα στις εγκαταστάσεις ενός πελάτη, και έτσι απλά ξέκλεβα χρόνο να δημοσιεύω τα σχόλια!!!!

    θα χαρώ να σε ξαναδώ!!!! καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. σοφάκι..αγαπημένο!!!!!!

    είδες που και τα άχρηστα είναι χρήσιμα??????

    έσυ έπαιξες???

    ΚΑΛΟ ΚΑΥΣΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ... χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ..Ζαχαρουλα καλήμερα χαμογελαστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ανωνυμος κατα λαθος
    foteinos bp καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ilia... καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!

    σου εύχομαι ένα τέλειο ΣΚ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. foteinosbp...καλημέρα!!!
    με εξέπληξες ευχάριστα!!!!!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 1. Η Κούβα δεν είναι για γαμήλια ταξίδια. (ή δεν ήταν όταν πήγα…) Πας στο Άργος με πεπόνι;
    2. Δημοσιογράφος ή Δικηγόρος; Τελικά και οι Δημοσιογράφοι σε τηλεδικηγόρους εξελίχθηκαν!
    3. Θα ήσουν μικρή όταν σπούδαζα Πάτρα αλλά κατέβηκα 6 χρονιές στο καρναβάλι, τις 2 τελευταίες με δικό μας γκρουπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για να καταλάβεις πότε ήμουν Πάτρα, το πρώτο γκρουπ που κατέβηκα ήταν το "Καφέ-Καφέ" που έγραψε ιστορία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σου Ζαχαρουλινα μου!
    Ματς μουτς!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χαχαχαχαχαχα... όχι "ζαχαρούλα.." μου δεν το σκέφτηκα έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βρε Ζαχαρούλα μου, ούτε φραπέ ούτε τσιγάρο?? Eίναι δυνατόν??
    Καλό Σαββατοκύριακοοοο!!
    Φιλιάαα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλό Σαβ/κο φιλεναδάκι κι αν ζηλέψεις έλα από Ναύπλιο μεριά να το κάψουμε με το Αλικάκι! Φιλάκια σου πολλά, θα σε πάρουμε τηλέφωνο αύριο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καποια στιγμη θα ηθελα να μαθω για αυτο το παιχνιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για την Κούβα και το γαμήλιο ταξίδι, θα συμφωνήσω με τον/την gatti..
    Eκτός κι αν τον γνώριζες προχθές και παντρευτήκατε εχθές..χαχαχαχα..

    Φιλιά πολλά Μουρλοπατρινιά(xαϊδευτικά φυσικά)!!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ τι όμορφα!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την προσκληση!!!
    Θα ανταποκριθώ λείαν συντόμως.. Για την ακρίβεια μόλις λασκαρει λίγο η δουλειά, θα κάνω τρελές αποκαλύψεις!!!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γυμνασμένο μου κορίτσι εσύ! Τι ωραία!Καλέ τι σου έκαναν τα ΝΟΚΙΑ? χεχεχε.
    Πολλά πολλά φιλάκια και καλό σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. gianni....καφε καφε????????????????? βρε θηριο συμμετειχες σε ενα από τα πιο διάσημα γκρουπ του Πατρινού Καρναβαλιού?????????????????

    σούπερ!!!!!!!!!!!

    φιλιά, καλό ΣΚ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαρία Νικολαόυ... σε φιλώ γλυκά.......

    καλό και ξεκούραστο ΣΚ να έχεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ειρήνη .. ουφ.. ευτυχώς!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια!!καλό ΣΚ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έλενα έιδες??? κι όμως τίποτις από αυτά.....

    φιλιάααααααααα.. καλο ΣΚ να έχεις, με πολλή γεύση θάλασσας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τζιριτάκι θα περιμένω........

    ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. aura λες??????????????????

    αλλά από μουρλοπατρινιές τι περιμένεις?? ορθή σκέψη?

    καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. από μικρό κι από τρελό.... θα περιμένουμε, μην αγχωθείς!!!!!

    σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. lily... NOKIA δεν είχα και δεν πρόκειται να έχω ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια πολλά και θαλασσινά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ένας φόρος τιμής σε αυτους που δουλευουν σημερα μια καλημερα με γλυκιες συνταγες απο την ζαχαρουλα με τουρτα πραλινα με κερασια χωρις νοκια και γενικα τηλεφωνα μονο καλη παρεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ..καλο σαββατοκυριακο Ζαχαρουλα :)
    στη θάλασσα έτσι :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλημερα απο αθηνα με σορμπε φραουλας
    καφε κια πολυ δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. καλησπέρα γλυκιά μου "ζαχαρούλα.."!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εβδιαφέρουσες πληροφορίες. Με το καλό να κάνεις και το ταξιδάκι σου! ;)

    Συμφωνώ για το τσιγάρο... Και εγώ το σιχαίνομαι!

    Και να συνεχίσεις να χαμογελάς ΠΑΝΤΑ!!! :D

    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. άσχημες πληροφορίες είναι αυτές;

    καθόλου...:)

    εύχομαι να κάνεις το ταξίδι σου!

    φιλιά δροσερά με χαμόγελο...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Για την Κούβα ειλικρινά δεν παραξενεύτηκα καθόλου...
    Φιλιά Κυριακάτικα ζεστά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Θα με κάνεις ν' αλλάξω κινητό, τώρα! Αχ, τι μου' κανες! :)))
    Η φωτό με τ' αδέρφια σου πολύ τρυφερή.
    Ψηφίζω και Κούβα και Μεξικό!!!

    Καμία πληροφορία δεν ήταν άχρηστη.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πόσο μου αρέσει που πάντα χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ευχομαι
    οσα δεν εχεις κανει να τα πραγματοποιησεις κι αυτα που εχεις κανει να τα επαναλαμβανεις με μεγαλυτερη καθε φορα χαρα!!!

    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Tριτοδεσμίτισσα... φαίνεσαι παιδάκι μου!
    Αλήθεια, τελικά τώρα τι δουλειά κάνεις;
    Έχω περιέργεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. dreamgirl θέλω πολύ να το κάνω αυτό το ταξιδάκι.. θέου θέλοντος και ευρώ επιτρέποντος..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γωγώ μου σε ευχαριστώ.. ξέρω ότι η ευχή σου είναι μέσα από την καρδιά σου!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. kalynama και γιατί παρακαλώ δεν παραξενεύτηκες?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ευαγγελία μου.. είμαστε αγαπημένα αδερφάκια... ο ένας για τον άλλο!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Παύλο σου στέλνω το πιο όμορφο χαμόγελό μου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. faraona γλυκιά μου... από τις πιο όμορφες ευχές!! ειλικρινά σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. flora είμαι μία φτωχή πλην τίμια λογίστρια!!!!!

    καμία σχέση δυστυχώς!!!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις