Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2008

10+1 άχρηστες πληροφορίες για την "ζαχαρούλα.."

έπειτα από πρόσκληση της αγαπημένης μου , ανταποκρίνομαι με χαρά....


τρελλέ του χωριού.. επίσης ευχαριστώ για την πρόσκληση..









  1. θέλω να πάω γαμήλιο ταξίδι στην Κούβα ή στο Μεξικό
  2. απεχθάνομαι τα κινητά NOKIA

  3. στο σχολείο ήμουν Γ' δέσμη, αφού ήθελα να γίνω δημοσιογράφος ή δικηγόρος

  4. έχω να πιω ΦΡΑΠΕ 6 χρόνια
  5. απεχθάνομαι το κάπνισμα
  6. έκανα πολλά χρόνια ενόργανη-ρυθμική γυμναστική.. και κολύμπι


  7. έχω μία μεγαλύτερη αδερφή και ένα μικρότερο αδερφό


  8. χαμογελάω πάντα

  9. εκνευρίζομαι εύκολα
  10. λατρεύω το πατρινό καρναβάλι

προσκαλώ τους πάντες...... Τζιρίτα, τρελλό, *mary anne*, από μικρό κι από τρελό...κλπ κλπ

67 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

Ιφιγένεια είπε...

Βρε "ζαχαρούλα" ,
εχω και καλύτερες φωτο ...
Πλάκα κάνω , μην το παρεις σοβαρα (γιατι εκνευρίζεσαι ευκολα εσυ !!) !!

Μάρεσουν οι εικόνες που έβαλες !!

Παντρέψου εσυ και το ταξιδι θα στο κανει δωρο η βαφτιστήρα σου !!

Trellos_tou_xoriou είπε...

Zaxaroula mou ,mpika olo xara na se proskaleso sto idio paixnidi ,alla eida oti gia liges ores diafora ,me prolabe allos.
Tin epomeni fora tha ... beltioso tous xronous mou
;)
.
Polu omorfi i anartisi sou . Alpes kalthimerines alithies pou stolizoun tin zoi mas
:))))
Polla polla filia

"ζαχαρούλα.." είπε...

..Ιφιγενειάκι.. αυτό με το ταξίδι .. θα το θυμάμαι!!!!!!!!!!

σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!1

καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

τρελλέ μου... οι λίγες ώρες δεν είναι τίποτα.. σχεδόν ταυτόχρονα παίξαμε.....

σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!

σε φιλώ.....!!!

Peter M είπε...

Zaxaroula...Cuba - SI! Mexico - NO! Sto Mexico, exei ghinei epikindino...makria!

gatti είπε...

Αχ βρε Ζαχαρούλα, η Κούβα είναι και το δικό μου απωθημένο. Και δεν είναι καθόλου άχρηστες πληροφορίες.

Πολύ ωραίες και οι εικόνες που συνόδεψες τις πληροφορίες σου.

Ετοιμάσου όμως και για ένα ακόμα παιχνιδάκι! Εχεις πρόσκληση!

Φιλάκια!!!

ειρηνη είπε...

καλησπέρα!!! Ωραίες αχρηστες πληροφορίες! Χαίρομαι που πάντα γελάς...

marianaonice είπε...

Κρατώ το "χαμογελώ πάντα" και προχωρώ!
Εύχομαι πάντα η ζωή για σένα να είναι ένα πλατύ χαμόγελο!!
Φιλιά!!

Maria Tzirita είπε...

Απ'όλα όσα έγραψες φιλενάδα, μόνο στο χαμόγελο συναντιόμαστε! Κάτι είναι κι αυτό... Στην οικογένεια όλοι κούκλοι είσαστε, φτου να μη σας ματιάσω! Όσο για το παιχνίδι, έχω παίξει βέβαια, σε συγχωρώ λόγω ασθένειας που έχασες επεισόδια! Φιλάκια πολλά!

Άννα είπε...

Φτου σας καλεεε!!!
Ωραιο αδερφό έχεις!!!Ηλικία;;;

χεχεχε

Aliki είπε...

ηρθα κι απο δω να σε ευχαριστησω για τις ευχες σου.
σ ευχαριστω ζαχαρουλα μου.

ομορφοσογο βλεπω χιχι ;)

Ανώνυμος είπε...

*μου αρέσει η θάλασσα
δεν μου αρέσει το βουνό

*μου αρέσουν οι χαμογελαστοί άνθρωποι
δεν αντέχω τους γκρινιάρηδες

* μου αρέσει το καλοκαίρι
δεν τα πάω καλά με το χειμώνα

* μου αρέσουν τα ταξίδια
δεν μου αρέσει η στασιμότητα

* μου αρέσουν τα όνειρα
δεν μου αρέσει η απαισιοδοξία

αυτα ειπες καποτε αυτη ειναι η κουβα

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Πολυ ευρηματικο το ποστ σου. Απο τα καλυτερα 10 + 1 που εχω διαβασει.. Κουβα και Μεξικο ε? Αχχχ τι ωραια!!!

Alex είπε...

Prwti fora sto Blogg soy.
Polles fores skeftome na grapsw alla paratirisa oti den apantas se olous.
Mono se sigekrimena atoma.Opws ston Trello tou xoriou kai stin Ifigeneia.

sofia είπε...

Πολύ χρήσιμες τις βλέπω, για να σε μάθουμε καλύτερα!
καλό καύσωνα

"ζαχαρούλα.." είπε...

Peter M.... να επιλέξω Κούβα ε???

ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
καλημέρα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

gatti μου αγαπημένο.. χαίρομαι που ταιριάζουμε!!!

προσκλησούλα ε??? μμμμ...super!!!

φιλάκια!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ειρήνη σε ευχαρσιτώ.. ελπίζω αυτό το "χαμογελώ πάντα"..να μην σε παραπέμπει στο "χαζ'ο παιδί, χαρά γεμάτο"..!!

χα χα

φιλιά και καλημέρες!

"ζαχαρούλα.." είπε...

marianaonice..ειλικρινά σε ευχαριστώ!!! εύχομαι αστείρευτο γέλιο να κατακλύζει και την δική σου ζωή...!!!!!

φιλάκια πολλά!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Τζιριτάκι γλυκό.... η αρχή είναι το ήμισυ του παντός... ας ξεκινήσουμε με το χαμόγελο..και βλέπουμε!!!!
Μας βρίσκεις ομορφοοικογένεια ε?????

φιλάκια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Αννούλα..καλώς όρισες!!!

28 κλεισμένα, όνομα Γιάννης!!!!

σε φιλώ....

"ζαχαρούλα.." είπε...

Αλικάκι μου.. να τα χιλιάσεις και από εδώ... για να βλέπω χαμόγελα!!!!

φιλάκιαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ανώνυμε/η..... ένα μεγάλο ευχαριστώ...!!

γιατί όμως ανώνυμος/η????

"ζαχαρούλα.." είπε...

μπουρμπουλήθρα μου.... κοκκινίζω!!!!

καλημερούδια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

alex.....καταρχήν καλώς όρισες..!!

Λυπάμαι που έχεις αυτήν την εντύπωση για το blog μου... αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα , απαντάω πάντα σε έναν - έναν ξεχωριστά..!!!! γιατί το κάθε σχόλιο έχει για μένα την δική του αξία και βαρύτητα!!

όσο για την απάντηση στον αγαπημένο τρελλό του χωριού και την αδερφούλα μου Ιφιγένεια, απλά τα σχόλια ήρθαν το πρωί που ήμουν ακόμα γραφείο και είχα χρόνο να απαντήσω.. μετά δούλευα στις εγκαταστάσεις ενός πελάτη, και έτσι απλά ξέκλεβα χρόνο να δημοσιεύω τα σχόλια!!!!

θα χαρώ να σε ξαναδώ!!!! καλημέρα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σοφάκι..αγαπημένο!!!!!!

είδες που και τα άχρηστα είναι χρήσιμα??????

έσυ έπαιξες???

ΚΑΛΟ ΚΑΥΣΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ... χα χα!!!

iLiAs είπε...

..Ζαχαρουλα καλήμερα χαμογελαστή :)

foteinosbp είπε...

ανωνυμος κατα λαθος
foteinos bp καλημερα

"ζαχαρούλα.." είπε...

ilia... καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!

σου εύχομαι ένα τέλειο ΣΚ!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

foteinosbp...καλημέρα!!!
με εξέπληξες ευχάριστα!!!!!!

φιλιά!

Gianni είπε...

1. Η Κούβα δεν είναι για γαμήλια ταξίδια. (ή δεν ήταν όταν πήγα…) Πας στο Άργος με πεπόνι;
2. Δημοσιογράφος ή Δικηγόρος; Τελικά και οι Δημοσιογράφοι σε τηλεδικηγόρους εξελίχθηκαν!
3. Θα ήσουν μικρή όταν σπούδαζα Πάτρα αλλά κατέβηκα 6 χρονιές στο καρναβάλι, τις 2 τελευταίες με δικό μας γκρουπ!!!

Gianni είπε...

Για να καταλάβεις πότε ήμουν Πάτρα, το πρώτο γκρουπ που κατέβηκα ήταν το "Καφέ-Καφέ" που έγραψε ιστορία!!!

Μαρία Νικολάου είπε...

Γεια σου Ζαχαρουλινα μου!
Ματς μουτς!!!
:)

ειρηνη είπε...

χαχαχαχαχαχα... όχι "ζαχαρούλα.." μου δεν το σκέφτηκα έτσι...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Βρε Ζαχαρούλα μου, ούτε φραπέ ούτε τσιγάρο?? Eίναι δυνατόν??
Καλό Σαββατοκύριακοοοο!!
Φιλιάαα:))

Maria Tzirita είπε...

Καλό Σαβ/κο φιλεναδάκι κι αν ζηλέψεις έλα από Ναύπλιο μεριά να το κάψουμε με το Αλικάκι! Φιλάκια σου πολλά, θα σε πάρουμε τηλέφωνο αύριο βράδυ!

foteinosbp είπε...

καποια στιγμη θα ηθελα να μαθω για αυτο το παιχνιδι

Aura είπε...

Για την Κούβα και το γαμήλιο ταξίδι, θα συμφωνήσω με τον/την gatti..
Eκτός κι αν τον γνώριζες προχθές και παντρευτήκατε εχθές..χαχαχαχα..

Φιλιά πολλά Μουρλοπατρινιά(xαϊδευτικά φυσικά)!!

:))

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Αχ τι όμορφα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ για την προσκληση!!!
Θα ανταποκριθώ λείαν συντόμως.. Για την ακρίβεια μόλις λασκαρει λίγο η δουλειά, θα κάνω τρελές αποκαλύψεις!!!

Τα φιλιά μου!

Lily είπε...

Γυμνασμένο μου κορίτσι εσύ! Τι ωραία!Καλέ τι σου έκαναν τα ΝΟΚΙΑ? χεχεχε.
Πολλά πολλά φιλάκια και καλό σκ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

gianni....καφε καφε????????????????? βρε θηριο συμμετειχες σε ενα από τα πιο διάσημα γκρουπ του Πατρινού Καρναβαλιού?????????????????

σούπερ!!!!!!!!!!!

φιλιά, καλό ΣΚ!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαρία Νικολαόυ... σε φιλώ γλυκά.......

καλό και ξεκούραστο ΣΚ να έχεις!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ειρήνη .. ουφ.. ευτυχώς!!!!!!!!!!!!

φιλάκια!!καλό ΣΚ!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Έλενα έιδες??? κι όμως τίποτις από αυτά.....

φιλιάααααααααα.. καλο ΣΚ να έχεις, με πολλή γεύση θάλασσας!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Τζιριτάκι θα περιμένω........

ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια άπειρα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

aura λες??????????????????

αλλά από μουρλοπατρινιές τι περιμένεις?? ορθή σκέψη?

καλό ΣΚ!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

από μικρό κι από τρελό.... θα περιμένουμε, μην αγχωθείς!!!!!

σε φιλώ!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

lily... NOKIA δεν είχα και δεν πρόκειται να έχω ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια πολλά και θαλασσινά!!!!!!!

foteinosbp είπε...

Ένας φόρος τιμής σε αυτους που δουλευουν σημερα μια καλημερα με γλυκιες συνταγες απο την ζαχαρουλα με τουρτα πραλινα με κερασια χωρις νοκια και γενικα τηλεφωνα μονο καλη παρεα

foteinosbp είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
iLiAs είπε...

..καλο σαββατοκυριακο Ζαχαρουλα :)
στη θάλασσα έτσι :) :)

foteinosbp είπε...

καλημερα απο αθηνα με σορμπε φραουλας
καφε κια πολυ δουλεια

ειρηνη είπε...

καλησπέρα γλυκιά μου "ζαχαρούλα.."!

Dreamgirl είπε...

Εβδιαφέρουσες πληροφορίες. Με το καλό να κάνεις και το ταξιδάκι σου! ;)

Συμφωνώ για το τσιγάρο... Και εγώ το σιχαίνομαι!

Και να συνεχίσεις να χαμογελάς ΠΑΝΤΑ!!! :D

Καλό βράδυ! :)

Γωγώ Πακτίτη είπε...

άσχημες πληροφορίες είναι αυτές;

καθόλου...:)

εύχομαι να κάνεις το ταξίδι σου!

φιλιά δροσερά με χαμόγελο...:)

kalynama είπε...

Για την Κούβα ειλικρινά δεν παραξενεύτηκα καθόλου...
Φιλιά Κυριακάτικα ζεστά :-))

evaggelia-p είπε...

Θα με κάνεις ν' αλλάξω κινητό, τώρα! Αχ, τι μου' κανες! :)))
Η φωτό με τ' αδέρφια σου πολύ τρυφερή.
Ψηφίζω και Κούβα και Μεξικό!!!

Καμία πληροφορία δεν ήταν άχρηστη.

Φιλιά :)

PAVLOS είπε...

Πόσο μου αρέσει που πάντα χαμογελάς!!!

faraona είπε...

Ευχομαι
οσα δεν εχεις κανει να τα πραγματοποιησεις κι αυτα που εχεις κανει να τα επαναλαμβανεις με μεγαλυτερη καθε φορα χαρα!!!

σε φιλω

Flora είπε...

Tριτοδεσμίτισσα... φαίνεσαι παιδάκι μου!
Αλήθεια, τελικά τώρα τι δουλειά κάνεις;
Έχω περιέργεια...

"ζαχαρούλα.." είπε...

dreamgirl θέλω πολύ να το κάνω αυτό το ταξιδάκι.. θέου θέλοντος και ευρώ επιτρέποντος..!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Γωγώ μου σε ευχαριστώ.. ξέρω ότι η ευχή σου είναι μέσα από την καρδιά σου!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

kalynama και γιατί παρακαλώ δεν παραξενεύτηκες?????????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ευαγγελία μου.. είμαστε αγαπημένα αδερφάκια... ο ένας για τον άλλο!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Παύλο σου στέλνω το πιο όμορφο χαμόγελό μου!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona γλυκιά μου... από τις πιο όμορφες ευχές!! ειλικρινά σε ευχαριστώ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

flora είμαι μία φτωχή πλην τίμια λογίστρια!!!!!

καμία σχέση δυστυχώς!!!!!

φιλάκια!