και πάλι Δευτέρα....

..δεν έχω καταλάβει ποτέ , γιατί οι δύο από τις 7 ημέρες της εβομάδας τελειώνουν πολύ γρήγορα!! και μιλάω , φυσικά, για το Σάββατο και την Κυριακή.. όπως και να έχει βέβαια.. εγώ αυτό το ΣΚ πέρασα πολύ πολύ ωραία!! ένα ΣΚ γεμάτο γέλιο.. Το Σάββατο το βράδυ μαζευτήκαμε στο σπιτάκι μου στο "μικρό Παρίσι" , φίλοι αγαπημένοι και είχαμε μία "μπυροπωσία".. και μία επίθεση στα ψητά και τις πίτες μπροστά μας, χωρίς να μειώνω τα γλυκά βέβαια....



Η Κυριακή ξεκίνησε με μπάνιο....
κάστρα στην άμμο...
και την απαραίτητη μόρφωση..

Μετά από ένα σούπερ μεσημεριανό.. το πρόγραμμα είχε moreno!! ένα beach bar , όπου θα έπαιζε μουσική ο αδερφούλης μου...
χορέψαμε..
,ήπιανε..
ποζάραμε..
γελάσαμε...
μας πήρε νύχτα και φύγαμε...


καλή εβδομάδα σε όλους!!!!!

Σχόλια

  1. Γιαααα! Η μικρή ετοιμάζεται για μεγάλες πόζες!!
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακοπεράσατε δηλαδή, χάλια μαύρα α πα πα πα!!!
    Καλή βομάδα Ζαχαρένια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη μερα και καλη εβδομαδα καλα περνατε στη πατρα στην αθηνα την κυριακη ειχε πολυ αερα και ξεκινησε με αμμολουτρα το βραδυ η θαλασσα ηταν λαδι και ξεκινησαμε βραδυνο μπανιο με λιγο ποτο γιατι ακομα εκει θα ειμασταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ πως τα καλύτερα Σάββατα είναι σε σπίτια.
    Για την Κυριακή σας όμως τι να πω;
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, δικιο εχεις ! Παντα το σαββατοκυριακο περναει στο αψε σβησε! Κι υστερα σου λενε για φυσικη και βλακειες! Πφφφ, δεν ειχαν σαββατοκυριακα φαινεται αυτοι που ασχοληθηκαν με φυσικη και τον χρονο που ειναι παντα ιδιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα πάρα πολύ όμορφες φωτό!Πάντα τέτοια ,αυτό έλεγα και γω για το Σ/Κ αν ήταν τριήμερο κάτι θα γινόταν,δύο μέρες φεύγουνε γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. peter m... ελληνικές θάλασσες... εγγύηση!!!
    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. sofia.. μας προέκυψε μοντέλο η μικρούλα!!!

    πως τα πάτε εκεί με τις φωτιές???

    φιλάκια, καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. dreamgirl... όντως ήταν ένα όμορφο ΣΚ!!!!!!!

    το δικό σου ελπίζω να ήταν εξίσου διασκεδαστικό!!

    φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλενα άστα να πάνε..... δεν έλεγε να τελειώσει!!!!!!!!

    φιλιάαααααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. gianni φιλάκια...... εύχομαι και οι δικές σου Κυριακές να έίναι έτσι , γεμάτες χορό και γέλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπουρμπουλήθρα μου.. πόσο δίκιο έχεις!! συμφωνώ και προσυπογράφω!!!

    καλημερούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mirela φιλάκια πολλά....

    τι κάνεις?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ..με άλλα λόγια, περάσατε super :)

    ..καλή συνέχεια στη βδομαδα :)

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ilia μου... καλή εβδομάδα!!!
    ήταν super!!!!!!!!!!!!!!!!! όντως...

    εσύ πως περνάς????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά είμαι,περιμένουμε και μεις τα Σ/Κ να παίρνουμε λίγο τα πάνω μας.Τα κουκλάκια δικά σου είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχχ το σαββατόβραδο ήταν πανέμορφο
    περάσαμε super !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αααααααααα τι καλααααααα που περασατεεεεεεεεεεε μπραβοοοοοο

    να την πεσω στον αδελφο σου θελεις ?? χιχιιιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κούκλα Ζαχαρούλα μου ,όλοι σας μια όμορφξ εικόνα που ταιριάζει τόσο με το καλοκαίρι.Θα σας δείξω βρε, δεν θα πάω στηΘάσο θα δείτε τι φωτογραφίες θα σας δείξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aχου τί ωραία!!! Πολύ όμορφα περάσατε! Αντε πάντα τέτοια...! Φιλάκια ζαχαρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω πω καλέ, πώς ...κακοπερνάς εσύ! Σε λυπάμαι! :-p

    Αχ, ζηλεύω, πολύ ζηλεύω!!!

    Πάντα τέτοια Ζαχαρούλα μου, να περνάς όσο πιο καλά μπορείς!!!

    Πολλά φιλιά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. mirela..ανιψούλες μου είναι οι κουκλίτσες!!!!και μου έχουν πάρει τα μυαλά!!!

    καλημέρα!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. fani.. καλώς όρισες!!

    τώρα που έμαθες τον δρόμο, και πέρασες και τόσο καλά.. να μας ξανάρθεις!!!!

    φιλιάαααααααααααααααααααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αχτιδούλα μου.. σε ευχαριστώ!!

    περιμένω φωτογραφίες σου!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια, καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ειρήνη.. ευχαριστώ!!! αλλά μην μου πεις ότι και εσύ δεν διασκεδάζεις έτσι!!!!!!!!

    καλημέρααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. maria λεμονάτη! ΖΑΧΑΡΗ .. ακριβώς όπως το είπες!!!!!!!!!

    καλημερούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. gatti έλα στην Πάτρα να αλητεψουμε παρέα!!!!!!!!!!!!!!

    καλημέρα! καλημέρα! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου γλυκειά μου Ζαχαρούλα, με τα ωραία σου!
    Πολύ χαίρομαι που βάζεις φωτογραφίες δικές σου!
    Έτσι, σε νιώθουμε πιο κοντά μας. Και σένα και τη ζωή σου.
    Σε ευχαριστώ πολύ για την αμεσότητα και την απλότητα με την οποία αντιμετωπίζεις το όλο θέμα των ιστολογίων!
    Να είσαι καλά, γερή, δυνατή και ευτυχισμένη!

    Φιλάκια ηλιόφωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. flora.. εγώ στην blogόσφαιρα, έχω κάνει φίλους.. που δυστυχώς δεν μπορώ να έχω κοντά μου!! έτσι πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο, καταφέρνω να είμαστε κοντά αν και μακριά...... (ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ)

    σε φιλώ...... και σε ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mια χαρά περνάτε οι φώτος το λένε απο μόνες τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις