Ελένη του Ευρυπίδη

..εχθές είχα την τύχη να παρακολουθήσω την παράσταση Ελένη του Ευρυπίδη υπό την σκηνοθετική ματιά του Θοδωρή αθερίδη. Και λέω την τύχη για δύο λόγους.. Πρώτον γιατί θα δωθούν δύο παραστάσεις στην Πάτρα, και είναι και οι δύο sold out εδώ και μέρες. Και δεύτερον γιατί είναι μία παράσταση που αξίζει κανείς να δει.

Μία άλλη άποψη της Ελένης.. Άλλωστε φαίνεται και από την αφίσα. Ομολογώ ότι στους μονολόγους της Ελένης (Σμαράγδας Καρύδη) έπιασα τον εαυτό μου να βουρκώνει.. και μετά από 5 λεπτά γελούσα με την ψυχή μου.. Ήταν τόσο καλοστημένο και καλοπαιγμένο που σε "έπιανε " από το χέρι και σε έβαζε μέσα.. Με ένα χιούμορ που δεν σε γαργαλούσε να γελάσεις , αλλά έβγαινε αβίαστα!!!
Μία Σμαράγδα Καρύδη σε μεγάλη φόρμα.. Έναν απολαυστικό Γιώργο Καπουτζίδη στο ρόλο της Θεονόης, που ομολογώ έκλεψε την παράσταση.. Έναν Θοδωρή Αθερίδη , με έναν ρόλο κομένο και ραμένο στα μέτρα του..
Έναν Γιάννη Βούρο όπως πάντα εγγύηση..
Να μην παραλείψω βέβαια να αναφέρω τον εκπληκτικό 10μελή χορό.. που δεν υπήρχε ούτε λεπτό που να σε κουράσει.. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε και η πολύ πετυχημένη μουσική ..
Ήταν μία καλοδουλεμένη παράσταση..που σε κρατούσε εκεί από το πρώτο μέχρι το τελευταίο της λεπτό!!!!

Μην την χάσετε.........................

Σχόλια

  1. Είπα κι εγώ να πάω, αλλά που χρόνος...
    Έχει και μια άλφα υγρασία στο Αρχαίο Ωδείο...
    Την εξεταστική μου μέσα :P

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω ακουσει και εγω πολλα καλα σχολια για την παρασταση ...θελω να βρω λιγο χρονο και να παω

    φιλακια απο Μηλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ένας λόγος που θα ήθελα να ζω σε μεγάλη πόλη. Μου λείπει το θέατρο ρε παιδί μου, πολύ..αλλά τι να κάνεις...αι συνθήκαι...
    Και σε άλλα με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ τι ωραία! Και εγώ θα ήθελα να το δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που πέρασες καλά Ζαχαρένια μου και το απόλαυσες! Από το καστ των ηθοποιών συμπεραίνω ότι πραγματικά άξιζε τον κόπο!
    Εγώ θα σε χαιρετήσω καρδούλα μου, φεύγω αύριο για Κύπρο και θα είμαι πίσω στις 21/7. Θα μπαίνω βέβαια που και που, αλλά γενικώς θα κάνω αποτοξίνωση από τα μπλογκς! Πολλά πολλά φιλάκια, να περνάς καλά ό,τι κι αν κάνεις! Μη με ξεχάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπέρα ζαχαρούλα...:)

    όντως έχω ακούσει τα καλύτερα γι' αυτή την παράσταση.
    θα προσπαθήσω να την δω.

    φιλιά πολλά...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω κι εγώ να τη δω οπωσδήποτε!! Το είδα σε τρέιλερ και το έχω κατά νου. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραια παρασταση πρεπει να ειναι αλλα αυτο το διδυμο Αθεριδης - Κερυδη νομιζω οτι με εχει κουρασει λιγο.. Νισαφι πια.. Ποσο καιρο θα παιζουν μαζι αυτοι οι δυο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. par..alogos... έχασες!!! 'οσο για την υγρασία.. η Πάτρα φημίζεται!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. skoulikάκι μου... να πας!!! εγώ ειλικρινά πέρασα πολύ όμορφα!!!

    καλημερούδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. clementine... να πάρεις τον καλό σου και να πας!! θα είναι ένα καλό διάλλειμα!! να ανέβω Αθήνα για baby sitting για να πας???

    φιλάκιααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. sofia..ακόμα και εμείς στην Πάτρα.. περιμένουμε το καλοκαίρι να δούμε κάποιες καλές παραστάσεις, στα πλαίσια του διεθνούς φεστιβάλ!!!!

    φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειρήνη μου.. να το δεις!!!!!!!!!!

    καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου γλυκό....να περάσεις τέλεια!! όχι μόνο δεν θα σε ξεχάσω, αλλά θα σε σκέφτομαισυνέχεια!!

    να μου "φιλήσεις" τον Γιάννο!!!!!

    καλό ταξίδι και καλώς να επισρέψεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γωγώ μου.. εύχομαι να τα καταφέρεις και να την παρακολουθήσεις!!!!

    σε ευχαριστώ πολύ που περνάς....

    φιλιά πολλά και καλοκαιρινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. cinderella...... τι άλλο να πω? από το τρέιλερ θα κατάλαβες.. πιστεύω και από τις φωτό.. ο Καπουτζίδης δύσκολα αναγνωρίζεται και δύσκολα ξεχνιέται ρόλος του!!!!

    καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπουρμπουλήθρα... είναι μία πολύ καλοπροσεγμένη παράσταση!!!

    όσο για το γνωστό δίδυμο, εγώ δεν παρακολούθησα το χειμώνα το σίριαλ στην tv , και έτσι δεν έχω κορεστεί ακόμα!!!!

    σε φιλώ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ilia σε ποιες θάλασσες αρμενίζεις???????

    καλημέρες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. EYXARISTO GIA THN EPISKEPSI STHN GEITONIA MOY! NA SE VLEPO SYXNA!
    POLY KALI H PARASTASI!!
    EXEIS KAMIA KALH SYNTAGH GIA KATSIKAKI STH GASTRA?
    THN KALIMERA MOY!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλα περνατε στην πατρα εδω στην αθηνα τη γινετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ας ελπίσουμε να δούμε τη παρασταση στη Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Από τα καλύτερα του καλοκαιριού είναι οι θερινές παραστάσεις αρχαίου δράματος. Ειδικά όταν είναι δωσμένες με μεράκι...
    Τυχερή ήσουν!
    Τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εδώ στην Αθήνα έχει Porgy and Bess και λέω να πάω να το δω. Και τον Σεπτέμβριο West Side Story. Για σου Ζαχαρούλα όλα καλά; Ανοίξαμε νέο κήπο στο http://kiposgr.blogspot.com/ μιας και μας έκλεισαν τον άλλο. Θα τα λέμε, καλό σ/κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ καλή παράσταση θα πρέπει να ήταν, οι ηθοποιοί που έπαιζαν είναι όλοι αγαπημένοι μου:)
    Ζαχαρένια ακόμα εδώ είσαι?? Δεν θα φύγεις διακοπούλες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό φαίνεται από την περιγραφή. Πριν δυο χρόνια είδα την Ελένη από το Θεσσαλικό (ένεκα στη Λάρισα) και ήταν καλή παράσταση αν και η Φιλαρέτη Κομνηνού δεν μου πήγαινε για Ελένη.

    Αν περάσει από τη Λάρισα σίγουρα θα τη δω τούτη την Ελένη. Ακούγεσαι ενθουσιασμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραία ακούγεται από αυτά που μας λες. Αν περάσει από Λάρισα σίγουρα θα πάω.

    Πριν δυο χρόνια είδα την Ελένη από το Θεσσαλικό. Καλή παράσταση αν και η Φιλαρέτη Κομνηνού δεν μου πήγαινε ως Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. spy.. εγώ σε ευχαριστώ πολύ... και για την επίσκεψη σου.. αλλά και για το "μάθημα" που μου παρέδωσες διαβάζοντας την ανάρτηση σου...

    καλημέρες!! καλώς όρισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. foteinosbp .. εμείς μόνο το καλοκαίρι απολαμβάνουμε τέτοιες παραστάσεις.. ενώ η Αθήνα έχει όλο το χειμώνα επιλογές!!!

    καλημέραααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έλενα εδώ.... στο καμίνι...

    02 Αυγούστου φεύγω για Πάρο!!!!!!!!

    φιλιααααααααααααααααα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Amεliε * Dήmηtρa ... καλημέρα!!!

    τι κάνεις?????? η παράσταση ήταν πάρα πολύ καλή όντως!!!!!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αχτίδα... λογικά θα έρθει Θεσ/νικη... μην την χάσεις!!!!

    φιλάκια αγαπημένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ωραία. Χάρηκα που είδα την κριτική αυτή. Είχα πολλή περιέργεια για αυτή την παράσταση και είσαι η πρώτη που μ' έβαλες λίγο στο κλίμα. Θα πάω κι εγώ να τη δω, ελπίζω. Σεπτέμβρη πια...

    Φιλάκια πολλά

    Υ.Γ. Είσαι και του καλλιτεχνικού βλέπω! Σε όλα μέσα, μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. FLORA.. ποικιλία χρειάζεται στην ζωή μας.. για να περνάμε καλά..!!

    όσο για την παράσταση, να πας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις