Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2008

Σαλατούλα...

Γρήγορη, ελαφριά, νόστιμη...........


Υλικά:
1 μαρούλι
1 τομάτα σε κύβους
1 κονσέρβα καλαμπόκι
1 στήθος κοτόπουλο βραστό σε κομμάτια

για τη σως:
1 μέρος λάδι
2 μέρη βαλσάμικο ξύδι
1 κουταλάκι μουστάρδα πικάντικη
ρίγανη
παρμεζάνα τριμμένη

Εκτέλεση:
Κόβουμε το μαρούλι με τα χέρια σε παχιά φύλλα για να μην αλλοιωθούν οι βιταμίνες του
Το ανακατεύουμε με την τομάτα, το καλαμπόκι, το κοτόπουλο
Προσθέτεουμε αν θέλουμε λίγο αλατάκι
Αναμειγνύουμε καλά τα υλικά της σάλτσας
Περιχύνουμε και από πάνω πασπαλίζουμε με την παρμεζάνα .


φιλάκια σε όλους.. καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

31 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

mAuVe είπε...

ανάλαφρη

πανεύκολη

μου 'δωσες ιδέα! και μου 'χει περισσέψει ένα βρασμένο μπούτι και βαριόμουν να το φάω έτσι σκέτο νέτο!

καλή εβδομάδα λοιπόν!

με δροσερές "αποδράσεις" (παντός είδους)

φιλιά

"ζαχαρούλα.." είπε...

mauve... αχ πολύ χαίρομαι που βοήθησα!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!

Νίκος Κ. είπε...

μιαμ-μιαμ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Νίκος Κ. σλουρπ... μμμμμμμ!!!!!

καλημερούδια!!!!!

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! ! είπε...

Ότι παίζεις μπάλα, παίζεις!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ταχυδρομεεεεεεεεεεεεεεεεεεε... γκολ βάζω? ή τσάμπα τρέχω πάνω κάτω?????

φιλιά!

MARIOS είπε...

Καλημέρα
Μου αρέσει αυτή η σαλάτα.Νομίζω για μεσημέρι είναι ότι καλύτερο.
Εχει ζέστη και οι σαλάτες είναι οτι καλύτερο για καλοκαίρι.
Καλό Μήνα.(Να σε βλέπουμε και στο blog μας.)

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μάριε... καλημέρα!!

καλή εβδομάδα!!

όντως οι σαλάτες είναι ότι πρέπει για τις ζεστές ημέρες!!!!!

φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

http://www.skylos.gr/

Μαριλενα είπε...

και ό,τι πρέπει για αυτη την εποχή, ε;

καλο μηνα και φιλιά :))

"ζαχαρούλα.." είπε...

μαριλένα.. εγώ πάντως το βράδυ αυτήν την σαλατούλα θα "χτυπήσω"...!!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skouliki είπε...

τετοια θελωωωωωωωωωωω λιτοδιαιτα


καλο μηνα ααα

Άννα είπε...

Δροσερή, εύκολη, γευστική!
Μόλις την αποτελείωσα...
Α ξέρεις τι θέλω;Μια συνταγή!
Εκεινο το γλυκο που κάνουμε με κρέμα και πτιμπερ και απο πανω ζελέ;

iLiAs είπε...

..καλο μήνα με χαρά :)

PAVLOS είπε...

Καλη εβδομάδα και καλό μας μήνα!

kat. είπε...

εύγε..
οτι πρέπει για την διατροφή μου

Μαργαρίτα είπε...

Μια δροσερή σαλατούλα είναι ό,τι πρέπει τώρα το καλοκαίρι! Καλό μήνα κι ευχαριστούμε!

faraona είπε...

Νοστιμοτάτη μου?
Χωρις αλατι...η παρμεζανα αρκει.
Ε?

Δινε μας τετοιες ευκολες σαλατες...οτι πρεπει ειναι για την εποχη...οπως και φρουτοσαλατες.

φιλια

πουαντερι είπε...

Καλημερα,καλημερα.
Πολυ ωραιες ειναι οι σαλατες τωρα το καλοκαιρι, και κατι καλο τρως και δεν περνας την μερα σου στην κουζινα....οπως εγω εχθες που τύλιξα ενα κιλο αμπελόφυλλα σε ντολμαδάκια....!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

skoulikΑΚΙ μου ... λιτοδίαιτα ε????????

χμμμ...

φιλιά!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

άννα... παραγγελία ελήφθη.. επεξεργάζεται και τσουπ......

φιλάκια!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ilia... καλό μήνα!!!!!!!!!! μπάνια και διακοπές!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

pavlo όλα καλά να μας έρθουν!!!!

σε φιλώ!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

kat.. ευχαριστώωωωωωωωω!!!!!!!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

μαργαριτούλα... καλημέρες γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός... το αλατάκι (εξ΄ου και το "αν θέλουμε").. εγώ το προτιμώ!!!!!!!

φιλάκια αγαπημένη μου!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

πουαντερι...... 1 κιλό αμπελόφυλλα????????????????????

τρελάθηκες????????????????

καλημερούδια!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

μάλλον τρελη ειμαι, δικιο εχεις.....
Οταν τα πηρα δεν το υπολογισα καλα και ειπα ενταξει μωρε και τι εγινε?!
Αφου τα παιδια τρελενονται να τα τρωνε με γιαουρτι θα τα φτιαξω.
Ξεκινησα και μολις εκανα τα μισα αρχισα να ρεταρω σαν μηχανη που την ζοριζεις....αλλά δεν το εβαλα κατω η "νυκοκυρα".
Τα τύλιξα ΟΟΟΟΛΑ!!!!!!!!

Άννα είπε...

Ευχαριστώ...
Ε καλά και θα δει μετα η μαμα τι καλη κορη που εχει...
Χε χε χε

"ζαχαρούλα.." είπε...

πουαντερι.. με έπεισες.. είσαι τρελή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

αννούλα.............. σπου στέλνω όλη μου την αγάπη!!!!!!!!!1

φιλάκια!!!!!!