Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2008

φρουτοσαλάτα...!!



Υλικά:
2 μήλα
2 πορτοκάλια
2 ροδάκινα
16-20 φράουλες
30 ml / 2 κ.σ. χυμό λεμονιού
15-30 ml /1-2 κ.σ. ανθόνερο

ζάχαρη άχνη (προαιρετικά)
λίγα φύλλα φρέσκου δυόσμου, για γαρνίρισμα

Εκτέλεση:
Ξεφλουδίστε και αφαιρέστε τον πυρήνα από τα μήλα και κόψτε σε λεπτές φέτες.
Καθαρίστε τα πορτοκάλια με ένα μαχαίρι, αφαιρώντας όλο το λευκό φλοιό και τις ίνες τους, κόψτε σε φέτες, συγκεντρώνοντας το χυμό σε ένα μπολ.
Βυθίστε τα ροδάκινα για 1 λεπτό σε νερό που βράζει, ξεφλουδίστε και κόψτε τη σάρκα τους σε λεπτές φέτες, αφαιρώντας το κουκούτσι.
Καθαρίστε τις φράουλες και κόψτε τις στα δύο ή στα τέσσερα, αν είναι μεγαλύτερες. Τοποθετήστε όλα τα φρούτα σε ένα μπολ.
Ανακατέψτε το χυμό λεμονιού, το ανθόνερο και το χυμό πορτοκαλιού.
Δοκιμάστε και προσθέστε λίγη ζάχαρη άχνη για να το γλυκάνετε, αν επιθυμείτε.
Περιχύστε με το μίγμα φρουτοχυμού τη σαλάτα και σερβίρετε γαρνίροντας με φύλλα δυόσμου.


φιλάκιαααααααααα!!!!!!!!!

25 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

skouliki είπε...

θες να γινεις η μαμα μου..ελααααα γινεεεεεεεεεεεεε φανταστικη ζαχαρουλα ???

Amεliε * Dήmηtρa είπε...

Ξελιγώθηκα!!! Με τρελαίνουν οι συνταγές σου! lol!
Καλημέραααααα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

φανταστικό σκουλικάκι μου... ναι δέχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκιααααααααααααα...!!!


ΥΓ: έτσι στριφογυρίζεις και εσύ? σαν την κοπελούδα με το φούξια μαλλί?

"ζαχαρούλα.." είπε...

Amεliε * Dήmηtρa ... αφού κι εσύ νοικοκυρά είσια...

καλημέρες!!! πολλές και γλυκές!!!!

Nikos Nyfoudis είπε...

Μμμμμμμμ!!

clementine είπε...

μμμμμμμ, σήμερα είχαμε ορεξούλα εεεεε..........
θα τα δοκιμάσω.....

VagSiok είπε...

Γιατι μας τα κάνεις αυτά πρωι πρωι?
Είμαι και νηστικός..
Καλημέρα..

ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Αντι για ζαχαρη μπορουμε να βαλουμε ζαχαρινη σε σκονη που ειναι επισης σουπερ!
Α ρε ζαχαρουλα και τοσες μερες μου ξυνιζαν οι φραουλιτσες που τις ετρωγα σκετες γιατι δεν ηθελα ζαχαρη!
Τωρα μου εδωσες την ιδεα να παρω ζαχαρινη!
Και θα κανω και τη φρουτοσαλάτα!
Καλημερα !

"ζαχαρούλα.." είπε...

Nikos Nyfoudis.... καλώς όρισες..!!

σερβιρίσου κι έρχομαι!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

clementine... φρουτοσαλάτα να φτιάξεις.. είναι ότι πρέπει!!! φιλάκια αγαπημένη μου!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

VagSiok..φαντάσου ότι και εγώ με έναν ανάμεικτο φυσικό χυμό είμαι από το πρωί!!! και πεινάωωωω...!!!

φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαράκι μου... χαίρομαι που βοήθησα!!!!!

σε φιλώ.... γλυκά!!!! και φραουλένια..!

Μάγια είπε...

εγώ δεν τρώω φρούτα, πέρασα μόνο για μια καλημέρα! :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

μάγια.. τι προτιμήσεις έχεις? να βάλουμε κάτι και του γούστου σου!!

Μάγια είπε...

α δέχεστε και παραγγελίες δηλαδή; τέλεια!

πιτοειδή/ψωμοειδή
πατάτες
σοκολάτα

:)

Ιφιγένεια είπε...

MMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!
Καλοκαιρινό όπως πρέπει !!

Ιφιγένεια είπε...

MMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!
Καλοκαιρινό όπως πρέπει !!

Νίκος Κ. είπε...

αυτό μάλιστα.. light!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Φρουτοσαλάτα με ανθόνερο?? Τι τέλεια ιδέα!!!
Φιλάκιααα:))

Theogr είπε...

Να υποθέσω πως δεν προλαβαίνεις λόγω μαγειρέματος η έχεις εγκατασταθεί στο εξοχικό σου (κοχύλια) και δεν περνάς για καλημέρα. Πάντως γύρω στην Τρίτη ο φίλος ο Λάμπρος θα κάνει διαγωνισμό για ένα μοναδικό δώρο. Τα λέμε.

"ζαχαρούλα.." είπε...

μάγια.. παραγγελιά ελήθφη!!

over....!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ιφιγένεια... σλουρπ!!!!!

φιλάκια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

νίκος κ.. είδες? απ' όλα έχει ο μπαξές!!!!!

καλημέρα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

έλενα... φιλάκια καλή μου!! πολλά και γλυκά!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

theogr.. αν ήσουν λίγο πιο παρατηρητικός, θα είχες προσέξει, ότα στα κοχύλια έχω να πάω τουλάχιστον 1 εβδομάδα!!!!
Κατά τα άλλα δεν έχω χρόνο, γιατί δουλεύω.....

καλημέρα!!