Σάββατο, 14 Ιουνίου 2008

μαθήματα ζωής...








45 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

Lily είπε...

Life is like a River, and we always have to catch the moment, one way or the other. Present is what we have, neither past or future. The other is ourself and above all is God.
Καλημερούδια και καλό τριήμερο!

πουαντερι είπε...

Καλημερα καλημερα...
καλε εχθες το βραδυ μας βομβαρδισαν αυτα τα περι λοττο κ.λ.π. ολους..
Τι ειναι αυτα και δεν τα πολυ καταλαβα η ανιδαιη;;;
εγω παντως τα πεταγα εξω, χωρις να ξερω.

Radio Marconi είπε...

Να χαίρεσαι τους νέους φίλους σου!!!!
Καλημέρα ζωή!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

lilyyyyyyyy.. καλημέρς!!!!!!!

καλό τριήμερο!! καλή ξεκούραση!!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλημέρα στο πιο γλυκό κορίτσι...:)

Άννα είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα γιατί σήμερα φεύγω ταξιδάκι και θα μαι εκτος μπλογκόσπιτου για 11 μέρες..Να περνάς όμορφα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ..και πολύ καλά έκανες!!!!

το ίδιο έπραξα κι εγώ!!!!!!!!

φιλάκια, καλή ξεκούραση!

"ζαχαρούλα.." είπε...

radio marconi... ζηλεύεις καλέ μου?????????????

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα στην πιο γλυκιά και αγαπημένη ύπαρξη!!!!!!!!!

Γωγώ μου..καλό ΣΚ!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Αννούλα... να περάσεις τέλειαααααααααααααααααααα!!!!!!!!!

Trellos_tou_xoriou είπε...

Μαθήματα Ζωής.
Μαθήματα στιγμής .
Τα εξής ... Ένα.
Αυτογνωσία (και ΧΑΜΟΓΕΛΟ)
.
Να έχεις ένα ομορφο 3ήμερο
Φιλιά

Mairi είπε...

Pioi einai oi neoi filoi soy pou leei o Radio Marconi?

"ζαχαρούλα.." είπε...

τρελλέεεεεεεεεεε καλό τριήμερο!!!!!!

σε ευχαριστώ πολύ για την "επίσκεψη"..................

"ζαχαρούλα.." είπε...

mairi...καλώς όρισες!!!!

ο radio marconi εννοεί όλους αυτούς τους lotto κλπ bloggers...!!! από τους οποίους είχα 33 σχόλια μέσα σε 10 λεπτά!!!!!!!!!!!!!

φιλιά!

*MArY_AnnE* είπε...

Αχ τι υπέροχα όλα!
Αλλά εμένα με κέντρισε το πρώτο..
γιατί κάτι τέτοιες βλακείες κάνω.. και μετά βαράω το κεφάλι μου...
Καλό τριήμερο και από μένα καλή μου!
Φιλιά πολλάαα!

faraona είπε...

Το πρωτο ειναι ολα τα λεφτα Νοστημοτατη μου Δεσποσυνη!!!!
τα φιλια μου με ζαχαρενια γευση.

iLiAs είπε...

..καλημέρα Ζαχαρουλα :)

..μαθήματα ζωής, πράξης αγάπης :)
Να περασεις τέλεια :)

gatti είπε...

Yπέροχα μηνύματα. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Και πόσο αληθινά.

Δικαιολογημένα τα ονόμασες "μαθήματα ζωής".

Καλημέρα Ζαχαρούλα μου, καλά να περνάς!

:-***

Suspect είπε...

the endless river
for ever and ever...

entelech1a είπε...

Eιναι ομοεφα...Καλα να περνας..

iLiAs είπε...

καλή βδομάδα Ζαχαρούλα :)

καλημέρα :)

sofia είπε...

Πολύ σοφά λόγια, πολύ σοφά όντως...
καλημέρα..

evaggelia-p είπε...

Το είπε ο radio marconi και προσυπογράφω:

Καλημέρα ζωή και σ' όποιον αρέσουμε!

Καλή εβδομάδα, γλυκιά μου :))

amelie είπε...

καλημερα ζαχαρουλα... ειπε να κανω σιγα σιγα to comeback μου...
και σε προσκαλω στο μπλογκ μου για ενα "παιχνιδι"
φιλιαααα

Νίκος Κ. είπε...

πολύ όμορφα

Dreamgirl είπε...

Υπέροχα όλα τους! Πραγματικά μαθήματα... Kάποια πρέπει να τα πάρω απόφαση... Ειδικά το πρώτο!
Το τελευταίο πάντως δεν με πιάνει. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής, ούτε για το σχολείο, ούτε για το πανεπιστήμιο σκοτώνομαι :Ρ

Καλό βράδυ! :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

*mary anne*... και εγώ κάτι τέτοια κάνω!!!!

φιλιά!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona φιλιά με ζαχαρένια γεύση??

τα δέχομαι και το απολαμβάνω!!!!

σε φιλώ!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona φιλιά με ζαχαρένια γεύση??

τα δέχομαι και το απολαμβάνω!!!!

σε φιλώ!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ilia... ακριβώς όπως το είπες!!!

δούλευα και το Σάββατο και εχθές!

"ζαχαρούλα.." είπε...

gatti μου.... να είσαι καλά!!!!!!!!

αμέτρητα φιλιά για σένα!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

suspect....... ματς μουτς!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

entelech1a.. να περνάς καλά!!! φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ilia... καλή εβδομάδα!! με μίνι κάυσωνα λένε..........

"ζαχαρούλα.." είπε...

Σοφάκι καλημερούδια!!!!!!!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ευαγγελία... και εγώ μαζί σας..

Καλημέρα ζωή και σ' όποιον αρέσουμε!

"ζαχαρούλα.." είπε...

amelie...χαίρομαι..που το comeback σου σε έβγαλε και στην γωνιά μου!!!

όσο για το παιχνιδάκι.. έρχομαι!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

νίκος κ. καλημέρες πολλές και φψτεινές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

dreamgirl... χαίρομαι πάαααρα πολύ που σε βλέπω!!!!!!!!!!!!

το πρώτο.. και εγώ αυτό παλεύω!!!!

φιλάκια!! και μην χάνεσαι!

twinkle είπε...

Ωραίες κουβεντούλες!!!
Θα μου άρεσε να τα έβλεπα αντί για διαφημιστικών αφισών στις στάσεις και στα βαγόνια του μετρό!
Θετικές σκέψεις που προκαλούν σε θετική ενέργεια!
Κάπου θα πιάσουν!

Φιλιά

"ζαχαρούλα.." είπε...

twinkle... και εγώ θα το προτιμούσα!!!!! αλλά που τέτοια "τύχη"..!!!

LOCKHEART είπε...

πολύ καλα όλα..:) ...να εισαι καλα που τα παρέθεσες..για αφίσες ειναι τελεια και η καλλιτεχνική τους ιδεα καταπληκτική

"ζαχαρούλα.." είπε...

lockheart... για φαντάσου τα γιγαντοαφίσες στους δρόμους....

super ε?????????

καλημέρες!!

marionettie είπε...

Γιατί είμαι σίγουρη πως δεν πρόκειται να κάνω πράξη τίποτα από όλα αυτά, με πολλά από τα οποία συμφωνώ, εκτός αν συνεχίσω να παθαίνω από μόνη μου; Είναι πολύ όμορφα λόγια για να τα κρεμάσεις στον τοίχο σου, ίσως, αν και εγώ δε θα το έκανα, αλλά μια γράση για να γίνει πράξη...........πολύυυυυυυς καιρός! Το πάντα ίσως. Φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

marionettie.. ίσως αν τα κρεμούσες στον τοίχο σου και τα έβλεπες κάθε μέρα.. κάποια να σου γίνονταν βίωμα!!!!!!

φιλιά!!!