Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2008

Τρουφάκια Σοκολατένια



Υλικά:

250γρ. κουβερτούρα (2x125)
1 κούπα βιτάμ soft
1 κούπα ζάχαρη άχνη
4 κούπες λιωμένο πτι-μπερ (μπισκότα)
4 κροκάδια
1/4 κούπας κονιάκ
1 κούπα γάλα
450 γρ. τρούφα (3-4 φακελάκια)



Εκτέλεση:
Βάζουμε μέσα στο ζεστό γάλα τις κουβερτούρες.
Ρίχνουμε στο μίξερ το κονιάκ, τη ζάχαρη και το βιτάμ και τα χτυπάμε.
Ρίχνουμε τα κροκάδια και ενσωματώνουμε στη ζύμη τη κουβερτούρα. Βάζουμε σιγά-σιγά τα μπισκότα. Μόλις γίνει το μίγμα μας το βάζουμε στο ψυγείο για μία ώρα. Όταν το βγάλουμε απο το ψυγείο βάζουμε σε ένα πιάτο λίγο κονιάκ, βουτάμε τα χέρια μας και πέρνουμε το μίγμα και πλάθουμε μπαλάκια. Τα βουτάμε στη τρούφα και τελειώσαμε.
φιλιάαααααααααααααα!!!!!!!!!

43 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

αχτίδα είπε...

Αχ! η αδυναμία της εγγονής μου ,τα τρουφάκια , μου τα θύμισες, να τα κάνω λες ;Καλημέρα, καλημέρα!

πουαντερι είπε...

Καλημερες!
Τρελαίνομαι για τέτοια αλλά επειδη δεν τρωω το αυγο και ειδικα σε τετοια μορφη γίνεται να το αφαιρέσω;;

dromaki είπε...

Απαπαπαπα πρωινιάτικα...
Πειρασμός,κόλαση...
Ζαχαρένια μου τα πρωινά θα βάζεις μόνο τυρόπιτες,μπουγάτσες σερραικές και καφέδες ναι?

MARIOS είπε...

Καλημέρα.
Λατρευω τα γλυκά και περισσότερο την σοκολάτα.
Και σκεφτόμουν εχθές την ώρα που έκανα διάδρομο πόσες θερμίδες έχασα και χάρηκα.
Αλλά δεν το βλέπω να κράταει πολύ καιρό.
Δεν πειράζει,δεν έχω πρόβλημα με κιλά.
Καλά να είμαστε να μπορούμε να απολαμβάνουμε "μικρές γλυκές στιγμές"
γιατί έχει πολλές πίκρες η ζωή.
Αλλά με την σοκολάτα τα βλέπεις όλα καλύτερα.
( Το e-mail το είδες;; )

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mια εξάρτηση από την σοκολάτα, όσο να ναι, την έχω κι εγώ:)
Τους κρόκους αν του αφαιρέσουμε, αλλάζει πολύ το αποτέλεσμα?? Γιατί τους ... φοβάμαι;-)

Μαριλενα είπε...

και γω ένα πρόβλημα με τα ωμά αυγά το έχω ζαχαρούλα μου.
αν το βγάλουμε οκ; ή θα γινουν τα τρουφάκια νιανια να μη κανω τον κόπο;
φιλάκια :)))

clementine είπε...

γεια σου σοκολατενια ζαχαρούλα....

Amεliε * Dήmηtρa είπε...

Τι μου κάνεις, βρε Ζαχαρούλα! Ξεκίνησα δίαιτα κι εσύ με βασανίζεις! Χαχαχαχα!
Κανένα πιο light γλυκάκι έχεις;

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα φιλενάδα! Πνίγεσαι στη δουλειά υποθέτω; Αδιαφορώ και ζητάω Π Α Γ Ω Τ Ο ! ! !
Μου το είχες υποσχεθεί...τα τρουφάκια ωραία είναι αλλά με λιγώνουν...

MARIOS είπε...

Εχεις σκεφτεί να κάνεις ενα Catering ????
Πολλές παραγγελειες βλέπω ...

clementine είπε...

ΝΑΙ.....ΠΑΓΩΤΟ!!!!

VagSiok είπε...

Επειδή απο τα υλικά έχω μόνο την κούπα..
Παρακαλώ πολύ όποιον τα φτιάξει να μου στείλει μερικά..
Καλησπέρα..

purple είπε...

μπορω να βαλω και νουτελα???
μααααακια :-)))

iLiAs είπε...

καλησπέρα Ζαχαρούλα :)

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

γειά σου ομορφούλα, τα φιλιά μουxxxxx
άντε πότε θα μας έρθετε κατά πάνω;
οι τρούφες αδυναμία της μικρής μου!
Καλό βράδυ αγαπημένη μου!

KitsosMitsos είπε...

Κάθε φορά που έρχομαι εδώ λιγώνομαι!!! Άτιμη δίαιτα!!!

Maria Tzirita είπε...

Πού πήγε καλέ αυτό το παιδί;....
Ζαχαρένιααααα!!!!!
Το μπλογκ σου σε φωνάζει!....
Καλημέρες!

ειρηνη είπε...

Mμμ... καλημέρα! Σοκολατίτσα πάλι?
Τέλεια! :) Τι κάνεις καλά είσαι?

"ζαχαρούλα.." είπε...

αχτιδούλα μου.. θα τα λατρέψει!!!

καλημέρες!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

πουαντερι.. δεν νομίζω ότι θα κάνει την διαφορά αν παραλείψεις τα αυγά!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

δρομάκι αγαπημένο.. μπορώ να σου χαλάσω χατίρι????

καλημέρες!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μάριε.. μην καταστρέφεις τις μικρές απολαύσεις της ζωής μς δίαιτες....

καλημέρα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Έλενα .. και εσύ chocoholic????????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

μαριλένα... το έχουν φτιάξει και χωρίς αυγά.. και ΠΕΤΥΧΕ!!!!!!!!!!!

σε φιλώ...

"ζαχαρούλα.." είπε...

clementine.... φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

amelie dimitra... light γλυκάκι ε???? να σκεφτώ....

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαράκι.. έχω βάλει συνταγές παγωτών... τις έχεις ανακαλύψει???

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μάριε.. catering ? όχι.. αλλά όποιος θέλει του κάνω το τραπέζι!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

clementine... ούτε εσύ έχεις ανακαλύψει τις συνταγές των παγωτών????

"ζαχαρούλα.." είπε...

vagsiok ... η αρχή είναι το ήμισυ του παντός να θυμάσαι!!!!!!!

φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

purple... nutella??????? δεν το είχα σκεφτεί αυτό ομολογώ.....

"ζαχαρούλα.." είπε...

ilia... καλημέρες και φιλιά!!!!
να είσαι καλά..

"ζαχαρούλα.." είπε...

Κόκκινη ομπρελίτσα μου... λέω για αρχές Σεπτέμβρη.... τι λες????

"ζαχαρούλα.." είπε...

kitsosmitsos και εσύ δίαιτα??????????????????????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαράκι.. εδώ είμαι... απλά έτυχαν πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ειρήνη.. λατρεμένη σοκολάτα!!!!!!!!

καλά είμαι... εσύ τι κάνεις???????

καλημερούδια!!

MARIOS είπε...

Εαν είναι να σε γνωρίσω απο κοντά έρχομαι για φαγητό.

Achilleas είπε...

επειδή κουνάει στα μέρη σας απόφάσισα να μην κατέβω. Στείλε μου οπότε τα γλυκά επάνω :P

Καλό απόγευμα, γλύκα!
Μιααααμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

marionettie είπε...

Tώρα που έχω διακοπές και χρόνο, θα τα δοκιμάσω, I promise! Είχα πολύ καιρό να περάσω από ο blog σου, και από blogs γενικότερα, και χάρηκα που ξανάρθα! Φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Achilleas... ok.. με courier στην πόρτα σου ε??????????????????

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

marionettie..χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω... προσπάθησα αρχές της εβδομάδος να περάσω από την γωνιά σου να σου πω μία "καλημέρα".. αλλά δεν είχα πρόσβαση , γιατί δεν με είχες προσκαλέσει εσύ να συμμετάσχω.. το έχεις κλειδώσει????

φιλάκια, καλημέρα!!!

MARIOS είπε...

Δεν μου απάντησες.
Να ερθω ;;;

MARIOS είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο.