ΓΕΜΙΣΤΕΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΜΕ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

καλημέρα σε όλους και όλες......

Υλικά:
6 ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ
Γέμιση:
2 φιλέτα στήθος κοτόπουλου (ψιλοκομμένα)
4 πιπεριές διάφορα χρώματα
2 μεγάλα κρεμμύδια
1/3 φλιτζ. ελαιόλαδο
½ κιλό φέτα (αν θέλουμε την ανακατεύουμε με ανθότυρο)
3 αυγά
½ ματσάκι μαΐντανό
αλάτι - φρεσκοτριμένο πιπέρι

Εκτέλεση:
Σωτάρουμε στο ελαιόλαδο το ψιλοκομμένο κοτόπουλο και μόλις ροδίσει προσθέτουμε τα κρεμμύδια σε φέτες και τις πιπεριές σε λωρίδες.
Τ΄αφήνουμε να μαραθούν για λίγα λεπτά.
Χτυπάμε τα αυγά σε ένα μπωλ, αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε το τυρί (θρυματισμένο).
Ρίχνουμε το μείγμα στην γέμιση και ανακατεύουμε πολύ καλά προσθέτοντας τον μαΐντανό.
Στην συνέχεια καθαρίζουμε και βγάζουμε τα σπόρια από τις πιπεριές, τις αλείφουεμ μέσα και έξω με ελαιόλαδο και τις τοποθετούμε στο ταψί.Τις γεμίζουμε και τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, για 30'.
Ελπίζω να σας αρέσει..!!

Σχόλια

  1. μμμμμ....πεντανόστιμο!
    υποθετω χρησιμοποιούμε τις στρογγυλες πιπεριες,ε;
    Καλημερα και φιλάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να ελπίζεις...ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ..:)!!! αγαπημένος συνδιασμός ειναι fun Και των δυο να εισαι καλα καλημερα :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύκολο , γρήγορο και Νοστιμότατο !!!!
    Thnx "ζαχαρούλα.." !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο !Και πολύχρωμο!
    Να'σαι καλά Ζαχαρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται ιδιαίτερα γευστικό. Πρέπει να το φάω αυτό.
    Καλημέρα σε όλους.
    Φιλί, Ζαχαρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάω super-market, αν έχω απορίες θα σε ρωτήσω!
    Καλημέρα και ας μην μας μιλάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Ζαχαρένια μου με τις νοστιμιές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια πολύχρωμη συνταγή!!!!!!!
    φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι μου κάνεις Ζαχαρούλα !!!
    Είμαι αλλεργικός στις πιπεριές
    κι ενώ μ' αρέσει η γεύση τους
    μου τρελαίνουν το στομάχι ...
    Δεν πειράζει απολαύστε τις εσεις.
    - Οι κυρίες με τα λευκά και τις
    αγγελικές φωνές μας επισκεύτηκαν
    και στη Σάμο στο Φεστιβάλ Καλομοίρη.
    Καλό σου μήνα ...
    και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ νόστιμο φαίνεται! Αν και όχι τόσο διαίτης για κοτόπουλο! Αχ, ζαχαρούλα μου βάλε καμιά διαιτητική συνταγή, τώρα που έχω ξεκινήσει δίαιτα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί νόστιμο!!!!!! Ζαχαρούλα όλα αυτά αγάπη μου τα μαγειρεύεις; Όχι τίποτα, αλλά σε κόβω για 50 κιλά άνθρωπο ενώ με όλα αυτά θα ήσουν 150... πώς γίνεται δηλαδή;!
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπερα ζαχαρενια μου με εχεις κολησει βρε με τις μαγειρικες σου διμιουργιες και καθε φορα ξεροσταλιαζω στις συνταγες σου.
    Ο μπαμπας μου με φωναζει "Μαμαλακη"ελπιζω για την μαγειρηκη μου και οχι για τα κιλα που πηρα....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μοσχάτο Πατρών» η « Μοσχάτο Ρίου» Μαζι με ΓΕΜΙΣΤΕΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΜΕ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ Και μετα το αποκλειστικό πατρινό ποτό τεντούρα με βάση τοπικά κρασιά και εκχυλίσματα μπαχαρικών ( κανέλα, γαρύφαλλο, μοσχοκάρυδο κ.α)και μετα παραλια ( μην με πειράξει)μια και κανει ζεστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. cook.. καλημέρα!!! σωστά υποθέτεις!!!

    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. lockheart.... μαύρισες καλέ ή είναι η ιδέα μου????

    ελπίζω να το δοκιμάσεις το φαγητάκι αυτό κάποια στιγμή!!!

    φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ιφιγένεια.. κάτι σαν "ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε"????

    καλημερούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ερατώ.. πολύχρωμο.. για να σου φτιάχνει και την διάθεση ε????????

    καλημέρες... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Destiny... καλημέρες....

    να το δοκιμάσεις... φιλάκιαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. radio marconi .. και σου μιλάω και σε αγαπάω...

    καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζιριτάκι.... σου στέλνω πολλά χαμόγελα και πολλήηηηη αγάπη!! Χάρηκα που σε άκουσα ανανεωμένη και ευτυχισμένη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. fanoula.... πολύχρωμη... σαν την ζωή μας.. (λέμε τώρα)

    φιλιά , καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. sidepap21... καλώς όρισες στο νοστιμότατο!! να σε κεράσουμε μία τεντουρίτσα.. αντέχεις????

    καλημέρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μπουρμπουλήθρα μου.. εγώ όταν είχα τον γύψο, έχασα 2 κιλά από το "κουβάλημά" του.... άσε τις δίαιτες λοιπόν...

    καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. eirini... αυτήν την περίοδο μόλις 49 κιλα.. και ναι τα μαγειρεύω και ναι τα τρώω.... σε έναν μήνα και κάτι θα τα πούμε από κοντά!!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλημέρα πουαντερι-Μαμαλάκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. foteinosbp.. από όλα έχει μπαξές.....!!!!!!!!!!!!!!!

    καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κρασί και νερό στα όνειρά μας... ξέρεις τι υποστηρίζω?? "βάλε χρώμα στην ζωή σου".... άρα και στο πιάτο σου!!!!!!!!!!!!

    καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αααχ μόλις πατήσω εδώ μου ανοίγει η όρεξη η ρημάδα!!...
    Άντε να πιάσουμε το μαγείρεμα τώρα!
    Καλό φθινόπωρο Ζαχαρούλα μου!!
    Και καλό χειμώνα να έχουμε!

    Υ.Γ. Αχτύπητο δίδυμο το προηγούμενο ποστάκι! Και η Πάτρα ωραία το καλοκαιράκι! Την έζησα τον προηγούμενο χρόνο και την αναπολώ!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύχρονη για σήμερα! (δεν κάνω λάθος έτσι δεν είναι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. marianaonice...καλημέρα!!!!
    από όρεξη.. άλλο τίποτα όλοι μας...

    φιλάκια...

    πότε θα ξαναέρθεις στην Πάτρα??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. gianni......... 08 Οκτωβρίου!!!!!!!!!!!

    ζυγός.....

    πάντως ευχές δέχομαι πάντα.. για καλό είναι!!!!

    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν κόβεις την πλάκα που τα τρως, και είσαι και 49 κιλά!!! Τίποτα δεν τρως! θα σε περιμένω πώς και πώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχο θα είναι Ζαχαρούλα , είναι σαν να μυρίζω τη πιπεριά που μου αρέσει πολύ όπως και το κοτόπουλο βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απλά ευχήθηκα διότι έχω μία φίλη Ζαχαρούλα και με κάλεσε για το βράδυ επειδή έχει την γιορτή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. τέλειος συνδιασμός..μας αρέσει...αλλά ποια θα μας το μαγειρέψει Χαρά...

    Καλο σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα Ζαχαρένια μου, έχω το κουτάκι σου εδώ μπροστά και το χαζεύω κι έτσι σε σκέφτομαι συνέχεια! Φιλάκια πολλά, καλό σαβ/κο να έχεις και σ'ευχαριστώ για όλα - και πιο πολύ για την αγάπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. GIA SOY ZAXAROULA!!
    KALO MINA NA XEIS!!
    MONO DEN MOY EXEIS PEI AKOMA POSO KANEI TO KEIK GIA NA PSEITHEI STO FOURNO!
    1 ORA K 10 LEPTA 'H 1ORA K 25 LEPTA?
    FILIA!! KALA NA PERNAS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θα το δοκιμάσω λίαν συντόμως, να είσαι καλά! Ήξερα για γεμιστά με τόνο, αλλά με κοτόπουλο...!
    Μήπως θα σε ενδιέφερε να είσαι η μαγείρισσα της προτάσεως που ρίχνω σήμερα στο blog μου καλή μου;
    Καλό ΣΚ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χμ... Ωραία ιδέα! Θα το επιχειρήσω λίαν συντόμως!

    σνουποφιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλε που εισαι; ολα καλα;
    γιατι χαθηκες;
    φιλακια πολλά και ελπιζω να εισαι ΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις