Cookies με σοκολάτα....

απλά, εύκολα, νοστιμότατα.....

Υλικά:

(για 25 κομμάτια)

80 γρ. Βούτυρο

100 γρ. ζάχαρη

2 αυγά

300 γρ. αλεύρι

1/2 κ.γ. μπέικιν-πάουντερ

1 φλιτζάνι νιφάδες σοκολάτας


Εκτέλεση:
Ζυμώνουμε όλα μαζί τα πέντε πρώτα υλικά. Μόλις ετοιμάσουμε το ζυμάρι, προσθέτουμε τη σοκολάτα.

Σε αλευρωμένη επιφάνεια ανοίγουμε τη ζύμη σε φύλλο πάχους 1 εκ.

Κόβουμε με κουπ πατ τα κούκις.

Τα βάζουμε σε βουτυρωμένο ταψί.

Τα αλείφουμε με γάλα.

Τα ψήνουμε στους 220οC για 15-20 λεπτά.


καλή επιτυχία.....


εγώ τα τσάκισα με τον καφέ!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. Tora pia ,to duskolotero den einai na petixeis ta koulourakia . Einai na petuxeis enan kalo kafe
    ;)

    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ όλα τα τσακίζεις!!!! Τη σιλουέτα σου, πως την διατηρείς?????
    Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΡΕΛΕ MOY.... πόσο χαίρομαι που σε βλέπω πάλι στα μέρη μου!!!!!!

    Πως τον πίνεις τον καφέ???????

    σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. radio marconi.. φίλε μου!!!

    Αν έβλεπες τι τρέξιμο ρίχνω όλη μέρα, δεν θα είχες απορίες... ειδικά από το μεσημέρι και μετά, στην δεύτερη δουλειά (στον αδερφό μου..) έχει μία σκάλα.. την οποία ανεβοκατεβαίνω πάνω από 50-70 φορές την ημέρα!!!!!!!!!!!!!!

    τι καλύτερο??????????? τρώω ότι θέλω και τα καίω πάραυτα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. cookies!!!! τα τσάκισαν όλα!!!
    παμε σήμερα για δευτερη αποστολή και να δώ πότε θα διαβάσωωωωωωωωωωωωωω ???????????

    καλημερούδια και φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω πολύ ωραία μπισκοτάκια!!!
    Χτες εκτύπωσα σχεδόν όλες τις συνταγές σου να τις έχω στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δωρούλα μου... θα χαρώ να σου φανώ χρήσιμη!!

    Οι περισσότερες συνταγές μου, είναι πολύ απλές.......

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα ζαχαράκι.....

    Με την πρώτη ευκαιρία θα τα φτιάξω. Η μικρή μου τρελλένεται για σοκολάτα

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεμενα Cookies!!!
    Το γυμναστηριο να είναι καλά και εσυ βάλε τα Cookies!!!
    Εγώ τον καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ λέω να τα κάνω με σταφίδες και ξηρούς καρπούς, που τα προτιμώ! Φιλάκια γλυκειά μου, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οπως το είπες ζαχαρένια μου,εύκολα, απλά και νόστιμα.
    Σου καταθέτω γραπτώς την καλημέραααααααα μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζαχαρούλα, θα σου πω τι έκανα, και ελπίζω να μη θυμώσεις. Άλλωστε και να θυμώσεις είσαι μακρυά, να με σφαλιαρώσεις αποκλείεται...
    Έγραψα στην μενεγάκη να σε καλέσει στην εκπομπή να μαγειρέψεις με την Αργυρώ..Να το ξέρεις, μη σπάσει ο διάολος το πόδι του και σε καλέσει, και δεν ξέρεις από σου ήρθε!
    Αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιαμ γιαμ σοκολατα!!!!



    φιλια πολλα και να ερθεις να ψηφισεις στα Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ας τα είχα μπροστά μου και εγώ θα τα τσάκιζα! Αφού βρε Ζαχαρούλα ξέρεις...δεν μ'αρέσει να μαγειρεύω, γιατί μου βάζεις πειρασμούς;!!!!\
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νομίζω ότι η Σοφία έπραξε σοφά!!!
    Μαγειρεύεις πολύ καλύτερα από πολλούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζαχαρούλα μου , τα μπισκοτάκια με σοκολάτα, ξετρελαίνουν τις κόρες μου (και εμένα μ αρέσουν) , θα τα φτιάξω γιατί είναι και εύκολα !!!!
    Σαμιώτικα φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλλαξε θέμα,τετράπαχους μας έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεχρι εδω εφτασε η μυρωδια από τα μπισκότα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρωί - πρωί κολάστηκα
    Πάει η δίαιτά μου ...
    Την καλημέρα μου
    Νοστιμότατη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι εγώ θα τα τσάκιζα, φαίνονται πεντανόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα!
    Σήμερα σε ανακάλυψα και το βλέπω ότι θα γίνω φανατική αναγνώστρια!
    Πάω να φτιάξω καφέ και θα ξεκινήσω να σε διαβάζω από την αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πο πο πο τι μου έκανες./////////

    Σε προσλαμβάνω λεμε χααχα :)
    τελεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πεντανοστιμα...μεσα σε ενα απογευμα θα ειχαν εξαφανιστει εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. clementine... είναι εύκολα και νόστιμα!! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μάριε.... γυμναστηριο και cookies?????????? καλός συνδυασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι μου αγαπημένο... περί ορέξεως.. ουδείς λόγος!!!!!!!!!!

    καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. dromaki ...σου καταθέτω γραπτώς τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. sofiaaaaaaaaaaaaaa..............

    θα σε τσακίσω!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μαριλένα... σε ευχαριστώ κουκλίτσα για την βόλτα σου στο νοστιμότατο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. vad.... να το ρίξω στην πολιτική?????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. eirini... αυτά τα μπισκότα είναι ότι πιο εύκολο υπάρχει... δοκίμασε να τα φτιάξεις!! κάντο για μένα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πράσινη κλωστή δεμένη... δεν με ενημέρωσες εγκαίρως!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αθηνά.... να τα φτιάξεις.. θα ξετρελαθούν!!!!

    καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μπουρμπουλήθρα ακολούθησε την μυρωδιά καιθα βρεθείς στην πιατέλα!!!!!!!

    καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. elie... καλως όρισες και κατά δω....

    φτιάξτα και θα με θυμηθείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. lena... είσαι γλύκα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. cook και εδώ σε ένα απόγευμα εξαφανίστηκαν!!!!!!!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις