Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2008

Η Πελοπόννησος είναι ωραία!!!!!!

Επειδή το καλοκαίρι σίγουρα τελείωσε... επειδή το φθινόπωρο μας κλείνει το μάτι.. δανείζομαι τις φωτογραφίες του θείου μου, από τις φετινές του διακοπές στην Πελοπόννησο...
Μια ματιά θα μας πείσει ότι η Ελλάδα έχει ακόμα πολλές ομορφιές να ανακαλύψουμε....

καλό φθινόπωρο λοιπόν......................................






























καλό Σαββατοκύριακο σε όλους !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΥΓ: θείε.. πάντα τέτοια!!!!!!!!!!

38 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

νικος είπε...

TΕΛΕΙΕΣ ΦΩΤΟ!!!Ελα ρε πατρίδααααα...
Περιμένουμε φωτό και απο το πιο όμορφο χωρίο της Αχαίας..τον Ψαθόπυργο!!!!!!!!!!!!!
Καλο Σ/Κ ζαχαρούλα μου.

VaD είπε...

Δυο καλοκαίρια κατέβηκα κατά τα μέρη σου,έχω πολλά να δω ακόμα,πρέπει να κατηφορίσω πάλι!Μια φωτογραφία ήταν το Μέζαπος,έτσι;Πρωτόγνωρη ομορφιά!

Peter M είπε...

Oli H Ellada einai Oraia!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ!!!

Καλό Σ/Κ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

patatoula είπε...

αχ καπου εκει στην πολοποννησο ημουν κι εγω φετος!!!!

Lily είπε...

Πολύ ωραία... Μα πολύ ωραία όμως!

Σε φιλώ και καλό Σ/Κ!!!

πουαντερι είπε...

Μονο ωραια;!!!!!!!!!!!!
κουκλα η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ!
Δεν ειναι τυχαιο που 17 χρονια κανω διακοπες εκει;κι ακομα ανακαλύπτω!!!

Ερατώ είπε...

Πολύ καλές, έτσι να μας θυμίσουν λίγο το καλοκαίρι που μας τέλειωσε πρόσφατα...

eirini είπε...

Αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό!!!! Μας ξεσηκώνεις μ'αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες κι άντε να μαζευτούμε σπίτι...έχει και κρύο!
Καλημέρα ζαχαρούλα μου!

fanoula είπε...

Η Πελοπόννησος.... γραφική,κοσμοπολίτικη,καταπράσινη(αν και την έκαψαν),εχει μέρη που η ομορφία τους ειναι εξωτική,τα ηλιοβασιλέματα!!!!!! δείτε τις φωτο της ζαχαρένιας hawai
φιλάκια ζαχαρένια μου!!
Καλό Σ/Κ !!! με βροχούλα και χουζούρι !

αθηνα είπε...

Ετσι μπράβο , να διαφημίσουμε την πανέμορφη Πελοπόννησο !!!!
(κι εγώ από εκεί κατάγομαι)
Την Καλημέρα μου Ζαχαρούλα !!

Juanita La Quejica είπε...

Όμορφα μέρη! Και του χρόνου!

spy είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ!!

anemos5 είπε...

υπ'εροχα και πρέπει να είναι απο Μανη Στούπα Νεάπολη

cook είπε...

το ωραιοτερο νησι για διακοπες,που λεει κι ο καλος μου!...πατρινος γαρ...
η Μανη ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου μερη,(μεσσηνια γαρ εγώ)ειδικα η Βαθεια...το ηλιοβασιλεμα της θα μου μεινει αξεχαστο...

sofia είπε...

Έχω πάει, είναι φανταστικά! Οργώσαμε την Μάνη και χάζευα σαν χαζό!
καλή Κυριακή

kiki είπε...

Πράγματι όμορφες φωτό...

skouliki είπε...

εχεις προσκλησηηηηηηηηηηηηη

"ζαχαρούλα.." είπε...

νίκο..... πατρίδααααααα..!!!

Ψαθόπυργος , λοιπόν.. η επόμενη εξόρμηση μου!!!!

καλή Κυριακή!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

vad.. καλέ μου.. Μέζαπος!!!

να κατηφορίσεις πάλι.. αλλά τώρα που με ξέρεις να κάνεις και μία στάση στα μέρη μου!!!!!!!!

καλημέρες!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Peter M... συμφωνώ απόλυτα!!!!

καλημέρα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Φύρδην - μίγδην... αθάνατη και πανέμορφη!!!

καλημερούδια!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

patatoula... χαίρομαι που σε βλέπω.. καλώς όρισες!!!

και εσύ Πελοπόννησο?????
καλημέρα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Lily.. Και εγώ σ εφιλώ.. εσύ πότε θα κατηφορίσες???????

καλημεράαααααα.....!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

πουαντερι!!! 17 χρόνια???????????????????????????????????????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

ερατώ.. τελείωσε πρόσφατα και απότομα!!! την μία ημέρα 30 βαθμούς, την άλλη 16!!!!!!!

καλημέρα, καλή Κυριακή να έχεις!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ειρηνάκι... σε ξεσηκώνω ε? για να δούμε θα σε καταφέρω να κατηφορίσεις???????????

φιλια φιλεναδίτσα!!!!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

fanoula... σε φιλώ γλυκιά μου!!!

είδες φωτό ο Σταύρος???

παρατήρησες ότι η φωτογραφία, κάτω από τα ηλιοβασιλέματα είναι ένα νεκροταφείο? Σε αυτά τα μέρη , οι τάφοι είναι σπιτάκια!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

αθηνάααααα... πως βρέθηκες στην Σάμο , από την Πελοπόννησο καλέ????????????

καλημέρα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Juanita La Quejica .. καημέρα!! και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!!!! να πάμε διακοπές.. και όχι μόνο!!
καλημέρα!!!!!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

spy....... καλημέραααααααα.........!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

anemos5... είναι..!!!!

φιλιά καλέ μου!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

cook... έρχομαι να συμφωνήσω και με τον άντρα σου.. αλλά και με εσένα!!!!

φιλάκια σούπερ μαγείρισσα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

sofia.... είναι τόσες οι ομορφιές , που όσο και να χαζεύεις όλα πότε δεν θα τα έχεις δει!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια καλή μου, καλημέρα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

kiki... ευχαριστώ.........!

καλή Κυριακή!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

skoulik-άκι.. έρχομαι!!!!!!!!!!!!

EKT είπε...

Συμφωνώ απόλυτα. Πέρνα και από το blog μου http://tsamadou.psichogios.gr να δεις και άλλες από τη δυτική πλευρά.
ΕΚΤ Ελένη

"ζαχαρούλα.." είπε...

Κ.Τσαμαδού... πόσο χαίρομαι που σας βλέπω στο "νοστιμότατο"....

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!