κοτόπιτα..

καλησπέρα!!!!!!!!!!! τι κάνουμε????
εδώ καλά... αέρας, ζέστη, δουλειά.. όλα μαζί..!! αλλά όλα καλά..ΟΛΑ!!!!!!!!!!!! αισιοδοξία, καλή διάθεση και όπως λέει η μαμά μου "για όλους έχει ο Θεός"... θα έρθει λοιπόν και η σειρά μας.....





πήγαμε για μπανάκι την Κυριακή με τα κουμπαράκια... περάσαμε σούπερ  , φτιάξαμε και αυτοσχέδιο ψυγείο


κοτόπιτα για σήμερα.. εύκολη, γρήγορη και νόστιμη...  μην την φοβηθείτε!!

Υλικά
1 κοτόπουλο περίπου 1 κιλό
1 ολόκληρο κρεμμύδι
500 γραμ. φύλλα κρούστας
1 φύλλο δάφνη
2 κσ κοφτές βούτυρο
2 χτυπημένα αυγά
μοσχοκάρυδο
1 φλ. τσ. τριμμένα κίτρινα 
2 κσ γεμάτες αλεύρι
αλάτι-πιπέρι
ψιλοκομμένο μαιντανό ή άνηθο


Εκτέλεση
* Βράζουμε το κοτόπουλο , προσθέτοντας στο νερό , ολόκληρο το κρεμμύδι και το φύλλο δάφνης.  
* Αφήνουμε να βράσει καλά.
* Μόλις κρυώσει , το ξεκοκαλίζουμε και το ξεφτίζουμε ή το κόβουμε σε μικρά κομμάτια
* Ετοιμάζουμε την μπεσαμέλ : βάζουμε το βούτυρο στην κατσαρόλα να λιώσει και προσθέτουμε το αλεύρι, ανακατεύοντας συνεχώς με το σύρμα. Όταν πήξει αντί για γάλα, προσθέτουμε 2 φλ. τσ. από το ζουμί του κοτόπουλου
* Όταν δεν καίει πια η μπεσαμέλ, προσθέτουμε τα αυγά χτυπημένα, το τυρί, το μοσχοκάρυδο, το αλατοπίπερο και το μαιντανό ή άνηθο και το κοτόπουλο.
* Βουτυρώνουμε το ταψί, και απλώνουμε τα μισά φύλλα , βουτυρώνοντας ενδιάμεσα 
* Ρίχνουμε την γέμιση στο ταψί και σκεπάζουμε με τα υπόλοιπα φύλλα 
* Ψήνουμε την κοτόπιτα σε μέτριο φούρνο για 45-50' στους 180-200, ανάλογα τον φούρνο 


καλή όρεξη....


καλή επιτυχία στην Ελλαδάρα μας αύριο.....

σας αφήνω με αγαπημένο τραγουδάκι...



Σχόλια

  1. Καλέ πού είναι το κοτόπουλο?
    Φαντάζομαι μπήκε στην μπεσαμέλ και δεν το είδαμε ;)
    Ωραία συνταγούλα για βραδυνό και μπυρίτσα.
    Καλή ευκολία σε ό,τι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν ήμουν στην εφηβική ηλικία Τρελαινόμουν για κοτόπιτα. Τώρα σπάνια την φτιάχνω γιατί του άντρα μου του αρέσει πολύ το κοτόπουλο και επειδή τρώω αρκετό, δεν φτιάχνω την κοτόπιτα. Η συνταγη μου παρόμοια αλλά τα τυριά είναι με παρμεζάνα.

    Θέλω να περνάς καλά και αισιόδοξα και άκουγε την μαμά σου, πράγματι έχει ο θεός για ολους μας, μόνο εσύ άρπαζε τις ευκαιρίες όταν σου έρχονται γιατί δεν έχει πολλές και τις χάνουμε!!! χαχαχα ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαλασσένια αγαπημένη... είδες η ταχύτητα τι κάνει????

    έχει ήδη διορθωθεί.. και βέβαια στην μπεσαμέλ το βάζεις!!!!!

    σε φιλώωωωωωω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να περνας ομορφα!!! :)
    καλημερα Χαρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα κοριτσάκι καλοκαιρινό...το ψυγείο σας είναι όνειρο...θα πάρω κι εγώ ένα!! Η κοτόπιτα επίσης...έφτιαχνε η γιαγιά μου κι η γεύση φέρνει αναμνήσεις...φιλιά, να περάσεις καλά, να μουλιάσεις στη θάλασσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται θα κεραστώ από την κοτόπιτά σου που φαίνεται νόστιμη πολύ, και με αγαπημένα υλικά!!
    Καλό καλοκαίρι Ζαχαρένια μου, να περνάς πάντα όμορφα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι ωραία νερά! Τα ζήλεψα και την κοτόπιτα επίσης!
    Να περνάτε όμορφα και ξέγνοιαστα κοριτσάκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τις αγαπημένες μου πίτες!!! Αυτή και η κιμαδόπιτα!!!
    Την φτιάχνω κι εγώ με την διαφορά ότι δεν βάζω δάφνη και μοσχοκάρυδο. Βάζω και πιπεριές μέσα. Είναι πάρα πολύ νόστιμη πίτα!!!!!

    Η φωτογραφία σου φιλενάδα είναι φανταστική!!! Κορμάρα μιλάμε!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοτόπιτα η αγαπημένη!
    Με τα κίτρινα τυράκια της και το άρωμα από το μοσχοκάρυδο είναι υπέροχη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω λόγια για το αυτοσχέδιο ψυγείο! χιχι! η κοτόπιτα φαίνεται πολύ νόστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!!!
    Η ΚΟΤΟΠΙΤΑ ΣΟΥ ΜΟΥΡΛΙΑ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Ζαχαρούλα μου!
    Το ψυγείο!!φοβερό!
    Θα δοκιμάσω την συνταγή και θα σου πω πως τους φάνηκε γιατί εμένα μου αρέσει έτσι και αλλιώς!
    ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ!!! Ματσ-μουτσ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις