Το πράσινο σημειωματάριο - Clare Pooley

“Πράσινο Σημειωματάριο” , ένα βιβλίο που αγάπησα από το εξώφυλλο του! Μου έβγαζε μία αισιοδοξία από την πρώτη ματιά..

Ένα σημειωματάριο που ήρθε για να αλλάξει ζωές.. Ένα «πείραμα αυθεντικότητας» , μία βουτιά μέσα μας.. είναι αυτή η μία στιγμή που θα παραδεχθούμε στον εαυτό μας , τις σκέψεις μας, τα «θέλω» μας και τα όνειρα μας…

Αυτό το πείραμα θα ξεκινήσει από τον Τζούλιαν , και από την ανάγκη του να επικοινωνήσει.. και θα το πετύχει.. αφού με έναν μαγικό τρόπο κάθε ένας που θα πάρει αυτό το βιβλίο στα χέρια του , θα γίνει κρίκος μίας μεγάλης αλυσίδας βοήθειας, αγάπης , κατανόησης, και ειλικρίνειας.. Θα μπερδευτούν πολλοί , θα νιώσουν αγάπη και νοιάξιμο και τέλος λύτρωση από τα ίδια τους τα δεσμά..

Και όσο διαβάζεις , οι εικόνες ζωντανεύουν μπροστά σου , χρώματα, μυρωδιές , χαμόγελα.. όλα τόσο ζωντανά ξεπηδούσαν από τις σελίδες και σε παρέσυραν σε έναν άλλο δικό τους κόσμο..

Διαβάζοντας το βιβλίο αγωνιούσα μαζί τους , θα κατάφερναν αυτό που κάθε φορά έβαζαν στόχο για τον διπλανό τους ? θα άλλαζαν προς το καλύτερο τις ζωές τους? Θα συνέχιζαν να είναι ειλικρινής ? και οι σελίδες  έφευγαν γρήγορα και η λέξη «τέλος» ήταν εκεί.. ένα «τέλος» για μένα γεμάτο μελαγχολία, ελπίδα και φως…

Έκλεισα το βιβλίο και αισθάνθηκα περήφανη για τις ώρες που έχω περάσει με τον εαυτό μου και τους 4 τοίχους του σπιτιού μου , για να με μάθω , να με αγαπήσω, να με συγχωρήσω , να με κάνω φίλη..

Είναι πολλές οι φορές που στην κουβέντα με την κολλητή μου , αναρωτιόμαστε για συμπεριφορές γύρω μας, και πάντα καταλήγουμε «δεν τα έχουν βρει με τον εαυτό τους».. θέλει δουλειά πολλή κι αυτό.. και πείσμα , και δύναμη, και «κουβέντα» με σένα και μόνο..

Διαβάζοντας στις ευχαριστίες για την συγγραφέα και το πως γεννήθηκε αυτό το βιβλίο, το αγάπησα λίγο παραπάνω…


Καλή Μεγάλη εβδομάδα να έχουμε φίλοι μου.. γεμάτη φως , αγάπη και ελπίδα!!!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις