Έτσι θέλω να θυμάμαι - Γιόλα Δαμιανού-Παπαδοπούλου

καλημέρα καλημέρα!!!!! 
ελπίζω και εύχομαι όλους να σας βρίσκω καλά... το Φθινόπωρο που περιμέναμε ήρθε και μάλλον θα ξαναφύγει αφού η θερμοκρασία ανεβαίνει και πάλι λένε....

Με βιβλία θα ασχοληθούμε σήμερα και συγκεκριμένα ένα βιβλίο της Γιόλας Δαμιανού Παπαδοπούλου με τίτλο "Έτσι θέλω να θυμάμαι".

Ο Μάικλ γεννήθηκε στη Νιγηρία από λευκό, Έλληνα πατέρα και μαύρη μητέρα. Τα παιδιά στο σχολείο τον φώναξαν παλιομιγά, αυτό όμως δεν τον πολυπείραξε όσο είχε δίπλα τον πατέρα του, που με την αγάπη του τού έδινε δύναμη και σιγουριά.
Όταν όμως ο πατέρας του εξαφανίζεται κι ο Μάικλ αρχίζει απεγνωσμένα να τον αναζητεί, χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του. Θα τα καταφέρει ωστόσο να ορθοποδήσει και θα εξελιχθεί σε ένα γοητευτικό άντρα και σπουδαίο επιστήμονα. Και τότε θα γνωρίσει και θα ερωτευτεί τη Μέλα, με απρόβλεπτες συνέπειες για τη ζωή του...

Ένα βιβλίο και ένα θέμα "φωτιά"... Οφείλω να ομολογήσω πως ποτέ δεν με είχε απασχολήσει έντονα, το θέμα του.. Το πως περνάνε οι μετανάστες μακριά από την οικογένεια τους , και πώς οι δικοί τους πίσω στην πατρίδα!!! Εκεί στην μακρινή για εμάς Νιγηρία,ζωντανεύουν μέσα από την συγγραφέα, τόσο ξεκάθαρες οι εικόνες της εξαθλίωσης των ντόπιων από την μία πλευρά και την μάχη για επιβίωση, του πλούτου ,της καλοπέρασης και της άνεσης από την άλλη. Μία πολή , δύο στρατόπεδα!!!


Το βιβλίο μας διηγείται την ιστορία του Μάικλ (και όχι μόνο), ένος παιδιού από λευκό πατέρα και μελαμψή μητέρα.. Ένα παιδί που δεν ξέρει αν είναι "μπάσταρδος" όπως τον αποκαλούν οι λευκοί ή είναι "μπακίν μπατούρε" όπως τον αποκαλούν οι πατριώτες της μητέρας του.Ένα παιδί με διπλό όνομα, διπλή πατρίδα, αλλά με πολύ αγάπη!!!


Στο βιβλίο βιώνουμε μία δυνατή φιλία και πολύ δυνατή αγάπη .. Κρυμένα μυστικά.. Λάθη μιάς ζωής. Δεν είναι μόνο ο Μάικλ, ανακαλύπτεις την Ατλίν, το Βασίλη, τη Τζόζεφιν και το Γιώργο, το Μάικλ και τον Γέσπερ, τη Μέλα και το Νάνα. Όλοι δοσμένοι με τέτοιο τρόπο στο βιβλίο που τους γνωρίζεις και τους αγαπάς, τον καθένα για ένα δικό του λόγο μικρό ή μεγάλο!!!


Το βιλίο είναι άψογα γραμμένο... Μας πλημμυρίζει μυρωδιές, χρώματα , αρώματα.. αισθανόμαστε την αγάπη, την εγκατάλειψη και ζούμε τις ανατροπές μαζί με τους ήρωες!! Η γραφή είναι απλή αλλά καθηλωτική!!! Δεν γράφω πολλά για να μην "προδώσω" την πλοκή..
Ένα βιβλίο που το τελειώνεις αλλά συνεχίζεις να το σκέφτεσαι.. να σε απασχολεί.. να σε προβληματίζει...


Εγώ σας το προτείνω....




Και μιας και μιλάμε για βιβλία που τόσο πολύ αγαπάω.. εχθές διάβασα για μία προσπάθεια που κάνει το χαμομηλάκι να σταλούν κάποια βιβλία στο καστελόριζο!! ξέρω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά σε όλους θα περισσεύει  ένα βιβλίο, ένα παραμύθι!!!! Ας κάνουμε τον κόπο.. το Καστελόριζο είναι Ελλάδα και οι Ελληνες είμαστε ενωμένοι και αγαπημένοι... 


σας φιλώ όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Σχόλια

  1. Μου αρέσουν τόσο τα βιβλία και πολλές φορές δυσκολεύομαι να διαλέξω! Αυτό θα το έχω στα υπ'όψιν μου πια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από την περιγραφή σου μου κέντρισε το ενδιαφέρον..
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλάκια, Bye και μια γλυκειά καλημέρα από μένα.
    Υ.Γ. το βιβλίο ακούγεται πολύ καλό, αλλά πρώτα πρέπει να τελειώσω άλλο. Πότε να προλάβω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, ευχαριστούμε για τις προτάσεις σου !

    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζαχαρύλα μου δεν το ήξερα το βιβλίο, σε ευχαριστώ για την πρόταση, φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον το θέμα που πραγματεύεται!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Ζαχαρούλα:-) Κι εμένα η περιγραφή σου για το θέμα του βιβλίου με κέντρισε ιδιαίτερα και νομίζω πως είναι και πολύ επίκαιρο... Ευχαριστούμε για την πρόταση! Καλό Σαββατοκύριακο Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζαχαρούλα ευχαριστούμε για την πρόταση!Φαίνεται ενδιαφέρον!!!Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Ζαχαρούλα η πρόταση για το βιβλίο είναι πολύ ενδιαφέρουσα, με έπισες να το διαβάσω!!! Και τι συγκινιτικό από μέρους σου να μας υπενθυμίσεις να στείλουμε βιβλια στο Καστελόριζα....
    Καληνύχτα πια από εμένα ...τώρα κατάφερα να μπω, σχεδόν μεσάνυχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "ζαχαρούλα" με το γλυκό σου όνομα!Χαίρομαι που σε γνωρίζω!Ευχαριστούμε για την πρόταση σου,ακούγεται πολύ καλό!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευγενία μου... γενικά διαβάζω πολύ.. και εγώ δυσκολεύομαι αλλά αυτό το βιβλίο αξίζει τον κόπο!!!

    σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιαγιούλα μου.... πόσο σε ευχαριστώ που πέρασες....

    να το διαβάσεις το βιβλίο!!!!!

    σε φιλώ ζαχαρένια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. L. θα προλάβεις... σιγά σιγά!!!

    φιλάκιαααααααααα..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι Β..... να είσαι καλά!!!!

    σου στέλνω πολλά γλυκά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελενάκι μου.... κάτι σου έμαθα και εγώ ε???

    πολλά φιλιά από καρδιάς!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. T.A.G αγαπημένη... η συγγραφέας έχει άμεση σχέση με την Νιγηρία και μας μεταφέρει σε μία πραγματικότητα που έχει ζήσει!!!!!

    σε φιλώ γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσάνθη μου... πολύ αξιόλογο βιβλίο και πολύ καλογραμμένο!!!!

    να είσαι καλά... πάντα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαζί... KaPa ... να διαβάσεις το βιβλίο!!!
    όσο για το Καστελόριζο.. εγώ έστειλα.. μακάρι όλοι μας να αφιερώναμε λίγο χρόνο σε τέτοιες "εκστρατείες"!!!

    καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." καλώς όρισες!!! μου δίνεις μεγάλη χαρά που έκανες μία στάση και στο νοστιμότατο!!!

    καλό απόγευμα να έχεις!! σε φιλώ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις