χειμώνας.....

καλησπέρα!!!!
Χειμώνας.. βροχή.. αέρας.. μειωμένη θερμοκρασία... Επιτέλους!!!

Καιρό έχω να σας επισκεφθώ αλλά είναι τόσο γεμάτο το πρόγραμμά μου....

Όπως πάντα.. δουλειά.. γυμναστική... και 2 ΣΚ στην Αθήνα... σεμινάρια με την αγαπημένη Μαρία για ακόμα μία φορά!!! Είδα πάλι τις συμμαθήτριες, την Μισιρλού.. και έμαθα καινούρια συναρπαστικά πραγματάκια... φωτογραφίες προσεχώς....

Έφτιαξα λοιπόν το κέικ λεμόνι και ανηφόρισα...

Βγήκαμε με φίλους.. γελάσαμε... . 

ήπιαμε..


και επέστρεψα γεμάτη.. χαρούμενη... είχα περάσει τόσο όμορφα..

Έστειλα και το ρολόι μου στην Δράση Ελληνίδων blogger ...https://www.facebook.com/events/327121860723345/?fref=ts
 αυτήν την Κυριακή είναι τα εγκαίνια!!!!!!!


Σας φιλώ ..... 


Σχόλια

  1. Βρε Ζαχαρούλα μου...εχεις επανελθει βλέπω δρυμήτερη.. μπραβο σου κορίτσι μου..μου αρέσει που κανεις πράγματα για εσενα.. εξ αλλου αυτό ειναι η ζωή .. να ευχαριστιεσαι με αυτά που κανεις..εσύ..!!!!ααααα δεν σουείπα στην Πατρα σπουδαζει τωρα η εγγονη μου.. φιλακια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου αρέσει ο χειμώνας από ότι βλέπω...σου εύχομαι λοιπόν να τον απολαύσεις και να είναι γεμάτος υπέροχες στιγμές!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περνάς πάντα πολύ πολύ καλά, Ζαχαρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σμαραγδένια μου... αγαπημένη μου... είμαι εδώ και πάλι!!!!! επανήλθα δριμύτερη!!!!

    Η εγγονή σου στην πόλη μου?? τέλεια... να υποθέσω ότι θα μας τιμήσεις με την παρουσία σου??? ότι χρειαστεί η μικρή.. από ερώτηση μέχρι βοήθεια.. ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ε?????????

    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. me (maria) ευχαριστώ πολύ πολύ... έτσι δεν πρέπει να απολαμβάνουμε τις ημέρες???

    σε φιλώ και σου εύχομαι να περνάς όμορφα και αγαπησιάρικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Pepi μου... να περνάμε όλοι καλά.. όμορφα.. ήρεμα!!!

    φιλάκιαααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις