σεμινάρια.. κατασκευές.. καθημερινότητα.. ταξίδια...

Καλησπέρα!!!

Να 'μαι κι εγώ... άργησα αυτήν την φορά λίγο περισσότερο αλλά δεν μου φθάνουν οι ώρες και οι ημέρες!!! θα ήθελα λίγες παραπάνω ώρες στην ημέρα.. και λίγες παραπάνω ημέρες στην εβδομάδα... ευκολάκι???

Κατά τα άλλα όλα είναι όμορφα.. περίπου δηλαδή... 
Η δουλειά όπως πάντα καταλαμβάνει μεγάλο μέρος της ημέρας.. Φυσικά δεν λείπει ποτέ η γυμναστική.. δεν την αλλάζω, ακόμα και αν στο τέλος της είμαι ένα με τα πλακάκια του σπιτιού μου..!!!! Είναι η ψυχοθεραπεία μου.. είναι τρόπος ζωής.. είναι αυτό που με γεμίζει..!!!! και το απολαμβάνω όσο τίποτε άλλο!!!!

Και το ΣΚ που μας πέρασε ανέβηκα Αθήνα για το δεύτερο μέρος των σεμιναρίων της Μαρίας.. Τι όμορφα που περάσαμε.. τι σούπερ πραγματάκια μάθαμε.. πόσο γελάσαμε.. φάγαμε και το κέικ που έφτιαξε η μανούλα , αυτήν την φορά.. Τζενοβέζικο.. υπόσχομαι την συνταγή την επόμενη φορά γιατί πραγματικά έκλεψε τις εντυπώσεις!!!!

Το Σάββατο το βράδυ βγήκαμε με τα παιδιά που γνωρίσαμε στο rafting, φίλους πλέον από την Αθήνα.. φαγητό , ποτό, γέλιο... τόσο όμορφα και γαλήνια , τόσο ήρεμα!!!!

Η εβδομάδα ξεκίνησε.. και εγώ τρέχω... βρέθηκα στις χάντρες, το μάτι μου έπεσε σε μία γυάλα με χάντρες και υλικά, σπασμένα, ελλατωματικά, κακοβαμένα... χωρίς δεύτερη σκέψη τα πήρα σπίτι και έφτιαξα ένα στεφάνι... δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά έχει χρώματα, και αγάπη!!! τα άχρηστα υλικά, έγιναν χρήσιμα...

Έχω ασταρώσει μπότες, για να μεταμορφωθούν σε χριστουγεννιάτικα χωριουδάκια.. έχω καλουπώσει σπιτάκια... και έχω ξεκινήσει να φτιάχνω τα κουτιά για μία κάβα στην Πάτρα, που για την διάρκεια των χριστουγέννων θα πωλούνται σαν αμπαλάζ με μαρμελάδες, γλυκά κουταλιού, κουλουράκια κλπ!!!! 

Κατά τα άλλα. είμαι καλά... κουβεντιάζω.. ακούω.. στεναχωριέμαι.. πεισμώνω.. περιμένω.. δεν ξέρω τι από όλα υπερτερεί... πάντως είμαι εδώ και είμαι καλά... αν και θα προτιμούσα να είχα "παρέα"......

Σας βάζω και συνταγούλα σούπερ από Γιάννη Λουκάκο... (θα με θυμηθείτε)

Ψημένη κρέμα σοκολάτα

ΥΛΙΚΑ


    • 400 γρ. κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά
    • 200 γρ. γάλα
    • 125 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα 70%, κομμένη σε μικρά κομμάτια
    • 85 γρ. ζάχαρη
    • 4 κρόκους αυγών
    • ΕΚΤΕΛΕΣΗ


      Σε μια κατσαρόλα τοποθετούμε την κρέμα γάλακτος, το γάλα και τη μισή ποσότητα της ζάχαρης και μαγειρεύουμε σε μέτρια προς δυνατή φωτιά χωρίς ανακάτεμα, μέχρι το μείγμα να έρθει λίγο πριν από το σημείο βρασμού.
      Σ' ένα μπολ χτυπάμε την υπόλοιπη ζάχαρη με τους κρόκους. Σιγά-σιγά και ανακατεύοντας συνεχώς με ένα σύρμα, ρίχνουμε στο μείγμα των κρόκων το μείγμα του γάλακτος. Προσθέτουμε τη σοκολάτα και ομογενοποιούμε με μια μαρίζ.
      Σουρώνουμε σε ψιλή σήτα και γεμίζουμε τα ραμεκίν μοιράζοντας την ποσότητα της κρέμας ισόποσα.
      Τοποθετούμε τα ραμεκίν σε ένα ταψί και προσθέτουμε νερό, μέχρι η στάθμη του να έρθει ως τη μέση των ραμεκίν. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 150 βαθμούς, στον αέρα,  ώσπου να πήξει η κρέμα, για περίπου 30 λεπτά
Σας φιλώ όλους, όλες.... να περνάτε όμορφα.. και να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε... 



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις