Λένα Μαντά







 2008 και αποφασίζω να πάω ΣΚ στο Ναύπλιο , με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας Τζιρίτα "το παιδί της αγάπης"..

Μία παρουσίαση που θα μιλούσε η Λένα Μαντά και ο Κώστας Καρακάσης... Η πρώτη μου συνάντηση μαζί της.. Ένας χείμαρρος στην παρουσίαση.. Αληθινή και προσιτή.. Χωρίς βαρύγδουπες εκφράσεις και δύσκολες λέξεις.. Ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας...

Μετά πήγαμε για φαγητό όλοι μαζί και εκεί συνειδητοποίησα ότι δεν χρειάζεται να είσαι σνομπ και απόμακρος για να είσαι νούμερο 1..  

Από τότε όποτε έρχεται στην πόλη μου φροντίζω πάντα να είμαι εκεί , έστω και για 5 λεπτά.. να την δω , να μου χαμογελάσει και να ηρεμήσει το μέσα μου... να πάρω δύναμη και μία αληθινή αγκαλιά... Δίπλα της πάντα ο φύλακας άγγελος της , ο Γιώργος της.. ο άνθρωπος που την έκανε να πιστέψει στον εαυτό της και να διαβάζουμε εμείς τα βιβλία της μέχρι σήμερα και για πολλά πολλά χρόνια ακόμα ευελπιστώ...

Διαβάζοντας το βιβλίο της "Ζωή σε πόλεμο", που ουσιαστικά είναι η δική της ιστορία, κατάλαβα ακόμα πιο πολλά για το διαμάντι που έχω στην ζωή μου.. 

Η Λένα ΜΟΥ, είναι ο άνθρωπος που διαβάζοντας το ημερολόγιο της στην καραντίνα, μου έδινε δύναμη, έμπνευση και με έκανε να χαμογελώ στην ζωή.. 

Αγαπώ Λένα , και είμαι τόσο βαθιά συγκινημένη για τις 5 κουβέντες που αλλάξαμε στην Έκθεση βιβλίου, τόσες προλάβαμε , γιατί η ουρά ήταν ατελείωτη....

Λένα ευχαριστώ για όλα... 


Η ζαχαρένια σου.... <3

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις