Αγγελική..




 24 του Σεπτέμβρη.. μέρα γενεθλίων για την Αγγελική.. 
Τον άγγελο φύλακα μου...

Η Αγγελική μπήκε στην ζωή μου, έτσι ξαφνικά , αβίαστα , ένα βράδυ στο χάραμα.. 

Ήρθε για να μείνει που λένε.. και χαίρομαι για αυτό.. 

Έχουμε την ίδια τρέλα με τα βιβλία.. αγαπώ να ακούω τι διαβάζει, να μου αναλύει και να μου συνδυάζει 3-4 βιβλία ταυτόχρονα.. Πεθαίνω όταν μου προτείνει βιβλία... Η βιβλιοθήκη της τεράστια και οι γνώσεις της ανεξάντλητες..

Η Αγγελική είναι το παιδί που θα πάμε στην Αθήνα απλά και μόνο για να δούμε μια καλή παράσταση στο θέατρο..

Η Αγγελική είναι το παιδί που θα με ακούσει να της λέω 100 φορές το ίδιο πράγμα, 100 φορές να  με ακούει το ίδιο προσεκτικά και 101 να μου λέει την γνώμη της.. Είναι αυτή η διαίσθησή της που δεν με έχει απογοητεύσει..

Η Αγγελική είναι το παιδί που θα την πάρεις τηλέφωνο μέσα στην νύχτα, θα της πεις , πάμε εκεί γιατί θέλω το τάδε και σε 10 λεπτά θα είναι στην πόρτα του σπιτιού της να σε περιμένει με το χαμόγελο..

Η Αγγελική είναι το παιδί που θα μου φωνάξει αν δεν έχω φάει όλη μέρα, που δεν ξεκουράζομαι και πάντα θα βρεί έναν λόγο να μου ανεβάσει την διάθεση..

 Η Αγγελική είναι το παιδί που δεν θα μου πει ποτέ ψέματα για να μην στεναχωρηθώ.. θα μου πει πάντα την δική της αλήθεια , που θα συμπέσει με τις δικές μου σκέψεις..

Η Αγγελική είναι το παιδί που θα έρθει μαζί μου διακοπές όπου γουστάρω και αγαπάω, που θα βγούμε στο καρναβάλι και θα περπατήσουμε απ' άκρη σ΄ άκρη την Πάτρα , απλά και μόνο επειδή θέλουμε να χορέψουμε ΛΙΓΟ ακόμα..

Έχουμε κλάψει έχουμε γελάσει , έχουμε στεναχωρηθεί , έχουμε προβλέψει καταστάσεις , έχουμε ονειρευτεί , έχουμε χορέψει , έχουμε τραγουδήσει , αλλά πάντα η μία δίπλα στην άλλη...

Μία ματιά και ξέρουμε κατευθείαν τι σκέφτεται η κάθε μία.. χωρίς πολλά λόγια.. 

Έτσι απλά την αγαπώ.. σιωπηλά την ευχαριστώ.. και πάντα την προσέχω..


Να ζήσεις πολλά πολλά χρόνια αγαπημένη.. έχουμε πολλά ακόμα να δώσουμε....




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις