καλή μας εβδομάδα...

Καλημέρααααααααα!!!!
καλή εβδομάδα να έχουμε.. 

Αυτό το  ΣΚ ασχολήθηκα με το σπιτάκι μου.. έφερα τα πάνω κάτω... ασχολήθηκα με τις ντουλάπες μου για ώρες... αχ αυτές οι ντουλάπες... ασφυκτιούν από ρούχα και όταν έρχεται η ώρα να πας κάπου , ποτέ δεν έχεις τίποτα να φορέσεις.. αυτός είναι και ο λόγος που φέτος έκανα τρελό ξεκαθάρισμα... 4 σακούλες ρούχα γέμισα που έχω να φορέσω χρόνια... Δεν θα αναφερθώ σε τσάντες και παπούτσια.. Τελειώνοντας αισθανόμουν τόσο ανάλαφρη, και πολύ πολύ χαρούμενη... Το απόγευμα αποφάσισα να κρεμάσω επιτέλους στον άδειο τοίχο του σαλονιού μου, που υπομονετικά περίμενε να βρω την διάθεση και τον χρόνο, όσα έχω φτιάξει στα σεμινάρια πηλού με την Μαρία, τον θησαυρό μου!!!! 
Το βράδυ πια, μαγείρεψα και διάβασα... έπρεπε να διώξω την υπερένταση της ημέρας...



Σας προτείνω την μακαρονάδα που δοκίμασα....

Συνταγή Γιάννης Λουκάκος , αγαπημένος.. 

Σπαγγέτι με πέστο, κοτόπουλο σοτέ και ψητά ντοματίνια

Υλικά 
ΓΙΑ 2 ΜΕΡΙΔΕΣ


ΥΛΙΚΑ

  • Για το πιάτο
    • 30 γρ. ελαιόλαδο
    • 250 γρ. κοτόπουλο, κομμένο σε κύβους
    • 500 γρ. σπαγγέτι
    • 100 γρ. νερό, απ' το βράσιμο των ζυμαρικού
    • ντοματίνια ψητά
    • σάλτσα πέστο βασιλικού
    • αλάτι
  • Για τα ψητά ντοματίνια
    • 250 γρ. ντοματίνια
    • 20 γρ. ελαιόλαδο
    • 2 γρ. ζάχαρη
    • 10 γρ. σκόρδο, κομμένο σε λεπτές φέτες
    • θυμάρι, κλωνάρια
    • αλάτι

    ΕΚΤΕΛΕΣΗ


    Για το πιάτο

    Βράζουμε τα σπαγγέτι σε καλά αλατισμένο νερό στο βαθμό της αρεσκείας μας. Σουρώνουμε κρατώντας 100 γρ. από το νερό.
    Σ' ένα τηγάνι, σε δυνατή φωτιά, προσθέτουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε το κοτόπουλο (αφού πρώτα το έχουμε αλατίσει), μέχρι να πάρει ωραίο χρυσαφένιο χρώμα.
    Προσθέτουμε το νερό απ’ τα ζυμαρικά και το πέστο και ανακατεύουμε καλά.
    Προσθέτουμε τα ψητά ντοματίνια και τα σπαγγέτι και ανακατεύουμε καλά. Αλατίζουμε και σερβίρουμε.

    Για τα ψητά ντοματίνια

    Κόβουμε  τα ντοματίνια στη μέση και τα βάζουμε σ' ένα μπόλ. Προσθέτουμε το ελαιόλαδο και τη ζάχαρη.
    Αλατίζουμε και στρώνουμε τα ντοματίνια σ' ένα ταψί με λαδόκολλα, αφήνοντας 3 εκ. απόσταση μεταξύ τους.
    Ρίχνουμε το θυμάρι και το σκόρδο πάνω απ' τα ντοματίνια και τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 140 C, μέχρι να χάσουν τα υγρά τους, για περίπου 40 λεπτά με 1 ώρα.
    Τα διατηρούμε στο ψυγείο, μέσα σε ελαιόλαδο.
Δοκιμάστε την , δεν θα χάσετε....

Όμορφη εβδομάδα σε όλους μας εύχομαι..

Σχόλια

  1. Τον τοίχο με τις υπέροχες δημιουργίες σου γιατί δεν μας τον έδειξες?????? "Λουκάκος" ο αγαπημένος μου, οπότε την συνταγή την κρατώ!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για ποιο τοίχο λεει η Βικυ μας απο πανω;...να μας τον δίξεις την αλλη φορα....Καλή ξεκούραση τωρα Ζαχαρούλα μου μετα απο τοσο ξεκαθαρισμα... ο καιρός αυτός ειναι για ξεκαθαρίσματα...η μακαροναδα σου μου ανοιξε την ορεξη...η συνταγή με τα ντοματίνια... την κρατώ..για δοκιμή... καλη σου εβδομαδα... φιλακιαααα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτές οι ντουλάπες !!1 Τίγκα είναι μονίμως!!!
    Μακαρονού δε με λες αλλά τα ντοματίνια τα κάνω και είναι υπέροχα!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΚΦΡΑΣΟΥ ...αγαπημένη μου.. πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποδηλάτισσα.... αδυναμία μου...
    τον τοίχο δεν στον έδειξα... για να έχεις κίνητρονα έρθεις σπίτι μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σμαραγδένια μου.... η περίοδος είναι για γενικότερα ξεκαθαρίσματα.... σωστά!!!!

    ο τοίχος δεν είναι κάτι σπουδαίο.. είναι ο τοίχος του σπιτιού μου που κρέμασα ότι έχω φτιάξει στα σεμινάρια!!!!!!!

    φιλιά πολλά πολλά καλή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νικόλ μου... οι ντουλάπες είναι βραχνάς... αλλά αυτήν την φορά τους έδωσα και κατάλαβαν.....

    φιλιά πολλά πολλάααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις