Επαγγελματισμός μηδέν... - http://www.iralu.gr/
Καλημέρα σε όλους!!!!
Χρόνια πολλά λοιπόν.. ηλιόλουστη ημέρα σήμερα.. ότι πρέπει για παρέλαση, βόλτες, καφέ, ξεκούραση...
Εχθές ήταν μία ημέρα που οφείλω να ομολογήσω εκνευρίστηκα πάρα πολύ... Ευτυχώς που δεν μένω στην Αθήνα , και απέχω 250 χλμ από την πρωτεύουσα!!!!
Είχα κάνει μία παραγγελία σε ένα ελληνικό site, http://www.iralu.gr , που αφορά κάποια χρώματα για ένα σεμινάριο στα μέσα Νοέμβρη. Η εκπρόσωπος του site, δεν ξέρω ποια είναι, δεν συστήθηκε αλλά δεν με αφορά κιόλας, επικοινώνησε τηλεφωνικά με την Ιφιγένεια ( την αδερφή μου, στης οποίας το όνομα εκδίδονται τα φορολογικά στοιχεία, και είναι και η διοργανώτρια του σεμιναρίου) προκειμένου να την ενημερώσει για κάποιες ελλείψεις, και να προτείνει κάποιες αντικαταστάσεις.. Η Ιφιγένεια , δέχθηκε τις προτάσεις και η κυρία την ενημέρωσε ότι για θα έφευγε η παραγγελία εχθές, αλλά το τιμολόγιο θα το έστελνε αύριο-μεθαύριο μέσω e mail με μία συννημένη φωτογραφία. Εννοείται πως η Ιφιγένεια σε αυτό αντέδρασε καθώς είναι παράνομο, και ζήτησε να φύγει η παραγγελία όταν θα είναι έτοιμο και το τιμολόγιο, καθώς η παραγγελία δεν επείγει .. Η΄να σταλεί το τιμολόγιο όταν θα είναι έτοιμο με απλό ταχυδρομειο , κόστος 0,73€, αλλά όπως της απάντησε η .. κυρία αυτό δεν ήταν εφικτό αφού αδυνατούσαν να πληρώσουν διπλά μτφ.. Πριν κλείσει είπε στην ..κυρία ότι θα μπορούσε να είναι πιο ευγενική ( αφού ο τρόπος της ήταν αρκετά εριστικός) , και η ..κυρία της έκλεισε το τηλέφωνο.`
Για όσους δεν ξέρουν την Ιφιγένεια, σας λέω ότι πιο ήσυχο και συγκαταβατικό πλάσμα δεν υπάρχει.. Όταν λοιπόν με πήρε τηλ για να μου πει τι είχε συμβεί, έτρεμε... να σας πω επίσης ότι από την στιγμή που της έκλεισαν το τηλ, προσπαθούσε επί αρκετή ώρα να επικοινωνήσει μαζί τους από διάφορα τηλεφωνα αλλά ουδέποτε κανένας απάντησε στις κλήσεις..
Η Ιφιγένεια, έγραψε μία κριτικη στην σελίδα τους στο fb ( https://www.facebook.com/ifigenia.labropoulou/activity/10207940936461152?comment_id=10207940988022441¬if_t=open_graph_action_comment&__mref=message )
"Θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρεσκεια μου για την συμπεριφορά υπαλλήλου σας στο τηλέφωνο ... Τα γεγονότα έχουν ώς εξής :
Εχω κάνει παραγγελία μέσω του eshop σας . Με καλείτε σήμερα στο τηλέφωνο για να με ενημερώσετε για τις ελλείψεις και για να με ενημερώσετε ότι AN θέλω η παραγγελία μου να φύγει σήμερα Τρίτη θα έρθει ΧΩΡΙΣ τιμολόγιo , και πως αυτό θα μου το στείλετε στη συνεχεια σε ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (ε?? ) !!!!!! Γιατι είναι διπλά εξοδα να μου στείλετε το πρωτότυπο ταχυδρομικά (απίστευτο πόσο κοστίζει μια ταχυδρομική απσοτολή... ) ... έτσι με ενημερώσατε ... Σας ρώτησα εάν το τιμολόγιο είναι ηλεκτρονικό και μου είπατε πως είναι ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ( αρα δεν βλέπω κάνενα λόγο για να μην εκδωθεί ) ... Να σημειώσω εδώ , οτι ακόμα περιμένω από πέρυσι αντικατάσταση αποδειξεων που μου εκδώσατε από λάθος , αντι για τιμολόγια ... Στη συνέχεια , με αρκετά εριστικό ύφος με ενημερώσατε ότι ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (και αφού ηθελα να κοπεί τιμολόγιο !!!!! )η παραγγελία μου θα φύγει την Πέμπτη ... Συμφώνησα λοιπόν και στη συνέχεια σας ειπα στην κυρια που με εξυπηρετούσε οτι θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ευγενική .. Αποτέλεσμα ... ?? μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα ...... Προσπάθησα αρκετες φορές να καλέσω πίσω , αλλά μιας και υπάρχει η αναγνώριση κλήσεων , κανείς δεν βρέθηκε να σηκώσει το τηλέφωνο ... Δεν πειράζει .. Προς γνώση και συμμόρφωση για τη συνέχεια .... Αυτό πάντως δεν λέγεται επαγγελματισμός ..."
και οι απαντήσεις ήταν οι εξής :
Και εδώ ας πω κι εγώ την γνώμη μου... καθώς και εγώ σε ηλεκτρονικό κατάστημα δουλεύω... καταρχήν ο επαγγελματισμός τους είναι ανύπαρκτος , αυτό φαίνεται και από την τηλεφωνική αντιμετώπιση αλλά και από τις γραπτές απαντήσεις τους στο fb. Όπως επίσης και ο σεβασμός στον πελάτη. Για την ευγένεια ούτε λόγος. Δεν ξέρω για ποιον λόγο , αδυνατούσαν να εκδώσουν το τιμολόγιο, αλλά από την στιγμή που το κώλυμα στην έκδοση του φορολογικού στοιχείου ήταν δικό τους, θα έπρεπε να επιβαρυνθούν τα 0,73€ των ΕΛΤΑ.
Όταν ο πελάτης σου εξηγεί ότι δεν βιάζεται, τότε όλα είναι απλά και τα πάντα μπορούν να γίνουν σωστά και χωρίς βιασύνη. Πιστεύω επίσης ότι σε όλες τις περιπτώσεις αυτός που πρέπει να μείνει ευχαριστημένος είναι ο πελάτης, καθώς το ρητό "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" όσο κλισέ και αν είναι πρέπει, πάντα ,να υπάρχει στο μυαλό μας εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων και κραυγαλέων περιπτώσεων.
Λυπάμαι, που μέσω μίας δασκάλας μου, αλλά και απευθείας , έχω δώσει κάποια χρήματα σε τέτοιους "επαγγελματίες"..
Σοφά κάνεις και εσύ και η Ιφιγένεια και δημοσιοποιείται το θέμα Χαρά μου !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το συγκεκριμένο και εγώ έχω αγοράσει και μου είναι αδύνατον να πιστέψω ότι στους χαλεπούς καιρούς υπάρχει αυτή η συμπεριφορά !!
Τα φιλιά μου