μιλφέιγ........!!

όχι όλο σοκολάτα.................


Υλικά:
1 λίτρο γάλα
7 κουταλιές κορν-φλάουρ
2 ποτήρια ζάχαρη
1 βιτάμ (χαρτί)
1 αυγό

2 πακέτα σφολιατίνια
λίγη κανέλα
500 γραμ. σαντιγύ

λίγη ζάχαρη άχνη


Εκτέλεση:

Ρίχνουμε σε μία κατσαρόλα το γάλα, το κορν φλάουρ και την ζάχαρη. Την βάζουμε στην φωτιά και ανακατεύουμε συνέχεια μέχρι να βράσει και να πήξει.

Όταν βράσει, κατεβάζουμε από την φωτιά και ρίχνουμε το βιτάμ. Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει.
Χτυπάμε το αυγό σε ένα μπωλ, και το ρίχνοιυμε στην κρέμα. Ανακατεύω καλά. Απλώνω στο ταψί μία στρώση σφολιατίνια και ρίχνω την μισή κρέμα. Πασπαλίζω με κανέλα.
Στρώνουμε άλλη μία στρώση σφολιατίνια και ρίχνουμε την υπόλοιπη κρέμα. Πασπαλίζουμε με λίγη κανέλλα.
Το βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει.
Κατόπιν βάζουμε την σαντιγύ, τρίβουμε μερικά σφολιατίνια από πάνω και πασπαλίζουμε με την ζάχαρη άχνη.


φιλιά σε όλους!!!!!!!!!!
καλό και γλυκό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. μμμμμμμμμ !!!!!!!!!!!!

    Θαύμα γεύση !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερούδια chocoholic!!!!!!!!!!

    φεύγω για δουλειά.. κλαψ κλαψ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή δουλειά τότε !
    Παρε μαζι σου ενα μεγαλο ποτήρι κρυο καφε και ξεκίνα !
    Χαμόγελα μόνο , να βλέπω οκ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αγαπημένο μου γλυκό.
    Αχ ζαχαρένια τι μου κάνεις πρωινιάτικα...
    Καλή σου αισιόδοξη μέρα.
    Φιλάκια χαμογελάκι μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νοστιμοτατη?
    Καλο ΣΒΚ. και καλο μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν αφήνεις άνθρωπο να αγιάσει εσυ....
    Αμαν πρωί πρωί με την τσίμπλα στο ματι με εκανες να τρέχουν τα σαλια μου....
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με σοκολάτα δεν το έχω κάνει ποτέ, θα το δοκιμάσω, αν το έβλεπα το πρωί θα το έκαμνα γιατί έχω τα υλικά.Σήμερα έκανα τούρτα σοκολατίνα, Ζαχαρούλα μου σου εύχομαι καλό ΣΚ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. chocoholic.... ούτε καφέ δεν πρόλαβα να πιω..... κλαψ κλαψ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δρομακι.... μου γλυκό και δικό μου αγαπημένο γλυκάκι!!!!!!!!!

    να έχεις ένα ξεκούραστο ΣΚ!!!!!!!!

    σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. faraona μου... καλό ΣΚ και σε εσένα.. με πολλές γλυκές γεύσεις!!!

    φιλάκιαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πουαντερι.. καλημέρες!!!!!

    μιλφέιγ.. αγαπημένο!!!! φιλάκια καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχτιδούλα.... καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!

    τούρτα σοκολατίνα ε???????
    μμμμμμμ.....

    φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αφού έφαγα την τούρτα σοκολάτα, να ζητήσω και μιλφέιγ ή πάει πολύ? χαχαχα, φιλάκια και καλό υπόλοιπο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. lily.. δεν χρειάζεται να ζητήσεις.. το κομμάτι σου είναι φυλαγμένο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το αγαπημένο γλυκό του αδελφού μου. Θα το έχω υπόψιν μου την επόμενη φορά που θα θέλω να του ζητήσω χάρη :Ρ

    Ή και για την γιορτή του που είναι αυτό το μήνα... Καλό μήνα κιόλας!

    υγ. Μετά από τόσο καιρό, αυτή τη βδομάδα δοκίμασα και εκείνη τη συνταγή με το φιλέτο κοτόπουλου και πολύ μου άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και καλη κυριακή :) ενα κομματάκι περικαλώ..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λατρεύω το μιλφέιγ!! Ευχαριστούμε για τη συνταγή!!! Καλοκαιρινό γλυκό οπότε θα το κάνω σύντομα!! Φιλιά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. dreamgirl.. έχει κι άλλα αγαπημένα ο αδερφούλης σου??? πες να σε βοηθήσω...

    ΥΓ: χαίρομαι που σου άρεσε το κοτόπουλο!!!!!!!!

    φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. lockheart.. 2 τα κομματάκια!!!! και ένα από μένα...

    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πράσινη κλωστή δεμένη.. καλώς μας βρήκες!!!!!

    αφού θέλεις, θα έχεις...

    σε φιλώ και χαίρομαι που πέρασες.. να μας ξανάρθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. cinderella.... να το φτιάξεις και να μας πεις και εντυπώσεις!!!

    φιλάκιααααααααααα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κρασί και νερό στα όνειρά μας.. συμφωνώ και επαυξάνω....!!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις