στην Πάτρα θα φθάσει 37 βαθμούς ... λένε........!!

ελπίζω να σας δροσίσω....


Γρανίτα με τσάι

Υλικά:
για 4 άτομα
2-3 φακελάκια πράσινο τσάι
80 γρ. καστανή ζάχαρη
1 λάιμ

Εκτέλεση:
1. Ετοιμάζετε 600 ml πράσινο τσάι (περίπου 2,5 ποτήρια νερό), ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευασίας του. Έπειτα προσθέτετε τη ζάχαρη και ανακατεύετε καλά μέχρι να λιώσει τελείως.
2. Αφήνετε το τσάι να κρυώσει. Έπειτα το ρίχνετε σε ένα ανοξείδωτο σκεύος και το βάζετε στην κατάψυξη για 2-4 ώρες, φροντίζοντας να το ανακατεύετε κάθε ½ ώρα. Σε αυτό το διάστημα προσέχετε να μη μένει κολλημένο μείγμα στα τοιχώματα του.
3. Όταν η γρανίτα είναι έτοιμη, τη μοιράζετε σε 4 ψηλά ποτήρια κοκτέιλ ή ποτήρια ειδικά για γρανίτα και τη σερβίρετε με μία λεπτή φέτα λάιμ.



Γρανίτα φράουλας
Υλικά:
2 φλυτζάνια τσαγιού φράουλες ώριμες
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
1/3 φλιτζανιού τσαγιού χυμό λεμονιού
1/2 φλιτζάνι τσαγιού χυμό πορτοκάλι

Εκτέλεση:
Αφαιρείτε από τις φράουλες τα κοτσανάκια και τις πλένετε με άφθονο νερό.
Σε ένα βαθύ μπολ λιώνετε τις φράουλες με τη βοήθεια ενός πιρουνιού ή με τα χέρια.
Στον πολτό που δημιουργήθηκε ρίχνετε τη ζάχαρη, το χυμό λεμονιού και πορτοκαλιού και ανακατεύετε.
Στη συνέχεια, βάζετε το μείγμα στην κατάψυξη για τουλάχιστον 2 ώρες.
Αν έχετε μπλέντερ μπορείτε να βάλετε σε αυτό τα υλικά και να τα χτυπήσετε για 3-4 λεπτά.
Αν το μείγμα είναι πυκνό, δεν πήζει .Θα χρειαστεί να προσθέσετε 1 κούπα νερό ή και παραπάνω.
Για να είναι αφράτη η γρανίτα που θα σερβίρετε, καλό θα ήταν αφού την αφήσετε 2 ώρες στην κατάψυξη, να τη βγάλετε και να την ανακατέψετε καλά, με πιρούνι ή μπλέντερ, για να ξεσβολιάσει.. Έπειτα ξαναβάλτε την στην κατάψυξη για 1-2 ώρες.

ΓΡΑΝΙΤΑ ΦΡΟΥΤΩΝ (ΜΕ ΡΟΔΑΚΙΝΑ, ΑΧΛΑΔΙΑ, ΒΕΡΙΚΟΚΑ Ή ΦΡΑΟΥΛΕΣ)

ΥΛΙΚΑ:
3 κούπες παγωμένα φρούτα σε κομματάκια1-2 ασπράδια αυγών1 κουταλιά χυμό λεμονιού1/2 κούπας ζάχαρη
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαρίστε τα φρούτα (ροδάκινα, αχλάδια, βερίκοκα ή φράουλες) και κόψτε τα σε κομμάτια μπουκιάς. Αραδιάστε τα σε μεταλλικό πλατύ κουτί, σκεπάστε τα και βάλτε τα στην κατάψυξη 8-10 ώρες, να παγώσουν. Χτυπήστε στο πολυμίξερ 3 κούπες παγωμένα φρούτα και κάντε τα πουρέ (να έχετε υπόψη σας ότι θα κάνουν αρκετό θόρυβο). Προσθέστε 2 ασπράδια, μία κουταλιά χυμό λεμονιού και 1/2 κούπας ζάχαρη. Βάλτε λιγότερη ή περισσότερη ζάχαρη, ανάλογα με το πόσο γλυκά είναι τα φρούτα. Συνεχίστε το χτύπημα ώσπου να ενωθεί ο παγωμένος πουρές των φρούτων με τη μαρέγκα. Σταματήστε, καθαρίστε τις πλευρές του μπολ με μία σπάτουλα και συνεχίστε το χτύπημα ώσπου να επιτύχετε ένα ομοιογενές αφράτο μίγμα. Αν είναι πολύ μαλακό βάλτε το στην κατάψυξη, να σφίξει. Αν παγώσει, ξαναχτυπήστε το να αφρατέψει και πάλι. Σερβίρετε τη γρανίτα σε παγωμένα ποτήρια, γαρνίροντας με φύλλα μέντας και φρουτάκια.

Για να φτιάξετε γρανίτες από νωπά φρούτα, αλέστε στο πολυμίξερ δύο κούπες φρούτα, να γίνουν πουρές, μαζί με μία κούπα χυμό πορτοκαλιού και λίγο χυμό λεμονιού. Ανακατέψτε τον πουρέ με ένα ασπράδι αυγού χτυπημένο σε μαρέγκα με 1/3 κούπας ζάχαρη και βάλτε το μίγμα να παγώσει.

στην υγειά σας..



Σχόλια

  1. Λατρεύω την γρανίτα, και κυρίως το λεμόνι.
    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω βάλει παλιότερα συνταγή για γρανίτα λεμόνι...

    καλημέρα Παύλο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...επιμένω σε teajito με μπόλικο ρούμι και τριμμένο πάγο :)

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρίσκω πολύ πρωτότυπη την ιδέα σου για γρανίτα με πράσινο τσάι.
    μπράβο Ζαχαρούλα μου!!

    θα σπεύσω, μιας και εχω πολύ και πολλές ποικιλίες πράσινου τσαγιού
    (το αγαπάμε οικογενειακώς :))

    φιλάκια κι ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ηλία.... ότι πεις.. εγώ δεν χαλάω χατίρια............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαριλένα. χαίρομαι!!!!!!

    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ζαχαρένια μου! Τη δροσιά του να'χεις!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ψηφίζω γρανίτα Φράουλας !!
    Θα την σερβίρω και στο beach party των κοριτσιών , τι λές ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ τη μόνη γρανίτα που πίνω είναι λεμόνι,γενικά δεν τρώω παγωτό δεν είμαι φαν του είδους, όμως τα τρουφάκια κορίτσιααααα θάνατος ,υπέροχα, να ζήσεις μαμά της ζαχαρούλας.Το πράσινο τσάι δεν μου αρέσει, μια φορά δοκίμασα και δεν μου άρεσε, μου θύμισε νικοτίνη, τσιγάρο σβυσμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ ΠΟΥ ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕς ΙΔΙΟΤΗΤΕς ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ!
    Οι κινεζοι παιδι μου ξερουν πολλα μυστικα!
    πολλα φιλια!
    Ακομη με τις δηλωσεις?
    Παπαπα! :d

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαιρεται χαιρεται..........
    μονο στην Πατρα νομιζεις οι 37 εδω ελα να δεις τι γινεται,τουλαχιστον εκει εχει καπως καλυτερη ατμοσφαιρα, εδω μεσα πνιγομαστε εξω μας καινε τα μηχανηματα των κλιματιστικων και εμεις στη μεση να τα παιζουμε....
    οχι τιποτε αλλο δεν εχουμε και πολυ νερο να τσαλαβουτισουμε λιγο για παρηγορια.
    Θα παρω μια γερη δοση απο την γρανιτα σου και θα βολευτω προς το παρων...
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑχ να εισαι καλα και να εχεις την δροσια της βρε.
    Αντε μολις ξεϊδρωσω θα τα ξαναπουμε
    φιλακιαααααααααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρεσουν πολυ οι γρανιτες.
    Την καλησπερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου καλησπέρα!!!!!

    σου στέλνω mail σε δέκα λεπτάκια!!!

    φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. beach party στις μικρές??? τι φοβερή μαμά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχτίδα... τρουφάκια ε? εμένα σήμερα τελείωσαν , προχθές τα έφτιαξα!!!!!!!!!!!!!!!

    δοκίμασε και γρανίτα φράουλα...

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. faraona μου γλυκιά μου.... περιμένω εντυπώσεις από την γρανίτα με πράσινο τσάι!!!!!!!!!!

    φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πουαντερι... σου στέλνω φιλιά πολλά και μία γρανίτα φράουλα!!!!!!!!

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. zero καλώς όρισες....

    χαίρομαι που η ανάρτησή μου έπεσε διάνα!!!!!!!!!!

    καλό απόγευμα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κοριτσάκι μου, τέλεια η γρανιτούλα..Ο,τι χριεαζόμαστε μ΄αυτή τη ζέστη...
    @ Ηλία, το βραδάκι φτιάχνουμε τη συνταγούλα teajito....

    Φιλιά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κλημεντίνη .. ξεκουράστηκες καθόλου??????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. λιγουλακι μόνο σήμερα, αλλά όλο το απόγευμα μέχρι τώρα δεν έχω σηκωθεί. Ο πάγος βοηθάει.
    Καμιά εύκολη συνταγούλα, χωρίς πολύ ορθοστασία και κούραση έχουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. clementine .. και τέτοια συνταγή έχουμε... έσω έτοιμη και μην σηκωθείς από τον καναπέ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αααααχχχχχχχχ και μόνο που την διάβασα και είδα τις φωτογραφίες δροσίστηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ, η γρανίτα, ειδικά η φράουλα είναι
    το καλύτερό μου! Διαβάζεις και σκέψεις και επιθυμίες τώρα πια ε;

    Υπέροχες, υπέροχες!!!
    Θα τις δοκιμάσω όλες!!!

    Τη δροσιά τους να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μέχρι και εδώ έχει ζέστη, οπότε το γλυκάκι σου είναι ό,τι πρέπει! καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στην Αθήνα πόσο λένε ότι θα φτάσει?? Ασε, μην μου λες καλύτερα και σταναχωριέμαι!
    Την δροσιά απ΄τις γρανιτούλες σου να χεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαράκι... αστεράκι μου... πολύ χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. gatti.. προσπαθώ να μαντεύω....

    φιλάκια!! καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μάγια....... παντού έχει ζέστη μου φαίνεται!!!!!!!!!

    είπαν σήμερα θα έχει περισσότερη!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. έλενα..... γρανίτες και πάλι γρανίτες.... σήμερα χειρότερα λένε!!!!!!!!!!!!!!!!!

    καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτά είναι μέτρα για την καταπολέμιση της ζέστης!!!
    Καλημέρα!
    (μου θύμησες ότι πρέπει να ασχοληθώ και με τη δήλωσή μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. radio marconi.. δήλωση? τι μπανάλ πράγματα ε?

    καλέ εγώ είμαι εδώ ότι χρειαστείς!!!!!!!!!!!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή μου, ένα σου λέω! Το καλοκαίρι, δηλαδή τώρα δα να, σε λίγο, που τελειώνουν οι εξετάσεις, θα αρχίσω να κάνω τις συνταγές σου με τις φίλες μου! Ι promise!!!!! Φιλιά πολλάαααα! Και τέλεια η φωτό δίπλα στη θάλασσα! Κουκλίτσα είσαι! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Episis poly kalh syntagh exei to tsai.gr se ayto to link.

    http://www.tsai.gr/syntages.php

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις