Αγαπημένα βιβλία......

Μία αγαπημένη μου συνήθεια είναι να διαβάζω... Διαβάζω από πολύ έως πάρα πολύ.. Αποφάσισα να σας παρουσιάσω κάποια από τα βιβλία που διάβασα τον τελευταίο μήνα και είναι όλα αληθινές ιστορίες.. κάθε μία και ένα κομμάτι μου πλέον..

Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα.......

Ξεκινάω με..

"Το Παιδί Της Αγάπης"- Μαρία Τζιρίτα, εκδόσεις Ψυχογιός

Ένα βιβλίο που διαβάζεται μονορούφι. Μιλάει για τα "στιγμιαία λάθη" όπως είναι της μόδας να αποκαλούν κάποιες ανθρώπινες υπάρξεις τον τελευταίο καιρό. Προσεγγίζει τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και μας ξετυλίγει το πρόβλημα των κλειστών κοινωνιών των χωριών ακόμα και σήμερα!! ένα μάθημα αγάπης και ανθρωπιάς, χωρίς να έχεις γεννήσει, μπορείς να είσαι ΜΑΝΑ. Ένα βιβλίο που θα σας προβληματίσει... ένα μάθημα αγάπης, ανθρωπιάς και ψυχικής δύναμης.. ένα μάθημα που πρέπει όλοι να "παρακολουθήσουμε".... το σίγουρο είναι ότι δεν θα το αφήσετε αν δεν φθάσετε στην τελευταία του σελίδα.. και τότε θα στεναχωρηθείτε που τελείωσε!!!


Οι γυναίκες που σιωπούν καίγονται - Ράνια Παγωμένου, εκδόσεις Μελίχρυσος

Ένα βιβλίο γραμμένο από την κόρη, για το ξύλο που υπέμενε η μητέρα της από τον πα-ΤΕΡΑ της, το ξύλο που αισθάνθηκε η ίδια και την βαναυσότητα που βίωσε ο αδερφός της. Ένα βιβλίο που ανατριχιάζεις και μόνο στην ιδέα ότι κάποιος άνθρωπος έζησε όλη του την ζωή κάτω από την βίαιη συμπεριφορά του συντρόφου του! Μία μάνα που για χάρη των παιδιών της, των γονιών της υπέμεινε δίπλα της ένα άνδρα βάναυσο. Δεν μπορούσα να συγκρατήσω τα δάκρυα μου.. Μου ήταν αδύνατο να μην τρέμω από τον φόβο και να μην αισθάνομαι τον πόνο και των τριών.. Καταστάσεις που δεν έχουμε βιώσει και που ούτε στους χειρότερους εφιάλτες μας έχουμε ζήσει!!!

Τα κόκκινα παπούτσια - Maria Housden, εκδόσεις Διόπτρα


Για αυτό το βιβλίο, δεν θα πω τίποτα εγώ.. Θα σας γράψω την φράση που αναγράφεται, στο εξώφυλλο "Διαβάστε το και δακρύστε για την απόλυτη χαρά του να είστε ζωντανοι"..

Καθώς επίσης θα σας μεταφέρω ότι αναφέρει το οπισθόφυλλο "Σπάνια εμφανίζεται ένα βιβλίο τόσο εξαιρετικό, ώστε το πεπρωμένο του να μην είναι μόνο να διαβαστεί, αλλά να λατρευτεί, να περάσει από τον έναν αναγνώστη στον άλλον σαν πολύτιμο δώρο.Γεμάτο από σοφία και ομορφιά, Τα Κόκκινα Παπούτσια είναι ένα τέτοιο βιβλίο. Μέσα σε αυτές τις σελίδες, η συγγραφέας μοιράζεται τα μαθήματα που τη μεταμόρφωσαν, τα μαθήματα ζωής που έλαβε από την τρίχρονη κόρη της, τη Χάνα, η οποία πάλεψε με κουράγιο, ειλικρίνεια, ακόμα και γέλιο στη μάχη της με τον καρκίνο. Η αληθινή ιστορία της Χάνα μας βεβαιώνει ότι η αγάπη όχι μόνο μας περιβάλλει, αλλά συνεχίζεται και μετά το θάνατο.
"τα δάκρυα δικά μου, τα συμπεράσματα δικά σας....



ΣταΌρια - Καίτη Θαλασσινού, εκδόσεις Μελίχρυσος


Αθήνα 1941... Μία ιστορία αληθινή.. Μία ζωή που τα πάντα ανατρέπονται όταν οι Γερμανοί επιτάσσουν τα σπίτια των ηρωίδων μας. Από το γέλιο και την αθωότητα, στην γρήγορα ωρίμανση.. Όμως ένας έρωτας που πρέπει να μείνει μυστικός, είναι η αιτία να γνωρίσουμε τις δυνατότητες της αληθινής φιλίας, μίας δυνατής φιλίας, που ξεπερνά τα όρια, θα στηρίξει αυτήν την "απαγορευμένη" αγάπη μέχρι το τέλος... Άνθρωποι με το Α κεφαλαίο που θα έκαναν τα πάντα ο ένας για τον άλλο. Ένα βιβλίο μάθημα φιλίας , αγάπης και αφοσίωσης.. Μία λαηθινή ιστορία που έρχεται να μας διδάξει ότι υπάρχει δέσιμο μεταξύ των ανθρώπων.. ότι υπάρχουν έννοιες που σήμερα έχουμε ξεχάσει.....


Ένα παιδί που το έλεγαν "αυτό" - Dave Pelzer, εκδόσεις Διόπτρα


Αν δεν αντέχει η καρδιά σας, αυτό το βιβλίο μην το αγοράσετε! Κάθε του σελίδα μία μαχιαριά στην καρδιά μου..ειλικρινά.. Ανατρίχιασα, αηδίασα, έκλαψα, ένιωσα οργή, θλίψη, θυμό. Το πρώτο από τα τρία βιβλία που έγραψε ο Dave Pelzer. Ένα βιβλίο που περιγράφει πολύ παραστατικά την κακοποίηση του Ντέιβ στα χέρια της μητέρας του, της αλκοολικής μητέρας, και την απίστευτη απάθεια του περίγυρου για την κατάστασή του.Το κουράγιο και η αποφασιστικότητά του είναι παράδειγμα για όλους μας. Το κρεβάτι του είναι το πάτωμα, κάτω από το τραπέζι της κουζίνας, περνάει το μαρτύριο του θαλάμου αερίων (ένας κουβάς με μίγμα από αμμωνία και απορρυπαντικό στο ερμητικά κλειστό μπάνιο), μία μαχαιριά και φαγητό κάθε 10 ημέρες ( και αυτό τα αποφάγια από τα αδέρφια του). Και πολλά ακόμα που δεν αντέχω να γράψω.. Αυτό το παιδί όμως είχε την θέληση να ζήσει και τα κατάφερε..........................



Και τέλος θα σας αναφέρω ένα βιβλίο που διάβασα πριν χρόνια και δεν έχω ξεχάσει.... μία ακόμα αληθινή τραγική ιστορία, με αίσιο όμως τέλος..


Ξεχάστε πως είχατε μια κόρη- Sandra Gregory, εκδόσεις Γκοβόστη


... Μπαίνεις στο πετσί μιας κοπέλας που έκανε ένα τρομερό λάθος, αλλά δεν είναι εγκληματίας. Έκανε ένα έγκλημα, αλλά το πιο μεγάλο της έγκλημα ήταν η ανοησία της. Είναι ένα συναισθηματικό ταξίδι όπου η ηρωίδα μάς διηγείται τις εφιαλτικές της εμπειρίες μέχρι την δικαίωση, που γι' αυτήν αγωνίσθηκε με νύχια και με δόντια. Σχεδόν έκλαψα. Αυτό το βιβλίο δεν μας λέει ότι η Σάντρα δεν παραδέχεται το έγκλημά της, αλλά ότι αυτά που πέρασε ήταν τρομερά. Δεν ζητάει τη συμπόνια μας, αλλά διηγείται τη φρικτή περιπέτειά της για να αποτρέψει άλλους νέους να κάνουν αυτό το εφιαλτικό ταξίδι που η ίδια έκανε. Διαβάστε αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο... ... Πριν ακόμη διαβάσω την πρώτη σελίδα αυτού του βιβλίου αναρωτιόμουν πώς θα ήταν δυνατό να γράψεις αυτή την ιστορία και να μην παρασυρθείς στο να δικαιολογήσεις τις πράξεις σου. Η συγγραφέας περιγράφει και εξηγεί τις εμπειρίες της τόσο ξεκάθαρα και τίμια και σε κάνει να νιώθεις τέτοια συγκίνηση, που νομίζεις ότι βγήκες μόλις από τις φυλακές της Ταϊλάνδης...

Αυτά είχα να σας πω....... ελπίζω να μην σας κούρασα!!!

Σχόλια

  1. καλα εκανες με την αναρτηση αυτη να μαθουμε και κατι να διαβασουμε και λιγο ολο τηλεοραση και ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε να προσθέσουμε και το δικό μου σιγά σιγάάά ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέροντα μοιάζουν όλα τα βιβλία που παρουσιάζεις. Θα τα ψάξω στην επόμενη επίσκεψή μου στο βιβλιοπωλείο.
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. skoulik άκι μου... αν ανακαλύψεις το διάβασμα , ξεχνάς την τηλεόραση!!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. if.. ιγένεια γράφεις βιβλίο?????????????????????????

    για πες.. για πες...

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. gatti... πίστεψε με .. αξίζουν όλα τον κόπο!!!!!

    φιλάκια! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα.
    Πολύ καλή ιδέα για τα Αγαπημενα βιβλια.
    Σου άρεσε το player μας με τις φράουλες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..το player με "τελείωσε"... 1000 ευχαριστώ από καρδιάς!!!

    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζαχαρούλα πρέπει να ένιωθες πολύ όμορφα όταν έγραφες για τα αγαπημένα σου βιβλία :))

    να είσαι καλά και να διαβάζεις πάντοτε με την ίδια αγάπη και λαχτάρα όπως τώρα.

    φιλιά και καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα αγαπας πολυ τα βιβλια Ζαχαρουλα μου.Φαινεται αυτο!
    Φανταζομαι ποσα αλλα εχουν σειρα!
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στα βιβλία λέμε ΝΑΙ!
    Μαζί σου, Ζαχαρούλα, στο διάβασμα...
    Αυτά που προτείνεις δεν τα ξέρω. Θα τα κοιτάξω. Ευχαριστώ για τις ιδέες.
    Χριστός Ανέστη!
    Ευχαριστώ για τις ευχές...

    Φιλιά αναστάσιμα, ολόφωτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΟ ''ξεχαστε πως ειχτε κορη μου'' κινησε πολυ το ενδιαφερον. Θα το αγορασω και θα σου πω τις εντυπωσεις μου. Μεσα στις γιορτες διαβασα το ''Τζειν Εϋρ'' και ξετρελαθηκα. αν δεν το εχεις ηδη διαβασει σου συνιστω να του ριξεις μια ματια και ειμαι σιγουρη πως θα ριξεις και δευτερη και τριτη κλπ. Καλημερα ζαχαρουλα μου! Χρονια πολλα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαριλένα... μου όντως ήταν μία μεγάλη ευχαρίστηση!!!! ο μόνος φόβος ήταν να μην σας κουράσω!!

    φιλάκια... καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. faraona μου.. καθείς με τα "ελλατώματα" του.. χα χα!!!

    φιλάκια πολλά... καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρα όλη μέρα flora... να τα κοιτάξεις!! αξίζουν..

    εσύ που χάθηκες κυρία μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπουρμπουλήθρα μου.. δεν το έχω διαβάσει.. αλλά θα το κάνω πολύ σύντομα αφού το προτείνεις!!!

    καλημερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να προτεινω και γω ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ? Λενα Μαντα
    Αν δεν το εχεις διαβασει στο συνιστω
    ΕΙναι οτι ωραιοτερο εχω διαβασει ως τωρα στη ζωή μου..
    Οσο για τις επιλογες σου φυσικα και θα τις δω .Μαρεσουν πολυ τα βιβλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι καλημέρες.. φυσικά και το έχω διαβάσει.. φυσικά και με έχει συνεπάρει.. Λένα Μαντά.. από τις αγαπημένες μου.. στρωτή γραφή , χωρίς φανφάρες.. διαβάζεις και μπροστά σου ξετυλίγεται η εικόνα ζωντανή!!!! Ταλαντούχα συγγραφέας..

    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Που το πας, που το πας όλο στο καλοκαίρι με σπρώχνεις... Είναι η εποχή που τα τρώω τα βιβλία και ψάχνω προτάσεις. Ωραία η ανάρτησή σου... Θα ξεκινήσω με το "Στα Όρια "... Τώρα διαβάζω το βιβλίο του Γιάννη Φιλιππίδη "η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου" προς το παρόν, είμαι στην αρχή ακόμη και περιμένουν τα 11 λεπτά( που μου ξέφυγαν, το αγόρασα κι αυτό τώρα το Πάσχα). Να διαβάσεις,όταν βρεις χρόνο τον Παλιάτσο και την Ανιμα, και επίσης για αληθινή ιστορία με ανατροπές και δύναμη ψυχής το "Αθηνά, ευτυχώς που δε γεννήθηκα όμορφη" του Καρακάση και την "Ανατροπή" του Θέμελη.
    Φιλιά πολλά ζαχαρένια μου!
    Καλημέρα!
    υ.γ. το γιαουρτλού μπήκε στο πρόγραμμα για το Σάββατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα ζαχαρένια μου
    Αγαπώ κι εγώ τα βιβλία πάρα πολύ.Δεν μου αρέσει να δανείζομαι.Προτιμώ να ταγοράζω για να μου μένουν κι έχω πάρα πολλά.Τόσα που τώρα με την μετακόμιση είναι πρόβλημα η μεταφορά τους.
    Θα αγοράσω άμεσα "το παιδί της αγάπης"με ενδιαφέρει:)
    Σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκειά μου εσύ... Σ'ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου για την παρουσίαση του βιβλίου μου!
    Καλημέρες και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κόκκινη ομπρελίστα μου.. το Αθηνά ευτυχώς που δεν γεννήθηκα ομορφη, το έχω διαβάσει!! όσο για τα υπόλοιπα, κατεγράφησαν στην λίστα!!!

    φιλάκια πολλά!!

    ΥΓ: περιμένω εντυπώσεις από το γιαουρτλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. dromaki Μου.... έχω και εγώ το ίδιο "βίτσιο".. δεν δανείζομαι και δεν δανείζω.. και αν τύχει και διαβάσω βιβλίο που δεν είναι δικό μου, θα τρέξω να το αγοράσω να το βάλω στην βιβλιοθήκη μου...
    Εγώ διαβάζω 10-12 βιβλία το μήνα!!!

    χα χα..
    καλημέρες πολλές και γλυκές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ..να μην ευχαριστείς εμένα αλλά εσένα που το έγραψες.. το βιβλίο σου είναι αξιολάτρευτο..
    δεν ευθύνομαι εγώ για αυτό..χα χα!

    Πάντως ειλικρινά, και μέσα από την καρδιά μου, σου εύχομαι να μείνεις πάντα τόσο απλή, τόσο καλή.. ότι κι αν κάνεις , να έχει επιτυχία και την αγάπη του κόσμου!!!

    φιλάκια!!!! συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. dromaki... τι τύχη.. μόλις είπες ότι σε ενδιαφέρει "το παιδί της αγάπης".. έγραψε από κάτω η συγγραφέας του!!!!!

    χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αρχικά ... διαβαζα. Ξεφυλλιζα τις σελίδες με ενδιαφέρον για την ζωή και την γνώση. Μετά άρχισα να ακούω. Αυτά που λέγονται πίσω από τις λέξεις.Στις πάυσεις ,στις σιωπές. Καποια στιγμή τα βιβλία μου φάνηκαν νεκρά σώματα δένδων που σπαρταρούσαν στα χέρια μου. Οι λέξεις μου φάνικαν κραυγές αυτών που δεν άντεχαν την Πράξη . Έτσι ,σταμάτησα να διαβάζω και να ακούω για τις ζωές των άλλων. Τοτε άρχισα να ζώ την δική μου ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό τον καιρό διαβάζω το δευτερο που αναφέρεις ... καταπληκτικό βιβλίο ! Και αναλογιζομένη το οτι ειναι αληθινή ιστορια ... δεν σε αφηνει να το αφησεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολυ καλη αναρτηση σε ολους μας αρεσει το καλο βιβλιο....μπραβο ζαχαρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και σε ποιόν δεν αρέσει να ταξιδεύει στον μαγικό κόσμο των βιβλίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά και από μένα!!Ωραίες προτάσεις..!


    Τις καλησπέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ..πολύ χαίρομαι όταν βλεπω ανθρώπους να διαβάζουν βιβλία...καθένας με τις προτιμήσεις του :)

    Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σε παραλίες όμορφες να βρεθείς, να διαβάζεις τα βιβλία που αγαπάς, αλλά να δροσίζεσαι κιόλας….Σε λίγες μέρες είναι οι πανελλήνιες και υπάρχει μια πίεση
    Μετά όμως…..
    Καλή συνέχεια
    Al

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. trelle μου.... βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την άποψη σου!!!! όμως μέσα από τα βιβλία και τις ζωές των άλλων δεν παίρνεις παραδείγματα δύναμης , θάρρους κλπ???

    φιλιάαααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. chocoholic... περιμένω τις εντυπώσεις σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αντάρτη.. χαίρομαι που υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εμένα!!!

    καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. pavlo.. μου, τι κάνεις??

    περιμένω και τις δικές σου προτάσεις για βιβλία!!

    φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. giorgio.. που χάθηκες βρε ψυχή???

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ilia... χαίρομαι που συμφωνούμε!!!

    να είσαι πάντα καλά!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. al the bike.... παραλία, καφεδάκι και βιβλίο!!! τι καλύτερο??? αρκεί να μην υπάρχουν παιδάκια εκεί γύρω ε?

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πρόσκληση??? τι πρόσκληση καλέ? για τσάι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λοιπόννν, εσύ είσαι θησαυρός. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις. Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. lily... και εγώ σε αγαπάω!!!

    φιλάκια, αγαπημένη.. από βιβλία και συνταγές, ότι θέλεις!!!!!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. μου άρεσε πολύ η ανάρτηση!! ευχαριστώ κι εγώ!!

    Υπάρχει κι άλλη ανάρτηση για βιβλία με αληθινές ιστορίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις