και τώρα η αλήθεια.........!!!

και έχουμε και λέμε...
1) είμαι παντρεμένη-χωρισμένη
ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!
2) έχω ταξιδέψει στην DISNEY USA
Έχω ταξιδέψει στην Disney Paris 2 φορές.. όχι όμως στην Αμερική..
3) προσφάτως απέκτησα ένα peugeot cabrio 307cc ασημί
Το αυτοκίνητό μου είναι ασημί.. δεν είναι όμως cabrio, δεν είναι peugeot 307... είναι citroen c2..
4) μου έχουν γράψει ποίημα
Δεν μου έχουν γράψει ποίημα..
σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για την συμμετοχή.... εγώ το διασκέδασα! ελπίζω και εσείς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. Άχουυυυυ, έχασααααα! Χάνω και την βόλτα με το cabrio, δεν έχει cabrio, :(...Καλημερούδιααααα! Ετοιμάζω τα ... φτυάρια για το βράδυυυυ, χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. lily........ όταν θα πάρω κάμπριο, (αν ποτέ).. θα είσαι η πρώτη που θα πάω βόλτα!!!!!!!!!!!!!!!

    καλημέρες.. να είμαστε σε επαφή για απόψε ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έβαλα για προγνωστικα: Αν θέλεις έλα πες μου τι προβλέπεις για απόψε. Βεβαίως, να είμαστε σε επαφή απόψε! Ανοιχτά θα είμαι, χαχαχα! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα ζαχαρούλα μου

    κι εγώ σήμερα το έπαιξα... έχει την ιδιαιτερότητά του κι αυτό το παιχνίδι τελικά...ε?

    εμένα πάντως τα gabrio μου φαίνονται πολύ εκκεντρικά (άσε που ξεμαλλιάζεσαι!!!)... μια χαρά μου ακούγεται το C2

    θα δοκιμάσω οπωσδήποτε την γρανίτα λεμόνι!

    φιλιά
    να 'χεις ένα ιδιαίτερο σ/κ
    μακριά από πίεση δουλειάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mauve...καλημέρα!!!!!

    την ίδια άποψη έχω και εγώ για τα cabrio!!!

    η γρανίτα είναι θεΐκή..

    καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..πολλές καλημέρες :)

    Να εχεις όμορφο σαββατοκυριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατ΄ αρχήν δεν πρόλαβα να το σκεφτώ, το μαρτύρησες!!!
    Αλλά και πάλι δεν θα το έβρισκα. Πότε πρόλαβες βρε, μικρούλα μου φαίνεσαι!!! χο,χο,χο :))
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ilia........καλημέρες!!!

    φιλιά.. καλό και ξεκούραστο ΣΚ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ειναι Αλήθεια και τι ψέμα ? Ελέγχουμε και τα mail μας που και που :)))
    .
    Καταγγελω την αξιοπιστεία του διαγωνισμού :P
    .
    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ δεν πρόλαβα να παίξω, πάντως μάλλον έξω θα έπεφτα!! Ωραίο το Cabrio και οι διακοπές στη disneyland απλά μοναδικές!!!Εχώ πάει και έχω περάσει υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τρελέ..... εσύ τα τσεκάρεις τα δικά σου????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. cinderella.... συμφωνώ απόλυτα!!

    καλό ΣΚ!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ είχα υποψιαστεί ποια ήταν η σωστή απάντηση, από ένα σχόλιο που είχες κάνει κάποτε στο μπλογκ μου!

    καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μάγια.. !!! θυμάμαι!!

    καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. c2 ειχα και εγω καποτε.
    μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να πουλησεις το Σιτροεν και να παρεις Πεζω οριστε μας! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το πετυχα ...το πετυχα!!!

    Που ειναι το δωρο?
    Που ειναι το γλυκακι?
    Τιποτα.

    αντε καλα
    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσύ μπορείς να τα ξεχωρίσεις; Για πέρνα να σε δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άντε μωρέ,,,, Τέλος πάντων, σου εύχομαι να σου γράψουν ένα ποίημα πάντως.
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ερωτηση:το σχολιο μου κοπηκε απο τη λογοκρισια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρε καλό μου, θα φάω το καπέλο μου που δεν έπαιξα... Χθες δεν μπήκα και σήμερα ήρθα να δω αν έπαιξες και βρήκα και τις απαντήσεις, θα σκάσω σου λέω...

    Όσο για το ποίημα κάτι μου λέει ότι θα σου το γράψουν σύντομα!

    Φιλιάxxx σνιφ, στάζει η βροχούλα στην ομπρέλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εύχομαι σύντομα και με ποίημα αφιερωμένο!
    Άντε και κάμπριο!Χαχα!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευτυχώς δεν πρόλαβα να παίξω γιατί μάλλον θα έχανα μιας και δεν θα πήγαινε το μυαλό μου στο πρώτο.
    Δεν ξέρω γιατί αλλά μάλλον το τελευταίο θα δήλωνα.
    Καλομελέτα και έρχεται. Κάποιος θα σου γράψει και το ποιήμα γλυκειά @ζαχαρούλα!!
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ναιιιιιιιιιι κερδισα yes!yes!
    εγω θα παρω γλυκακι;;;;;
    Μααααααατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για να δούμε, για να δούμε. Τέλος ψηφοφορίας...Ψήφισες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολλά τα καλά τραγούδια φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. radio marconi... έτρεξα να προλάβω.. πάνε 8 χρόνια τώρα !!!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. suspect..το έχω πάρει και αυτόματο.. μεγάλη ευκολία!!!!!!

    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. δεσποινάριον... από Δευτέρα ε? γιατί ΣΚ είναι όλα κλειστά!!!!!

    φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σοφάκι μου... σε ευχαριστώ!!!!! σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. aliki... ποιο σχόλιο??? στο προηγούμενο post είχες γράψει!!!!!!!!!

    εγώ δεν λογοκρίνω!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κόκκινη ομπρελίτσα μου........ σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου..!! μην στεναχωριέσαι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. kitsosmitsos........ από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!!!!!!!!

    καληνύχτες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. marianaonice......... είσαι πολύ γλυκιά και σε ευχαριστώ πάααααααρα πολύ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πουαντερι..... έφτιαξα το σεράνο!!!! θέλεις????? πάω να σου βάλω συνταγές για μηλόπιτα!!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. sorry swettenia
    μπερδευτηκα η γυναικα με τις απο κει αναρτησεις που γινεται χαμος ;)
    εγω που βρηκα το story τι κερδιζω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις