Σάββατο, 24 Μαΐου 2008

και τώρα η αλήθεια.........!!!

και έχουμε και λέμε...
1) είμαι παντρεμένη-χωρισμένη
ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!
2) έχω ταξιδέψει στην DISNEY USA
Έχω ταξιδέψει στην Disney Paris 2 φορές.. όχι όμως στην Αμερική..
3) προσφάτως απέκτησα ένα peugeot cabrio 307cc ασημί
Το αυτοκίνητό μου είναι ασημί.. δεν είναι όμως cabrio, δεν είναι peugeot 307... είναι citroen c2..
4) μου έχουν γράψει ποίημα
Δεν μου έχουν γράψει ποίημα..
σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για την συμμετοχή.... εγώ το διασκέδασα! ελπίζω και εσείς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

38 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

Lily είπε...

Άχουυυυυ, έχασααααα! Χάνω και την βόλτα με το cabrio, δεν έχει cabrio, :(...Καλημερούδιααααα! Ετοιμάζω τα ... φτυάρια για το βράδυυυυ, χαχαχα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

lily........ όταν θα πάρω κάμπριο, (αν ποτέ).. θα είσαι η πρώτη που θα πάω βόλτα!!!!!!!!!!!!!!!

καλημέρες.. να είμαστε σε επαφή για απόψε ε?

Lily είπε...

Έβαλα για προγνωστικα: Αν θέλεις έλα πες μου τι προβλέπεις για απόψε. Βεβαίως, να είμαστε σε επαφή απόψε! Ανοιχτά θα είμαι, χαχαχα! Φιλάκιααα!

mAuVe είπε...

καλημέρα ζαχαρούλα μου

κι εγώ σήμερα το έπαιξα... έχει την ιδιαιτερότητά του κι αυτό το παιχνίδι τελικά...ε?

εμένα πάντως τα gabrio μου φαίνονται πολύ εκκεντρικά (άσε που ξεμαλλιάζεσαι!!!)... μια χαρά μου ακούγεται το C2

θα δοκιμάσω οπωσδήποτε την γρανίτα λεμόνι!

φιλιά
να 'χεις ένα ιδιαίτερο σ/κ
μακριά από πίεση δουλειάς

"ζαχαρούλα.." είπε...

mauve...καλημέρα!!!!!

την ίδια άποψη έχω και εγώ για τα cabrio!!!

η γρανίτα είναι θεΐκή..

καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!

iLiAs είπε...

..πολλές καλημέρες :)

Να εχεις όμορφο σαββατοκυριακο :)

Radio Marconi είπε...

Κατ΄ αρχήν δεν πρόλαβα να το σκεφτώ, το μαρτύρησες!!!
Αλλά και πάλι δεν θα το έβρισκα. Πότε πρόλαβες βρε, μικρούλα μου φαίνεσαι!!! χο,χο,χο :))
Φιλιά.

"ζαχαρούλα.." είπε...

ilia........καλημέρες!!!

φιλιά.. καλό και ξεκούραστο ΣΚ!!!!!!

Trellos_tou_xoriou είπε...

Τι ειναι Αλήθεια και τι ψέμα ? Ελέγχουμε και τα mail μας που και που :)))
.
Καταγγελω την αξιοπιστεία του διαγωνισμού :P
.
Polla filia

cinderella είπε...

Εγώ δεν πρόλαβα να παίξω, πάντως μάλλον έξω θα έπεφτα!! Ωραίο το Cabrio και οι διακοπές στη disneyland απλά μοναδικές!!!Εχώ πάει και έχω περάσει υπέροχα!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

τρελέ..... εσύ τα τσεκάρεις τα δικά σου????????????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

cinderella.... συμφωνώ απόλυτα!!

καλό ΣΚ!! φιλάκια!!!

Μάγια είπε...

εγώ είχα υποψιαστεί ποια ήταν η σωστή απάντηση, από ένα σχόλιο που είχες κάνει κάποτε στο μπλογκ μου!

καλό σαββατοκύριακο!

"ζαχαρούλα.." είπε...

μάγια.. !!! θυμάμαι!!

καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
φιλιά!

Suspect είπε...

c2 ειχα και εγω καποτε.
μια χαρα!

δεσποιναριον είπε...

Να πουλησεις το Σιτροεν και να παρεις Πεζω οριστε μας! Φιλακια!

faraona είπε...

Το πετυχα ...το πετυχα!!!

Που ειναι το δωρο?
Που ειναι το γλυκακι?
Τιποτα.

αντε καλα
φιλι

Theogr είπε...

Εσύ μπορείς να τα ξεχωρίσεις; Για πέρνα να σε δω.

sofia είπε...

Άντε μωρέ,,,, Τέλος πάντων, σου εύχομαι να σου γράψουν ένα ποίημα πάντως.
Καληνύχτα

Aliki είπε...

ερωτηση:το σχολιο μου κοπηκε απο τη λογοκρισια?

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Βρε καλό μου, θα φάω το καπέλο μου που δεν έπαιξα... Χθες δεν μπήκα και σήμερα ήρθα να δω αν έπαιξες και βρήκα και τις απαντήσεις, θα σκάσω σου λέω...

Όσο για το ποίημα κάτι μου λέει ότι θα σου το γράψουν σύντομα!

Φιλιάxxx σνιφ, στάζει η βροχούλα στην ομπρέλα μου...

KitsosMitsos είπε...

Εύχομαι σύντομα και με ποίημα αφιερωμένο!
Άντε και κάμπριο!Χαχα!
Καλησπέρα.

marianaonice είπε...

Ευτυχώς δεν πρόλαβα να παίξω γιατί μάλλον θα έχανα μιας και δεν θα πήγαινε το μυαλό μου στο πρώτο.
Δεν ξέρω γιατί αλλά μάλλον το τελευταίο θα δήλωνα.
Καλομελέτα και έρχεται. Κάποιος θα σου γράψει και το ποιήμα γλυκειά @ζαχαρούλα!!
Καλό Σ/Κ.

πουαντερι είπε...

Ναιιιιιιιιιι κερδισα yes!yes!
εγω θα παρω γλυκακι;;;;;
Μααααααατς

Lily είπε...

Για να δούμε, για να δούμε. Τέλος ψηφοφορίας...Ψήφισες?

Lily είπε...

Πολλά τα καλά τραγούδια φέτος...

"ζαχαρούλα.." είπε...

radio marconi... έτρεξα να προλάβω.. πάνε 8 χρόνια τώρα !!!!

φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

suspect..το έχω πάρει και αυτόματο.. μεγάλη ευκολία!!!!!!

καληνύχτα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεσποινάριον... από Δευτέρα ε? γιατί ΣΚ είναι όλα κλειστά!!!!!

φιλάκια καλή μου!

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona........ τι γλυκό προτιμάς????????????

"ζαχαρούλα.." είπε...

theogr...μάλιστα!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Σοφάκι μου... σε ευχαριστώ!!!!! σε φιλώ γλυκά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

aliki... ποιο σχόλιο??? στο προηγούμενο post είχες γράψει!!!!!!!!!

εγώ δεν λογοκρίνω!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

κόκκινη ομπρελίτσα μου........ σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου..!! μην στεναχωριέσαι!!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

kitsosmitsos........ από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!!!!!!!!

καληνύχτες!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

marianaonice......... είσαι πολύ γλυκιά και σε ευχαριστώ πάααααααρα πολύ!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

πουαντερι..... έφτιαξα το σεράνο!!!! θέλεις????? πάω να σου βάλω συνταγές για μηλόπιτα!!!!

φιλάκια!

Aliki είπε...

sorry swettenia
μπερδευτηκα η γυναικα με τις απο κει αναρτησεις που γινεται χαμος ;)
εγω που βρηκα το story τι κερδιζω?