αλήθεια ή ψέμματα...

έπειτα από προσκλησούλα του φίλου LOCKHEART και της αγαπημένης ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΟΜΠΡΕΛΑΣ.. συμμετέχω στο καινούριο blogοπαίχνιδο!!!!

To παιχνίδι έχει ως εξής:
Θα γράψω 4 προτάσεις που αφορούν εμένα.
Σας ζητάω, να ψηφίσετε ποιά απ’όλες είναι αληθινή.
Μόνο μία από αυτές ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα…
ΟΠΟΤΕ: Είμαι καλή ψεύτρα?????

και έχουμε και λέμε...

1) είμαι παντρεμένη-χωρισμένη
2) έχω ταξιδέψει στην DISNEY USA
3) προσφάτως απέκτησα ένα peugeot cabrio 307cc ασημί
4) μου έχουν γράψει ποίημα



αυτάαααααααααααααααααα........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλώ να παίξουν την Μαρία την Τζιρίτα, τον τρελό του χωριού, την Έλενα , τον radio marconi,marianaonice, marionettie... και όσους ακόμα "ψήνονται"....

Σχόλια

  1. Επίσης ολα θα μπορουσαν να ειναι αληθεια.
    ΕΙμαι μεταξύ δυο αλλα τελος παντων θα πω ενα ετσι για την πλακα παντα.
    Αληθινό λοιπον ας πω οτι ειναι το τριτο οκ?
    Αντε μακια , κι οτι κι αν ειναι μια χαρα τα βρισκω ολα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι νομίζω το πρώτο. Γιατί ως γνωστό ο έρωτας περνάει από το στομάχι,,χα,...χα...άντε,ελπίζω να είναι το πρωτο.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το 4, κι αν δεν το έχουν κάνει θα το κάνω εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι.. μου αρέσει η αισιοδοξία σου!!!

    φιλάκια, σε ευχαριστώ που έπαιξες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σοφάκι... μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!!!!!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα θα μπορούσαν να είναι αλήθεια...αλλά εγώ θα προτιμήσω το 3! Μου αρέσει να σε σκέφτομαι μέσα σε cabrio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lily μου ... γλυκειά μου..... σου στέλνω όλα μου τα φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το δευτερο αν και δεν τοπιστευω πολυ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κρασι & νερο στα ονειρα μας .. γιατί ψηφίζεις κάτι που δεν πιστεύεις???? με "έστειλες".... εκτός αν σου φαίνονται όλα ψέματα, και βρήκες ότι πιο πιστευτό!!!!

    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγάπη μου γλυκιά, εγώ δε θα απαντήσω στο κουίζ, γιατί ξέρω την αλήθεια, οπότε δε θα είναι τίμιο! Θα παίξω, αφού με προσκάλεσες, αλλά θα κάνω την ανάρτηση στα κοχύλια, λόγω του ότι στο ιστολόγιό μου έχω κάνει μια ανάρτηση με ένα πολύ σοβαρτό και καυτό θέμα και θέλω να το αφήσω πάνω για αρκετές μέρες.
    Ο άντρας μου ρωτάει αν έχεις πάρει κατι φωτογραφίες που σου έστειλε, τις πήρες; Πες μας γιατί τον τρώει η αγωνία!
    Φιλάκια Ζαχαρένια μου, πολύ σ'αγαπάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΠΩ... ΕΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ ΤΟ CC ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Κ ΕΧΩ ΤΡΕΛΟ ΠΑΘΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ... ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΠΑΤΡΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΒΟΛΤΑ!
    με το δικο σου βεβαια..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι.... αν με πρόδιδες , θα σε σκότωνα!!!!!!!!

    φιλάκια..!!

    έστειλα mail στον Γιάννο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαριλενάκι.. τι κάνεις??????

    σε ευχαριστώ για την συμμετοχή!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. *mary_anne*.. λες να είναι η ευκαιρία μου να τα πούμε από κοντά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ή είσαι πολύ καλή ψεύτρα ή εγώ δεν μπορώ να καταλάβω! Χαχαχα!

    Τέλος πάντων, θα προτιμήσω το 4ο. Το ποίημα! Γιατί όχι δηλαδή, δεν είσαι ικανή να εμπνεύσεις ένα ποίημα; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To 1 ψηφιζω ...δεν ξερω ετσι μου ηρθε.


    Που εισαι συ κατα τα αλλα?

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. amelie-dimitra... ωραία η φωτό...

    όσο για το 4.. έλα ντε.. τι μου λείπει??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. faraona μου αγαπημένη....
    λήγουν οι προθεσμίες για τις φορολογικές δηλώσεις και κυριολεκτικά δεν μου φτάνουν οι 24 ώρες της ημέρας!!!!!!!!!!!!

    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδή δεν μπορώ να παίξω θα πω το 5!!!
    Χα χα γελάσαμε……

    Χαιρετίσματα από την Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιάννο......... καλημέρες από την ηλιόλουστη και ζεστή Πάτρα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλενάδα έχεις πολύ δουλειά τελευταία και δε μου έρχεσαι κάθόλου;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. To 307cc! Καλοκαιρινές διακοπές με ολοκαίνουργιο cabrio, τέλειο ακούγεται! Καλοτάξιδο, αν είναι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ ψηφίζω το 4 δαγκωτό. ;)
    .
    Σε ευχάριστώ για την πρόσκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε ευχαριστω για την συμμετοχη ...

    ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ !!!..

    Ποτε θα εχουμε αποκαλυπτηρια ;

    Λοιπον ε ...χμ....well...

    Αντε λέω το 1 !

    εχω αγωνια....χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαράκι μου... δεν μου φθάνει ο χρόνος.. μέχρι 02/06/2008 δεν πιστεύω να έχω προλάβει να κοιμηθώ....

    φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. evaggelia.... θα σου στείλω φωτό... φέτος θα πάω Πάρο!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. lockheart..... εγώ ευχαριστώ!!!!!

    .. αύριο θα αναρτήσω την απάντηση του "κουίζ"!!!!!!!!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είσαι παντρεμένη-χωρισμένη...Κάνεις μπάμ...:)---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τι να πω, ποιο να διαλεξω?? Μαλλον αυτο με το αυτοκινητο. Αληθεια αν το εχουμε βρει τι κερδιζουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΝΙΚΟ.......από που καλέ μου, κάνω μπαμ????????????????? εεεεε??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μπουρμπουλήθρα... βόλτα με το αυτοκίνητο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τον ακούω τώρα τον Δανό, χαχαχα. Ωρίστε, πάρε μεζέ, χαχαχαχα http://www.youtube.com/watch?v=6MewUjExmno&feature=related...;)
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Sorry, το λινκ δεν έρχετα σωστα, :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λοιπον κι εγω θα ψηφισω 3 γιατι σου παει ενα καμπριο. Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. δεσποινάριον... και εγώ σου στέλνω την αγάπη μου γιατί μου αρέσει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. σου εχουν γραψει ποιημααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. SKOULIKAKI ΜΟΥ........... ματς μουτς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Θα σας πω εγω ολη την Αληθεια για το ζαχαρενιο.
    Ηταν παντρεμενη. Χωρισε . Βρηκε ενα πλούσιο και ρομαντικό γκομενο που την "εριξε" γραφοντας της ποιήμα και μετα απ αυτο την πηγε ταξιδι στην Ντισνεϋ του Ορλαντο και οταν γυρισαν βρήκε το καμπριο εξω απο το σπιτι της με μια κοκινη κλωστη δεμενη.. .ουπς με μια κοκκινη κορδέλα δεμενο.
    ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. aliki............... γούρλωσα τα μάτια , διαβάζοντας την πρώτη φράση.... δεν ήταν ανάγκη να συνεχίσω.... ήταν αφοπλιστική...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λοιπον εγω θα παιξω και εδω αλλά δεν ξερω αν προλαβα ή εφτασα στο τελος οπως με την faraona....
    Τελως παντων λεω να ψηφισω το Νο 1 ετσι χωρις λογο.
    Με την ευκαιρια μηπως εχεις καμμια συνταγη μηλοπιτας ευκολη γιατι μου εχουν μεινει πολλα μηλα.
    Λογο ζεστης τα παιδια μου προτιμουν τα καλοκαιρινα φρουτα πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν ξέρω πόσοι θα βρούνε το σωστό, αλλά καλή ψεύτρα είσαι! Όλα, μα όλα μπορεί να είναι αληθινά...

    Εγώ νομίζω το 2ο πως είναι αλήθεια, γιατί έτσι! (Δεν είναι καλός λόγος αυτός;)
    Τέλος θέλω να ρωτήσω, αν κερδίσουν αυτοί που είπαν το αυτοκίνητο, θα τους πας βόλτα. Αν κερδίσουμε εμείς που είπαμε τη Disney, θα μας πας ταξίδι εκεί; :Ρ

    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. πουαντερι.... μηλόπιτα ε? κάτι έχω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εγώ το ξέρω !!!! Είμαι εκτός συναγωνισμού !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ιφιγένεια... ανερτήθησαν τα αποτελέσματα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις