Πέμπτη, 1 Μαΐου 2008

1η Μαΐου.... Καλό μήνα σε όλους!!



Σήμερα το πρόγραμμα είχε μία μίνι απόδραση...
Φαγητό στο Μοναστηράκι, λίγο έξω από την Ναύπακτο...
και μετά παγωτό
στην παραλία του Γριμπόβου..


Όταν ο ήλιος ξεκίνησε το "ταξίδι" του για να γίνει ένα με την θάλασσα, είχα ήδη πάρει τον δρόμο της επιστροφής..

Γεμάτη από χρώματα και πολύ γέλιο που είχε γεμίσει την καρδιά μου!!!!!!
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά.....

78 μας τίμησαν με την παρουσία τους ..:

Ανώνυμος είπε...

Auta einai.!!!!!! Kai tou xronou :):D

Despoina

"ζαχαρούλα.." είπε...

Είδες?????????

καλό μήνα Δέσποινα!!!

φιλιά, καλό βράδυ!!

~Ροδοψαράκι~ είπε...

Α τι ωραια...
εγω την περασα σπιτι του φιλου μου και ω ναι, με πορτοκαλοπιτα! Επιτελους!!!

Μαζεψαμε τον Μαη, τον μαζεψαμε???!
Και του χρονου!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σου άρεσε η πορτοκαλόπιτα????

τον μαζέψαμε.. τον μαζέψαμε..

φιλιά!!!!!!!!!!!!!

καλό μήνα να έχεις!!!!!!!!!!!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλό μήνα ζαχαρούλα...:)

λουλουδιασμένος και αρωματισμένος
από την ψυχή σου...:)

φιλιά πολλά...:)

"ζαχαρούλα.." είπε...

Γωγώ μου σε ευχαριστώ... καλό μήνα σου εύχομαι, όπως τον θέλεις και τον προσμένεις!!!

καλό βράδυ!!

Ivy είπε...

Καλό Μήνα, Ωραίες φωτογραφίες.

Peter M είπε...

Kalo Mhna Zaxaroula...wish I was there!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ιvy Μου... καλό μήνα!!!
φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Peter m.. ti perimenis????

grigora sto aeroplano.. se perimenw...

ase pou xrwstas kai to krasi!!!!!

kalo mina!!

κρασι & νερο στα ονειρα μας είπε...

ειναι μαγικος ο κορινθιακος και εχει ακομη καποια σημεια οχι τοσο γνωστα (κυριος ο βορειος) μοναστηρακι καταπληκτικα , αν και εχω αρετα χρονια να παω

"ζαχαρούλα.." είπε...

κρασι & βερό στα όνειρά μας...
όπως τα λες...

άντε δεν ξεκινάς να μας έρθεις καμιά βολτούλα????

καλό βράδυ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

κρασι & βερό στα όνειρά μας...
όπως τα λες...

άντε δεν ξεκινάς να μας έρθεις καμιά βολτούλα????

καλό βράδυ!

ΜΑΡΙΟΣ είπε...

Καλό Μήνα.

^Xalastras^ είπε...

Kalo mina na xeis

Μάγια είπε...

πολύ όμορφες οι φωτογραφίες! καλό μήνα!¨:)

δεσποιναριον είπε...

Καλο μηνα Ζαχαρουλα μου, η φωτογραφια σου ειναι πολυ ομορφη. Χαιρομαι που σε βλεπω εται απο πιο κοντα.

dromaki είπε...

Μπορεί η απόδραση να ήταν μείνει αλλά ΄εφτασε για να γεμίσει η ψυχή και η καρδιά.
Καλό μήνα ζαχαρένια μου.
Να περνάς πάντα καλά και να χαμογελάς:))

dromaki είπε...

Η απόδραση "μίνι"
εκ παραδρομής το έγραψα λάθος:)))

Marios είπε...

YOY ARE SO BEAUTIFUL -JOE COCKER ENA PALIO TRAGOUDI SOU AFIERWNW GIA KALO MINA.

ΛΑΜΠΡΟΣ είπε...

Καλημέρα παιδιά και καλό μήνα!
Με λένε Λάμπρο και είμαι από Ηράκλειο. Ζαχαρούλα είδα το blog σου από τα favourites του Theogr και μπορώ να πώ ότι είναι πάρα πολυ προσεγμένο. Μου άρεσε πολύ ο τίτλος του blog σου για αυτο και μπήκα για να δω! Είμαι fun των συνταγών και ιδιαίτερα αυτες με τα θαλασσινά. Για το λόγο αυτό έχω φτιάξει ενα blog με θαλασσινές συνταγές ( http://psarotopos.blogspot.com ). Θα χαρώ πολυ να κρατήσουμε επαφή

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφο το Μοναστηράκι!! Εχουμε φίλους εκεί, και όποτε το επισκέπτομαι νοιώθω ότι είναι από τα πιο όμορφα μέρη:)
Καλό μήνα, πολύ όμορφες οι φωτογραφίες που τράβηξες:)

iLiAs είπε...

...μια χαρά πέρασες! :)
πάντα έτσι όμορφα!
..εμένα περιελάμβανε και βουτιά στη θάλασσα :)

Καλη σου μέρα :)

Μαρία Νικολάου είπε...

και του χρονου μπραβο τελεια!
καλα να περνας παντα ευχομαι
Φιλακια πολλα

Μαρία Νικολάου είπε...

ΜΟΛΙΣ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΑ ΣΥΝΤΑΓΟΥΛΑ!

oneiromageiremata είπε...

Καλό μήνα. Η Πάτρα είναι καλό σημείο για αποδράσεις. Όπου θες πας ολόγυρα! Η Ζαχαρένια στη φωτό είσαι εσύ; Όντως ζαχαρένια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μάριε.. καλό μήνα!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

^xalastras^... καλώς όρισες.. καλό μήνα..

να περνάς...

"ζαχαρούλα.." είπε...

μάγια.... καλό και γλυκό μήνα να έχεις..

φιλάκια!!!!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεσποινάριον... καλό μήνα ομορφούλα μου!!!

φιλάκια πολλά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

dromaki...γλυκό και αγαπημένο!!!

όπως ακριβώς το είπες..

καλό μήνα να έχεις!!!

φιλιά πολλά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

λάμπρο..χαίρομαι πολύ που βρέθηκες στο blog μου... να περνάς να σε βλέπω και θα έρθω σήμερα κιόλας εγώ στο δικό σου!!

σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Έλενα.. την επόμενη φορά να σε δούμε κι εμείς!!!

καλό μήνα.. φιλιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ilias...ζηλεύω πολύ λέμε!!!!!!!


καλό μήνα!!!!!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαράκι.. καλό μήνα...

θα την δω μόλις πάω σπίτι!!!!

ευχαριστώ πάντως!!

σου στέλνω όλη μου την αγάπη και πολλά φιλιά!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

oneiromageiremata... σε ευχαριστώ.!!
με κάνεις και κοκκινίζω!!

καλό μήνα!!

PAVLOS είπε...

Kαλό μήνα με χαρά!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

pavlo... καλό μήνα γεμάτο χρώματα και καλή διάθεση!!!!

φιλάκια!!!!!!!!

Lily είπε...

Καλό μήνα και πάλι. Πολύ ωραία η πρωτομαγιάτικη βόλτα σου. Να είσαι καλά και πάντα χαρούμενη.

"ζαχαρούλα.." είπε...

lily μου... 1000 ευχαριστώ!!! αντεύχομαι.......!!!pcjzflqn

chocoholic είπε...

Μην περιμένεις μέχρι του χρόνου για να το ξανακάνεις !
Επανέλαβέ το σύντομα !!

Suspect είπε...

Καλο μηνα με υγεια και καλη δυναμη για περισσοτερες εξορμησεις!

"ζαχαρούλα.." είπε...

chocoholic... ματς μουτς!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

suspect.. καλό μήνα και σε εσένα εύχομαι!! να είσαι καλά....

φιλάκια!!

antarths είπε...

AXA TELEIA TO MONASTHRAKI.... EMENA LIGO KAIRO MONIMA STH NAYPAKTO KAI TO KSERW KALA...TELEIA EPILOGH!KALO MHNA KAI TOY XRONOY NA HMASTE KALA!

"ζαχαρούλα.." είπε...

antarths.... φιλιά πολλά!!!

καλό μήνα..

gatti είπε...

Καλό μήνα ζαχαρούλα μου!

Αχ, πόσο τις ζηλεύω αυτές τις αποδράσεις! Kαι οι φωτογραφίες τέλειες!

Φιλιά! :-*

kalynama είπε...

Να σου ευχηθώ όλος ο μήνας να είναι μέσα στα ταξίδια; Να σου ευχηθώ όσα λαχταράς μονάχα να πραγματοποιούνται;;

Καλό σαββατοκύριακο να έχεις δίπλα στους ανθρώπους που αγαπάς :-))

"ζαχαρούλα.." είπε...

gatti Μου.. έλα Πάτρα, να κάνουμε την επόμενη εξόρμηση μαζί!!!

φιλάκια!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

kalynama... από τις ομορφότερες ευχές!!!

σε ευχαριστώ πολύ!!

καλό ΣΚ να έχεις και εσύ!!!

φιλάκια!

evaggelia-p είπε...

Ευχές κι από μένα με πάντα ταξιδιάρικες φωτό από αναμνήσεις που έζησες, στο χρονοντούλαπο της σκέψης, να σου ζεσταίνουν την καρδιά!

Καλό μήνα :)

Natassa είπε...

Καλό μήνα και πάντα να είστε καλά!!

skouliki είπε...

καλο μηνα ομορφη

ειρηνη είπε...

καλησπερα! καλο μηνα! την εφτιαξα! εχουν ξετρελαθει ολοι με την ταρτα
ειναι φοβερη ευχαριστω πολυ πολυ!

Roadartist είπε...

Καλο μήνα να εχεις..
Παντα να κανεις τοσο ομορφες αποδρασεις και να μας βαζεις φωτο.. Γλυκυτατη εισαι, δικαιολογείς απόλυτα το nick! :) Φιλιά!

faraona είπε...

Γινε φωτογραφος λεμεεεεε...!
φιλι

Ivy είπε...

Χαρά, ακόμη διακοπές κάνεις; Πήγαινε στο blog μου να πάρεις το βραβείο σου. Φιλιά.

Al the Bike είπε...

Οι όμορφες φωτογραφίες σου παραπέμπουν στο καλοκαίρι που είναι προ των πυλών. Καλώς να έρθει.
Al

Maria Tzirita είπε...

Καλό μήνα κι από δω Χαρά μου! Έχω πάει Ναύπακτο και Μοναστηράκι, υπέροχα μέρη! Να είσαι καλά και να περνάς άκόμα καλύτερα!
Φιλάκια!

RedHat είπε...

Καλή σου μερα και καλό μήνα.
Και του χρόνου!
Την Ναύπακτο και το Μοναστηράκι το γνώρισα πριν απο χρόνια οταν σε μια εκδρομή, μείναμε απο βενζίνη και αναγκαστήκαμε να διανυκτερεύσουμε εκεί. Και υποσχέθηκα να ξαναπάω.
Να εισαι καλά.

nikos είπε...

Zaxaroula where are U?
Agapaw kai adiaforw?mipws twra me tin anoixi.??

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ευαγγελία .... σου στέλνω όλη μου την αγάπη!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

νατασσα καλό μήνα και σε εσένα.... φιλάκια πολλά να έχεις και μέρες γεμάτες χαμόγελο!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

skouliki μου γλυκό.... καλό μήνα!!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ειρήνη μου... καλό μήνα!!
χαίρομαι πραγματικά πολύ που σου άρεσε!!

φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

roadartist... με κάνεις και κοκκινίζω!!

καλό μήνα, σε φιλώ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

faraona... λες???

φιλιά!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ivy μου.... βράβειο??? εγώ σουλατσάρω και εσύ δίνεις βραβεία???

τρέχωωωωωωωω...........

"ζαχαρούλα.." είπε...

Al the bike... καλό καλοκαίρι λοιπόν!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Μαράκι μου.... Ναύπακτος και Μοναστηράκι, δεν είναι μέρη που επιτρέπουν τα "ταξίδια" του μυαλού?


φιλάκια πολλά!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

redhat κάθε εμπόδιο για καλό που λένε ε????

να ξαναέρθεις και να σε δούμε και εμείς ε?

"ζαχαρούλα.." είπε...

niko..... καλό μήνα!!!!!!!!

par...alogos είπε...

Άντε καλό μήνα!!!
Πέρασες και απο Πάτρα βλέπω!!! :)))

"ζαχαρούλα.." είπε...

par..alogos... από την Πάτρα είμαι και στην Πάτρα μένω!!!!!!!!!!!

καλό μήνα!

par...alogos είπε...

ουπς!!!
Και αναρωτιόμασταν με ένα άλλο παιδί blogger που σπουδάζουμε Πάτρα αν υπάρχουν άτομα που γράφουν για να κάνουμε blogger-οσυνάντηση!!! :P

"ζαχαρούλα.." είπε...

..ουπς... πέσατε στο σωστό άτομο!!!

εγώ μέσα!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Υπέροχες οι απεικονίσεις της πρωτομαγιάς σου! Καλό μήνα

"ζαχαρούλα.." είπε...

marina μου.. καλό μήνα σου εύχομαι!!

σε ευχαριστώ πολύ.. και για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια!!

φιλιά!!