Πικάντικη κόκκινη σάλτσα..!

συνοδεύει...τα πάντα!!!!!

Υλικά:
400 γρ. ώριμες ντομάτες (ξεφλουδισμένες, χωρίς σπόρια και ψιλοκομμένες)
2 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ βαλσάμικο ξύδι
1 1/2 κ.σ. μέλι
2 σκελίδες σκόρδο πολτοποιημένο
1 κ.γ. μπούκοβο
3 πρέζες θυμάρι
1/2 κ.γ. αλάτι
1/2 κ.γ πιπέρι
1/2 κ.γ κολίανδρο
2 κ.σ πελτέ ντομάτας

Εκτέλεση:
Σε ένα βαθύ τηγάνι σοτάρουμε ελαφρά το σκόρδο στο λάδι. Κατόπιν ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά,και ανακατεύουμε. Προσθέτουμε μίσο κουτάκι από τα ντοματάκια νερό.. Αφού πάρει μία βράση χαμηλώνουμε την φωτιά... Σε 5-10 λεπτάκια, είναι έτοιμη.. Δοκιμάζουμε και κατεβάζουμε από την φωτιά!!!!


Μπορείτε να κάνετε και άλλους συνδυασμούς... ανάλογα με τις γευστικες σας προτιμήσεις..

Σχόλια

  1. Εμενα μπορει να με συνοδέψει γιατι βαρεθηκα να καθομαι μεσα μονη μου????
    χιχιχιχι
    σπεσιαλ η σαλτσούλα !
    Καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πικάντικη αλλά ωραία φαίνεται. Πέρασα να σου πω ότι έχεις πρόσκληση στο blog μου αλλά είδα ότι είδη έχεις παίξει το παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσένα θα σε συνοδεύσω εγώ γλυκιά μου.....

    να την φτιάξεις την σαλτσούλα.. εγώ πρώτη φορά που την έφτιαξα , τηγάνισα μελιτζάνες (φέτες) και την έβαλα από πάνω!! κόλαση!!!

    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ivy σε ευχαριστώ.. και για την σάλτσα και για την προσκλησούλα!! είναι σαν να με προσκάλεσες!!

    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κρασί & νερό τσα όνειρά μας... σοφή ερώτηση.. εύστοχη παρατήρηση!!

    φιλιά.. να είσαι καλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ταχυδρόμεεεεεεεεε... καλώς όρισες!!!! χαίρομαι πολύ που σε βλέπω!!!

    σε ευχαριστώ για το σχόλιο!!! να περνάς ε? μην χαθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να την κάνουμε και την πικάντικη ζαχαρούλα μου
    μονο το σκορδο θα βγάλω. δεν πειράζει, ε;

    καλο απόγευμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριλένα.. είπαμε ο συνδυασμός είναι δική σας υπόθεση!!! εγώ προτείνω την βάση....χα χα

    φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερούδιαααα! Λοιπόν έψαχνα τη συνταγή για κόκκινη σάλτσα. Προχτές έφτιαξα μία από μνήμης με φρέσκια ντομάτα. Έβαλα μέσα σκόρδο ξερό (αυτό είχα σπίτι) και Wouster sauce (Worcestershire Sauce) και κέτσαπ. Αλατάκι, πιπεράκι, και λίγη ζαχαρίτσα. Το λαδάκι το έβαλα προς το τέλος για να γίνει πιο ελαφριά. Μου πέτυχε αρκετά καλά και χάρηκα. Τώρα είμαι δοθλειά ακόμα και σκέφτομαι τι να φάμε το βράδυ...Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. lily γλυκιά μου και εγώ δουλειά είμαι ακόμα....

    το μπούκοβο θα το βρεις στα ΣΜ,στα μπαχαρικά..

    τι υλικά έχεις σπίτι, για να ρίξω ιδέες!!!!!!

    φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ την είχα την απορία: τι είναι το μπούκοβο!
    Πώς φαίνονται οι νοικοκυρές, ε;...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι... επειδή δεν ξέρεις τι είναι το μπούκοβο δεν σημαίνει ότι δεν είσαι νοικοκυρά.... μην ξανακούσω τέτοια!!!
    Άσε που εγώ για σένα είμαι εδώ!!!!!!

    φιλάκιααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπέρα ζαχαρούλα...:)

    κάθετι κόκκινο,
    είναι πικάντικο...:)

    θα την δοκιμάσω...:)

    φιλιά πολλά...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γωγώ μου.... ειλικρινά ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. με τορτίγια τσιπς θα τη συνοδεύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζαχαρούλα στο σέρβιρα...θα ακολουθήσουν σιγά σιγά και άλλες συνταγές. Δεν θα τα βγάζω και όλα στο μπλόγκ...
    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μάγια.. καλημέρα!!!!
    έκανες τον σωστό συνδυασμό...!!! χι χι!!

    φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις