..Πάτρα..

..αν ένα πράγμα αγαπάω πολύ στην Πάτρα, αυτό είναι ότι μπορείς σε λίγο χρόνο να βρεθείς από την μία άκρη της πόλης στην άλλη.. ότι μπορείς να διαλέξεις αν θέλεις βουνό ή θάλασσα, και να βρεθείς σε χρόνο dt σε ότι επιλέξεις... ότι μπορείς να περπατήσεις και να ξεχάσεις τους ρυθμούς της πόλης..
Σήμερα λοιπόν, βρέθηκα να περπατάω (λόγω έλλειψης αρκετής βενζίνης).. διέσχισα το κέντρο της πόλης και βρέθηκα στην εκκλησία του ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ (του πολιούχου μας).
Ακριβώς από κάτω λοιπόν, στέκει ο γνωστός σε όλους Φάρος. Εκεί έχει δημιουργηθεί ένας χώρος γεμάτος πράσινο.. όπου άλλοι περπατάνε, άλλοι απλά κάθονται στα παγκάκια και κοιτούν την θάλασσα, άλλοι κάνουν τζόκινγκ, και βέβαια να μην ξεχνάμε τα παιδιά που μπορούν να ευχαριστηθούν την εκεί παραμονή τους.. Εγώ σήμερα πέτυχα και το καράβι που ερχόταν από Κεφαλλονιά....
Αν και δούλευα όλη μέρα, τώρα αισθάνομαι ξεκούραστη.....

Σχόλια

  1. Ζαχαρουλα βγαζεις πολυ ομορφες φωτογραφιες.
    Τα ξερω πολυ καλα αυτα τα μερη ...ταχω περπατησει κι εγω παλιοτερα.


    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. faraona μου....... σε ευχαριστώ..!! μου αρέσει τελικά πολύ αυτό το χόμπυ!!! χα χα..

    φιλάκια καλή μου , πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω! Τι ωραίες φωτογραφίες, Ζαχαρούλα! Μπράβο!
    Λατρεύω τη θάλασσα. Το'χω πει;
    Ειδικά η προτελευταία φωτό... όνειρο! Σούρουπο είναι ή αυγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Amelie~Dimitra σήμερα το απόγευμα στις 19 και κάτι....

    σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!!!
    καλό βράδυ!!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα κάνω ...σκληρή κριτική για τις φωτό:
    Στην πρώτη και δεύτερη φωτο θα προτιμούσα ο στύλος να ήταν πιο άκρη. Σαν να κόβει στα δύο το πλάνο Δοκίμασέτο. Στην πρώτη μέτρησα έξη γραμμές (εκτός από τους κορμούς των δένδρων!) με διαφορετικές κατευθύνσεις, πολύ μου άρεσε, πειραματίσου περισσότερο με το κάδρο. Στην τέταρτη θα ήθελα να είναι πιο δραματικός ο ουρανός, αν έχεις manual επιλογή στη μηχανή δοκίμασε να παίξεις με τις ταχύτητες! Η τελευταία είναι ισσοροποιμένη μα ποιό πολύ μου αρέσει η δεύτερη χωρίς το στύλο ή να ήταν άκρη!

    Για τα φαγητά έχω να πω, αν τα φτιάχνεις με τη συχνότητα που postaris τελευταία, λυπάμαι που δεν σε έχω γνωρίσει ...παλαιότερα ;))

    Όλα είναι πολύ ωραία, νοστιμότατα, μπράβο βρε!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν δέχομαι ότι αυτό είναι σκληρή κριτική.. είναι μάθημα και εγώ έχω ανάγκη από εντατικά... έχω λίγο καιρό που πειραματίζομαι!!!

    όσο για τα φαγητά, με αυτήν την συχνότητα μαγειρεύω.. και για τα γλυκά με ακόμα μεγαλύτερη συχνότητα!!!!!!!!

    φιλάκια και ειλικρινά ευχαριστώ πάααρα πολύ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nai, nai! Einai wraies oi foto. Sto flickr eisai? Den thymamai...Filakia kai kalinyxta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα, χαίρομαι που η Πάτρα έχει γίνει μια περιποιημένη πόλη. Είχα έρθει πρίν μερικά χρόνια και ήταν απελπισία.. Καλές βόλτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. lily γλυκιά μου, δεν είμαι στο flickr...

    φιλάκια, καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. sofia.. δεν είναι και παράδεισος αλλά πάει από το καλό στο καλύτερο και αυτό έχει σημασία!!!!!!!!!

    φιλάκια! φιλάκια! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. pπολυ ομορφες φωτογραφιες,,,,οι πιο ομορφες φωτογραφιες ειναι αυτες που δεν τισ πολυ σκεφτεσαι....απλα πατας το κουπακι και να μια εικονα ομορφη και απλη....τα απλα πραγματα ειναι τα πιο ομορφα στην ζωη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αντάρτη... σε αυτήν την φάση βρίσκομαι εγώ.. παρόλα αυτά η ανάλυση του marconi μου έδωσε μία καινούρια οπτική γωνία....

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι και μάθημα....
    θα σου γράψω τι είχε πει ο Henri Bresson.
    "Το να φωτογραφίζεις σημαίνει να αναγνωρίζεις -ταυτοχρόνως και μέσα σε κλάσμα δευτερολέπτου- το γεγονός καθεαυτό και την αυστηρή οργάνωση τής οπτικά αντιληπτής φόρμας που τού δίνει νόημα. Είναι σα να βάζεις το μυαλό, το μάτι και την καρδιά στην ίδια ευθεία". Η τελευταία πρόταση έχει όλη την ουσία.

    Αν έχεις όρεξη διάβασε την Μεξικάνικη Βαλίτσα Θέλω να μου πεις εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eγώ μισώ τις ανηφορές στην Καβάλα. Κάθε φορά που ανεβαίνω μια νιώθω ακόμα πιο κουρασμένος απ' ότι ήμουν πριν την ανέβω :PPP

    Ουυυυυπς...Εδώ μιλάμε για την Πάτρα όμως :P


    Καλή συνέχειαααααααααααα Ζαχαρούλα. Μάλλον καληνύχτα Ζαχαρούλα...00:00 πήγε η ώρα...στο κρεβάτι γρήγορα!!

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλα αυτον τον Μαρκονι πως τον αφηνεις να μπαινει εδω μεσα και να κανει σκληρη κριτικη; χε χε Ειδες η απεργια των βυτιοφορεων σε αναγκασε να πας μια βολτα με τα ποδια και να την χαρεις και μαζι με σενα κι εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαστε τυχερές που ζουμε σε μια πόλη που είναι πάνω στη θάλασσα !
    Η Πάτρα είναι όμορφη !
    Με λίγη παραπάνω προσπάθεια από τους "αρχοντες" του τόπου καθως και από τον κάθε έναν μας ξεχωριστά , πιστεύω πως θα ήταν ακόμα καλύτερη !
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειναι πανεμορφα
    Ειστε πανεμορφα και σας χαιρομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικά η πατρίδα μου γίνεται ολο και πιο όμορφη! Εκει η παραλιακή έχει γίνει πάρα πολύ όμορφη με τη διαμόρφωση που έχουν κάνει. Όμορφες φωτό. Πεθύμησα την Πάτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. radio marconi.... ειλικρινά ευχαριστώ πολύ!!

    θα το διαβάσω και θα σου πω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχιλλέα... καλημέρα καλημέρα καλημέρα!!!!

    μετά την ανηφόρα, υπάρχει και μία κατηφόρα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δεσποινάριον.... είδες? σε καλό μου βγήκε........

    καλημερούδια όμορφη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία μου.. καλημέρα!!!
    όμορφα είναι....

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Ζαχαρένια! Τελικά έφτιαξα το κοτόπουλο χθες βράδυ, για τα καλωσορίσματα κι ένα θα σου πω: ΤΕΛΕΙΟ!!!
    Η διασκευή μου ήταν μόνο το ότι πρόσθεσα μανιτάρια κι έβαλα κι άλλο αλευράκι στο τέλος να πήξει η σάλτσα. Όνειρο κοριτσάκι μου, να'σαι καλά, πάντα τέτοια να μας γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κι όσο για το δωμάτιο, σου έγραψα και στο δικό μου: στείλε μέιλ να συνεννοηθούμε, να σου κλείσω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι γλυκό, χαίρομαι που σου άρεσε!!!!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Yπέροχες οι φωτογραφίες σου Ζαχαρένια μου και πολύ καλές και οι συμβουλές του radio marconi για όλους εμάς τους ερασιτέχνες.
    Τελικά στο μπλογκάκι σου θα μάθουμε ΚΑΙ μαγειρική ΚΑΙ φωτογραφία!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. να έρθεις τότε!!!!!!!!!!!!!!
    ταχυδρόμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. gatti... με έναν σμπάρο , δύο τριγόνια, έτσι δεν λένε???

    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τελικά όσο θα συνεχίζεται η απεργία, τόσο θα ανακαλύπτουμε τις κρυμμένες ομορφιές της γειτονιάς μας! Πανέμορφη η βόλτα που με πήγες. Την χρειαζόμουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα..ελπίζω να απολαύσεις το απογευμα σου :)
    Να εισαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παρακαλώ την επόμενη φορά που θα βρεθείς στο λιμάνι φωτογράφισε ένα καράβι που φεύγει, ένα μεγάλο κόκκινο κατά προτίμηση
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Al

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. evaggelia.... τώρα που τελείωσε η βόλτα μας.. να κεράσω μία τεντουρίτσα με πάγο????

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ilia..........αν και δούλευα (μόλις σχόλασα από το πρωί), καλά ήταν...

    φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Al.... στις "διαταγές" σου.....

    ότι πεις.. καληνύχτα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ομορφες φωτογραφιες...
    Δεν εχω ερθει ποτε Πατρα αν και το σκεφτομαστε γιατι αδερφος μιας φιλης σπουδαζει εκει και λεμε να μην αφησουμε ευκαρια να παει χαμενη...
    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σου έχω στείλει 2 e-mail με μια ερώτηση.
    Μηπως τα είδες ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πέρυσι λόγω της δουλειάς μου ήμουν στην Πάτρα. Την αγάπησα αυτή την πόλη Ζαχαρούλα μου. Πραγματικά έχει τη θάλασσα στα πόδια της και την εξοχή στην αγκαλιά της. Και το τεντούρα της μοναδικό!! Και εκείνη η παραλία της άλλο πράγμα!!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όμορφο ποστάκι!

    Είναι πραγματικά πολύ μεγάλη η δύναμη που έχει ο τόπος μας και όταν τον κοιτάμε και τον απολαμβάνουμε μας ξεκουράζει αφάνταστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μαρία - έλενα... είναι όμορφη η Πάτρα!!! όντως...

    καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Άννα... τι περιμένεις τότε????

    έλα να τα πούμε και από κοντά!!!!

    καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μάριε... έχω πρόβλημα με το mail μου.. σήμερα θα έρθει ο τεχνικός!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. marianaonice... πότε θα μας ξανάρθεις?????????

    καλημέρα όλη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. dreamgirl.. όλοι οι τόποι έχουν ομορφιές αρκεί να θέλεις να τις δεις.. το τέλειο δεν θα το βρεις πουθενά, και εννοείται ότι συμβάλλουμε και εμείς σε αυτό!!!!!

    να σε περιμένω προς τα εδώ??

    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όμορφο πράγμα να μπορείς να ευχαριστιέσαι τη ζωή. Από απλά καθημερινά πράγματα που κάνεις κάθε μέρα, έως και την βόλτα στην πόλη σου.
    Δύστυχος εδώ, στην Αθήνα, το έχουμε χάσει αυτό το «δώρο»
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όμορφα, όμορφα, όμορφα! Και η λέξη Πάτρα μου ακούγεται πολύ εύηχη. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. KOSTA.. αυτό είναι ένα από τα καλά της επαρχίας σε σχέση με την πρωτεύουσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. marionettie... αφού όλα είναι τόσο εύηχα και ωραία.. γιατί δεν έρχεσαι να σε κεράσουμε κάτι τις????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ζαχαρούλα μου
    σου έχω πει οτι στην Πάτρα έζησα 5 χρονια;
    εκεί σπούδασα,εκεί γνωρισα και τον σύζυγο που είναι Πατρινός και βεβαια τη σταση μας στην πεθερούλα,την κάνουμε συχνά πυκνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχ.. να σου πω κάτι;
    το ίδιο μπορείς να κάνεις και στην θεσσαλονίκη! να περπατήσεις από την μια άκρη της πόλης στην άλλη σε απίστευτο χρόνο, να γευτείς θάλασσα, να δεις γνωστούς, να χαμογελάσεις χωρίς λόγο και στο τέλος της ημέρας να νιώσεις πιο ευτυχισμένος από ποτέ!
    οχι.. (δυστυχώς) δεν είμαι από την θεσσαλονικούλα, απλώς προσπαθώ να γίνω θεσσαλονικιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. cook μου..ελπίζω την επόμενη φορά να κάνεις μία στάση και για εμένα!!!!!!!!!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. kat... τότε μπορείς να καταλάβεις ακριβώς την ψυχολογία μου!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις