Ναύπλιο...

καλημέρα σε όλους...
το ΣΚ που μας πέρασε βρέθηκα στο Ναύπλιο, για την παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας Τζιρίτα, αγαπημένης πλέον ΦΙΛΗΣ, το παιδί της αγάπης ( http://mariatzirita.psichogios.gr/ ). Για αυτό το βιβλίο σας έχω μιλήσει ξανά.. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι ένα διαμάντι.....
Θέλω όμως να σας πω για την Μαρία που γνώρισα, και έγινε η δική μου Μαρία.... για την Κλημεντίνη που μπήκε στην καρδιά μου, και την aliki (http://tasprakoxylia.blogspot.com/ ) που το γέλιο της εξαφάνισε κάθε κακή σκέψη...... την Λένα Μαντά (http://manta.psichogios.gr/) , μία γυναίκα ποταμό σαν και τα βιβλία της... τον Γιάννο, έναν γλυκίτατο Κύπριο...

Ειλικρινά ήταν ένα ΣΚ, που θα θυμάμαι πάντα.. γεμάτο γέλιο, αγάπη και ειλικρινής ανθρώπους που το μόνο που επιζητούσαν ήταν να περάσουν καλά και να ρουφήξουν την κάθε στιγμή...

Το βράδυ κάναμε βολτούλα και ο δρόμος μας έβγαλε σε ένα μαγαζάκι , τον Αστρολάβο... ένα πανέμορφο μαγαζί , γεμάτο καλλιτεχνίες... 2 από αυτές πλέον, στολίζουν το σπίτι της Ιφιγένειας,
















και της μανούλας μου....
έτσι η γωνιά της μανούλας εμπλουτίστηκε.. πιστέυω, ότι η δημιουργία που της δώρισα ταίριαζε απόλυτα, ε?
και για να μαθαίνουμε..

ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ
Ο αστρολάβος είναι ένα αρχαίο αστρονομικό όργανο, που έχει μια μεγάλη ποικιλία χρήσεων, όσον αφορά τη μέτρηση και πρόβλεψη των θέσεων του ήλιου και των άστρων. Στην κυριολεξία το όνομα του σημαίνει αυτόν που παίρνει, που δεσμεύει τα άστρα.
Ο αρχαιότερος και βασικός τύπος καλείται επιπεδοσφαιρικός αστρολάβος. Ανακαλύφθηκε, πιθανότατα, από τους Έλληνες ή Αλεξανδρινούς γύρω στο 100 π.Χ. ή και ακόμη παλαιοτέρα και εξελίχθηκε αργότερα από τους Άραβες.
φιλάκια σε όλους.... να πάτε Ναύπλιο!!!!!!!!!!!!!!!!!
θα επανέλθω να σας πω και να σας δείξω φωτό και από το μαγευτικό ΤΟΛΟ....



Σχόλια

  1. Πολύ πολύ όμρφα πράγματα !! Μπράβο Αliki !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα γλυκειά ζαχ...αρούλα, που μόνο γλύκα μας έδωσες! Πράγματι το διήμερο θα το θυμόμαστε πάντα. Ήταν η μαγεία της βραδιάς, στο Βουλευτικό, παρέα με τόσο αξιόλογους ανθρώπους....
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιφιγένεια... ταίριαξάν σούπερ τα κοχυλάκια πάνω από το τζάκι σου ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλημεντίνη... είσαι μία πολύ γλυκιά ύπαρξη.. δεν έχω λόγια.. σε όλο το μήκος βέβαια κινείται και όλη σου η οικογένεια..
    να δώσεις τα φιλιά μου στον Άλκη...!!!!!!!!!!

    καλή δουλειά!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, πάντα τέτοια,πάντα υπάρχουν πολύ ωραίοι άνθρωποι γύρω μας,και με κάποιο μαγικό τρόπο κάποτε τους συναντάμε..
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sofia... ελπίζω να καταφέρω να γνωρίσω και εσένα.... το θέλω πολύ!!!!!!

    καλημέρα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To Nαύπλιο το λατρεύω και πηγαινω οσο πιο συχνα μπορω.
    Να σαι καλα
    Φιλια και καλημερα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι... αυτό σημαίνει ότι την επόμενη φορά που θα πάω, μπορούμε να συναντηθούμε εκεί..............

    τι λες???????????

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφο το Ναύπλιο ζαχαρούλα μου :))
    βρέθηκα για ενα σαββατοκύριακο και μου άρεσε πολύ
    όμορφες και οι αγορές σου.

    να εισαι πάντα καλά να πηγαίνεις και να περνάς ετσι, ωραία :))

    σε φιλώ και καλο μεσημερι ευχομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ εσύ Ζαχαρένια μου με τα γλυκά σου λόγια... Χαίρομαι που πέρασες καλά και θέλω να σ'ευχαριστήσω γι άλλη μια φορά για την ΤΙΜΗ που μου έκανες να έρθεις. Έχεις μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου και το ξέρεις, είσαι κι η μοναδική εξάλλου που μίλησα για το δεύτερο βιβλίο μου τόσο αναλυτικά! Εύχομαι ν'ανταμώσουμε ξανά σύντομα, φιλάκια πολλά και χαιρετίσματα στον Κωστή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας χαιρετώ και εγώ με την σειρά μου από την Κύπρο.

    Πραγματικά ένα αξέχαστο σαββατοκύριακο και ελπίζω πως σύντομα θα το επαναλάβουμε.

    Στέλνω την αγάπη μου σε όλη την παρέα εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Ζαχαρούλα!

    Το Ναύπλιο είναι υπέροχο και είμαι σίγουρη ότι έγινε πιο όμορφο αφού λες ότι είχες τόσο καλή παρέα. Δεν είναι υπέροχο να συναντάς κάποια στιγμή τους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνείς μέσω ίντερνετ;

    Ωραία και τα στολίδια που αγοράσατε.

    Το βιβλίο θα πρέπει να το ψάξω. Μου κίνησες την περιέργεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ζαχαρούλα καλή σου μέρα πρόσπάθησα να επικοινωνίσω στο blog σου και μπερδεύτικα στέλνοντας σχόλιο σε άλλο blog.Tέλος πάντων σε βρήκα και είδα την ωραία παρέα που έχετε φτιάξει.Εμείς δεν είμαστε και πολύ συνεπείς γιατί δεν έχουμε κάθε μέρα internen αλλά θα τα λέμε σε κάθε ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μαριλένα.... σε ευχαριστώ!! το Ναύπλιο όντως είναι πολύ ωραίο.. εξίσου όμορφο και το Τολό... θα σου το παρουσιάσω εντός των ημερών!!

    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι μου... σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!ήταν μεγάλη ευχαρίστηση να βρεθώ δίπλα σου σε μία τόσο σημαντική στιγμή!!!!

    σε φιλώ γλυκά... όσο για το επόμενο βιβλίο σου, το περιμένω με μεγάλη αγωνία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιάννο , χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλέπω κι από εδώ....

    πότε είπαμε έρχεσαι πάλι Ελλάδα? χα χα....

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. amelie~dimitra... να το αγοράσεις και να μου πεις εντυπώσεις!!!!

    όσο για το Ναύπλιο, έχεις απόλυτο δίκιο!!!!

    ελπίζω να βρεθούμε και εμείς κάποια στιγμή!!

    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. mirela...πολύ χαίρομαι !!!!

    κάθε φορά που θα βρίσκεις internet , να μας θυμάσαι!! θα σε περιμένουμε...

    φιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O Αστρολάβος στο Ναύπλιο θα έμαθες ότι ανήκει στον άντρα της φίλης μας της Αλίκης. Υπέροχο μαγαζί, πολύ καλά παιδιά η Αλικη και ο άντρας της :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. oneiromageiremata, αν διάβασες το post αναφέρω ότι γνώρισα την aliki.. η Ιφιγένεια στο σχόλιο της έδωσε πολλά μπράβο στην aliki...

    η aliki είναι άλλωστε ο λόγος αυτού του post!!!!!!!!!

    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το Ναυπλιο και ιδιαιτερα το Δρεπανο ειναι οι μεγαλοι μου ερωτες.
    Πηγαινω εκει εδω και 17 χρονια χωρις να εχω καποια καταγωγη απο εκει.
    Απλως πηγα πρωτη φορα με τον σημερινο αντρα μου και μειναμε.
    Καθε Σ.Κ. και καθε αργια και διακοπες τρεχω στο καμπινκ στο Δρεπανο, ειναι πλεον το σπιτι μου.
    Και αυτο το ΣΚ εκει πηγα παλι.
    Ειναι τρελλα παιδι μου σου λεω!!!!!!!!!
    ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ...........!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ονειρεμένο μέρος το Ναύπλιο. Πάντα τέτοιες όμορφες αποδράσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλα!!!!!!!!!!!!
    χμ............. ζαχαρουλα........ τωρα.... τι... να . ... πω..... :))

    τετοια διαφημιση στο μαγαζακι μας!!!! πω πω....
    μια η "ονειρομαγειρεματα με θεα" και τωρα εσυ.
    καλεεεεεεεεεε εσυ πηρες τις τρελες δημιουργιες μου????
    χαχαχαχααχαχαχαχαχα
    και μου λεει ο Δημητρης. ηρθαν δυο κοπελες και πηραν αυτα με τη γαζα.
    ποια του λεω? τα τραυματισμενα? χαχαχαχαχα τι λες βρε μου λεει? με τη γαζα και τα κοχυλια.
    συνεννοηση λουκουμια χιχιχι

    ζαχαρουλα μου Σ ευχαριστω πολυ για το αφιερωμα στο Ναυπλιο, στον ΑΣΤΡΟΛΑΒΟ, που πρωτη φορα βλεπω τοσο καλη φωτο σε blog και στα δημιουργηματα (χιχι) μου.
    να σε καλα ζαχαρενιο μου και χαρηκα και γω που σε γνωρισα.
    (σχολιο σεντονι Πειραικη Πατραικη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
    τΙ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!
    μΠΡΑΒΟ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΜΑς
    XRYSO MOY ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΛΕΙΠΕς
    δεν ηξερα οτι πηγες στο Αλικακι...


    Φιλια πολλα
    και χρονια πολλα γι αυριο για την μητερα σου και τον Κωστη.Αυτον δεν το ξερω αλλα δεν πειραζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τρελαίνομαι για τέτοια μαγαζάκια.. έτσι με χειροποίητα!
    Δίνουν καλή ενέργεια πιστεύω!
    Υπέροχα τα πραγματάκια που αγόρασες!
    Λατρεύω το Ναύπλιο και ανυπομωνώ να ξαναπάω σύντομα!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα ωραια πραγματάκια :) εχεις προσκλησουλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν κανονισω να παω καποια Κυριακή θα σε ενημερωσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νομίζω οτι σου το έχω ξαναπει οτι η επίσκεψη μου στο Ναύπλιο πριν χρόνια μου άφησε υπέροχες αναμνήσεις.Είδα μαγαζιά τέχνης και ζωγραφικής γενικά που με άφησαν με ανοιχτό το στόμα.Ξέρεις είναι μία απο τις ελάχιστες πόλεις που θα ήθελα να ζήσω εκτός απο τη πόλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πουαντέρι.. καλώς όρισες!!!! χαίρομαι που σε βλέπω εδώ...

    όσο γι ατο Ναύπλιο? "συμπάσχω"......

    καλημέρες!!!
    και μην χάνεσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. pavlo.... ονειρεμένο μέρος... κάποια στιγμή να κανονίσουμε blogο συνάντηση εκεί...........!!

    καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. aliki μου γλυκιά.... σε φιλώ..!!!

    θα σου ξανάρθω!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. faraona αγαπημένη... σε ευχαριστώ για τις ευχές!!!
    ήταν ένα πανέμορφο ΣΚ!!!!!!!!!!!!

    πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. *mary anne*.... όντως το Ναύπλιο είναι απίστευτο....
    άντε την επόμενη φορά να συναντηθούμε πιο πολλοί!!!

    καλημέρες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. lockheart..καλημέρα!!!
    έρχομαι να δω..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαράκι.. θα περιμένω εναγωνίως να έρθει αυτή η Κυριακή!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αχτιδούλα.....
    χρόνια πολλά να τα χιλιάσεις... εύχομαι ότι εύχεσαι για σένα!!!!

    σε φιλώ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το είδα ότι γνώρισες την Αλίκη και είμαι σίγουρη ότι σου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις