Καλημέρα..

σήμερα θέλω να ευχηθούμε όλοι μαζί σε έναν γλυκίτατο και χαμογελαστό φίλο, να τα χιλιάσει... γνωστός στον κόσμο των bloggers ως yannos savva!!!

Ο Γιάννος είναι ένας πολύ ευγενικός και καλοσυνάτος Κύπριος.. είναι το άλλο μισό της γνωστής ΦΙΛΗΣ μου Μαρίας Τζιρίτα. Περάσαμε ένα ΣΚ στο Ναύπλιο, και μόνο καλά έχω να θυμάμαι..



Του εύχομαι λοιπόν, να ζήσει πολλά πολλά χρόνια, γεμάτα γέλιο, αγάπη και υγεία.... να έχει πάντα ότι ονειρεύεται.... να είναι καλά και να γεμίζει τους γύρω του ΧΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Εγώ επειδή είμαι στην Πάτρα και δεν μου αρέσει να μου "χρωστάνε το κέρασμα", έφτιαξα εχθές μία τουρτίτσα για τον φίλο μου και θα αυτοκεραστώ.......................




Να σε χαιρόμαστε, να περάσετε τέλεια...

και του χρόνου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχόλια

  1. χρόνια Πολλά, λοιπόν στον φίλο μας και από δώ. Στ΄αλήθεια είναι το χαμογελαστό και καλοσυνάτο αγόρι. Μαρία Τζιρίτα σου εύχομαι κάθε χρόνο να γιορτάζετε αυτή τη μέρα μαζί.
    Γλυκάκι θα πάρω απο εδώ....
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. clementine... αυτή είναι η ελυκολη τουρτίτσα.. αύριο θα βάλω την συνταγή της!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    καλημερουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο βρε Ζαχαρούλα μου! Κέρνα εσύ τον κόσμο με τα γλυκά σου τα υπέροχα κι εγώ επιφυλάσσομαι! Ευχαριστώ πάρα πολύ, ο Γιάννος μου πρέπει να νιώθει στ'αλήθεια τυχερός με 2 αναρτήσεις προς τιμήν του σήμερα στη μπλογκόσφαιρα! Αλλά κι εγώ να δείτε πόσο τυχερή αισθάνομαι...και που έχω έναν άντρα σαν αυτόν και που έχω τέτοιους φίλους σαν εσάς....
    Ζαχαρένια μου, όνομα και πράγμα... Σ'ευχαρισ΄τω για την αγάπη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια του πολλα! Η τουρτα φαινεται τελεια. Την εφτιαξες επειδη δεν θελεις να σου χρωστανε κερασμα ή μηπως επειδη ειχε λιγουρα για γλυκο? Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα !
    Χρόνια του πολλά !
    Να τον χαίρεσαι ! Να είστε πάντα μαζί κι αγαπημένοι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΑΚΙ μου γλυκό... να τον χαίρεσαι......

    και το νου σου μην το χάσεις!!!!

    φιλάκια πολλά... εγώ πάντως τούρτα για τον Γιάννο θα φάω!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπουρμπουλήθρα... όλα τα "πιάνεις"!!!!!!!!!!!

    καλημερούδια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρε Ιφιγένεια.. τι έγραψες πάλι μέσα στην παραζάλη της δουλειάς????????

    η Μαρία να τον χαίρεται .. όχι εγώ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. chocoholic.. να είσαι καλά!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χαρά τα έγραψε η Ιφιγένεια, τι την μαλώνεις;
    Ευχαριστώ όλους κι όσο για την τούρτα... κι εγώ θα φάω βέβαια, από τη δική μου όμως! Σίγουρα δε θα είναι τόσο νόστιμη, αλλά δε βαριέσαι, έτσι για το έθιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ζαχαρούλα..

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανάρτηση και για την τούρτα….

    Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τις ευχές σας.

    Να είστε πάντα καλά με υγειά και ευτυχία…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιατί μας το κάνεις αυτό, είμαι και σε δίαιτα!
    Πήγες για μπάνιο/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μονοφαγού..δώσε και κατα δω ένα κομματάκι να πούμε χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλε χρονια του πολλα και του ευχομαι να τα ζησει ετσι οπως τα εχει ονειρευτει!!!!!!!!!!!!!!!
    Και βεβαια θα κεραστω και εγω και δεν θελω μπηχτες περι διαιτας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλοι μου καλοί, η δική μου η τούρτα που του ετοίμασα είναι έτοιμη και περιμένει στο ψυγείο να φαγωθεί! Μαγείρεψα και ζυμαρικά στο φούρνο - τέλεια συνατγή, θα την ανεβάσω στα Κοχύλια! Τώρα που θα πάω σπίτι θα φτιάξω και μανιταρόπιτα (αυτή κι αν είναι σούπερ!) κι όλα θα είναι έτοιμα να τον περιμένω...
    Σας ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σας και ειδικά τη φίλη μου τη Ζαχαρένια για την τούρτα της και φυσικά και πάνω απ'όλα για την αγάπη της....
    Στο χρωστάω φιλενάδα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιάννο δεν χρειάζεται να ευχαριστείς.. μακάρι να ήμουν Αθήνα να αναλάμβανα το catering της βραδιάς σας!!!!!!!!!!!!

    και του χρόνου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σοφια.. είναι διαιτητική η τούρτα σου λέω....
    χα χα!
    φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχτιδούλα... όχι ένα, δύο κομμάτια για σένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πουαντερι τι σημαίνει δίαιτα??? άγνωστη λέξη...

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαράκι.. γι αυτό είναι οι φίλες..!! δεν χρωστάς τίποτα!!!

    φιλάκια, να περάσετε τέλεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρονια πολλα λοιπον.. :)

    Πω πω καλα.. παλι λιωνω αργα στο νετ και παλι πεφτω πανω στις γρανιτες και τα μοχιτο τις τουρτες.. Δεν μπορω! Ας ονομασω το νερο μου γρανιτα λεμονι και ας πορευτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα..με γρανίτα λεμόνι λοιπόν.. ~ροδοψαράκι~ μου....!!!!

    φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ναι πράγματι ειναι αγνωστη λεξη για μενα....
    ουτε ο Μπαμπινιώτης δεν την εχει.
    Αυτο βεβαια για μενα γιατι εσυ απο οτι βλεπω δεν εχεις κανενα απολύτως προβλημα.
    Αντε τωρα μην παιζεις με τον πονο μου!!!!!!!!
    Κλαιν οι χηρες και τα ορφανα κλαίνε κι οι παντρεμένες........!!!!!!
    Φιλακια και σε σενα.
    Χαιρετίσματα στην όμορφη Πάτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεια και αγαπη πανω απ'ολα φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις