Μακαρόνια στο πήλινο...!

δοκιμάστε το.........

Υλικά:
200 γρ μακαρόνια βίδες ή πέννες ή ριγκατόνι
σάλτσα Ναπολιτέν
250 γρ φέτα
βούτυρο
τυριά κίτρινα τριμένα
αλάτι
πιπέρι
1 πιπεριά
Μαΐντανός ψιλοκομμένος

Εκτέλεση:
Βράζουμε τα μακαρόνια,τα σουρώνουμε και τα αφήνουμε στην άκρη.
Φτιάχνουμε μια κλασσική σάλτσα ντομάτας όπως θα κάναμε αν είχαμε μια μακαρονάδα Ναπολιτέν.
Βουτυρώνουμε πολύ καλά το πήλινό μας και βάζουμε λίγο τριμένο τυρί στον πάτο. (ακόμα και κεφαλοτύρι)
Στην κατσαρόλα με τα μακαρόνια προσθέτουμε την σάλτσα, τον μαΐντανό, τη φέτα και την ψιλοκομμένη πιπεριά, και ανακατεύουμε πολύ καλά.
Τα τοποθετούμε στο βουτυρωμένο πυρέξ.
Πασπαλίζουμε με τα τριμένα κίτρινα τυριά καλύπτωντας όλη την επιφάνεια.
Τοποθετούμε το πήλινο σε προθερμασμένο φούρνο (στην κάτω αντίσταση), για να μην καεί το τυρί αλλά μόνο να λιώσει, στους 160 βαθούς για ένα τέταρτο περίπου.


Συμβουλές: εγώ δεν βάζω την φέτα όταν το φτιάχνω μόνο για μένα. Από τυριά συνήθως τον πάτο του πυρέξ τον καλύπτω με κεφαλοτύρι Δανίας(από αυτό που έχω για τις μακαρονάδες δλδ), και από πάνω ρίχνω συνήθως γκούντα, πεκορίνο, κλπ. Ανάλογα με το τυρί που θα επιλέξετε , να προσέξετε την δόση του αλατιού (το πεκορίνο πχ είναι από μόνο του αλμυρό και έτσι χρειάζεται λιγότερο αλάτι).
καλή επιτυχία.............................
φωτό από flickr

Σχόλια

  1. Το λιώσιμο μετά από πόση ώρα ξεκινάει; Γιατί τις προάλλες κάναμε κάτι αντίστοιχο και έλιωσαν τα τυριά και χύθηκαν παντού.
    Η κρούστα από πάνω πώς δημιουργείται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα μακαρονια να ειναι ΜΙΣΚΟ???
    Για κατσε να ρωτησω κατι η ασχετη ξενητεμενη. Γιατι χρησιμοποιεις κεφαλοτυρι Δανιας? Δεν υπαρχουν ντοπια? Επισης, μιας και το βαζεις στο φουρνο, πρεπει να βρασουν λιγωτερη ωρα τα μακαρονια?

    Θυμαμαι οταν ειμασταν παιδια και περισσευανε μακαρονια, τα φιαχναμε την επομενη καπως ετσι αλλα και με αυγο σαν ογρατεν.

    Φιλακι ζαχαρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα, μερσί για τις συνταγές. Θα τις τυπώσω και να τις έχω εύκαιρες ...Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kitsosmitsos.. δεν θα βάλεις όσα τυριά έχεις στο ψυγείο σου... θα βάλεις μία στρώση από πάνω, τόση ώστε να καλύψει τα μακαρόνια, όχι να τα ΚΡΥΨΕΙ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεσποινάριον.. γλυκό , ξενιτεμένο... από χρόνια τώρα αγοράζω Δανίας τριμμένο για τα μακαρόνια.. (ούτε που θυμάμαι πως ξεκίνησα να το αγοράζω)! Όσο για τα μακαρόνια, ναι .. να "κρατάνε" λίγο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Sofia Μου... να είσαι καλά.. σε ευχαριστώ που περνάς...!!!

    καληνύχτες γλυκές και καλοτάξιδες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστέρι,
    να σου ευχηθώ ετεροχρονισμένα να τη χαίρεσαι την Κωνσταντίνα σου, και να στε πάντα έτσι γερές, χαμογελαστές και ευτυχισμένες!
    Η συνταγή προστίθεται στο τευχος!
    Φιλιά, φιλεναδίτσα, πάντα ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @zax ..ta tyria den einai arketa gia thn posothta twn makaroniwn? einai kai ligo vari fagito , malon gia xeimwna kanei , de simfwneis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θυμάμαι μια συνταγή σε μακαρόνια σε πήλινο και υράκι απο πάνω + μπεικον και λοιπα που την έλεγαν μουράγιο κάνω λάθος...ειναι εκλπηκτικά ασε που ειμαι και μακαρονας..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κόκκινη ομπρελίτσα μου..καλημερούδια!!

    σε ευχαριστώ για τις ευχές!!!

    φιλάκιαααα...!!!!

    καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ..κρασί και νερό στα όνειρα μας.. δεν έχω αναφέρει ποσότητα για τα τυριά... είναι στην διακριτική σου ευχέρεια!!!

    όσο για τα χειμωνιατικα ή τα καλοκαιρινά φαγητά... θα σε στεναχωρήσω.. εγώ δεν τα διακρίνω!!! ανάλογα με την όρεξη μου , μαγειρεύω...!!

    καλημέρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. lockheart.. μιλάς με μία μακαρονού!!! χα χα...

    φιλάκια, καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @zax..ma grafeis 250 gr. feta opote mazi me ta ypoloipa tiria tha einai arketi h posotita? kala peri orexeos .... kalimera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τη διάβασε ο άνδρας μου που τρελλαίνετε για μακαρόνια και δεν θελει τη ρεβυθάδα που του έκανα.Είναι μακαρονάς τι να κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κρασί & νερό..... την ποσότητα την καθορίζεις εσύ. Εγώ πχ δεν βάζω καθόλου φέτα και βάζω αρκετά κίτρινα τυριά! Αν βάλεις και φέτα, τα 250 γρ. δεν είναι πολλά... άλλωστε κίτρινα βάζεις μόνο σαν επικάλυψη!!!

    φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αχτιδούλα μου... συγκρίνονται τα μακαρονάκια με την ρεβυθάδα? ε? όχι, βάλε το χέρι στην καρδιά και απάντησε μου......

    τα χαιρετίσματά μου στον σύζυγο....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βίδες στο ψημμένο χώμα (μακαρόνια βίδες στο πήλινο). Νομιζω πως εδω έχουμε τίτλο ελληνικής ταινίας.Παρά ταύτα ,νοστιμότατο. Για μετά ,τι μάρκα σόδα μου προτείνεις ? :))))
    .
    Elpizo na min pareksigeithikes apo ta logia mou .Ksereis pos se agapao.
    .
    Θέλω μια συμβουλή . Σκεφτομαι να κάνω ένα τραπεζι σε καμια 10 ρια μερες για να γιορτασω μαζι και γιορτη (21) και γενεθλια (31). Μου έχει μπει η ιδέα να κανω κάτι με ανανα και δαμασκινο (xirino h' papia h' strouthokamilo) .Moipos o sundiasmos kai ton duo frouton tha bgei polu glukos (kurios stin papia) ? H' na kano tin papia kai na ftiakso tipote allo ? :)))
    Prepei episeis to piato na einai kai elafri giati tora kou konteuo ta saranta ,den eimetha gia polla opos ote eimin neos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ότι συνταγή με ζυμαρικά έχεις,
    σίγουρα θα την φτιάξω...:)

    καθότι, καταγωγή από Κέρκυρα,
    είμαι μακαρονού τι να κάνουμε...:):):)

    φιλιά στη γλυκούλα της παρέας...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λεγε απο ποιους πληρωνεσαι για να κανεις χοντρους ολους τους μπλοκερ??? μιλαααααα!!!!
    χαχαχααχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις